Spring naar bijdragen

Donderdag 19 December 1013


mark

Aanbevolen berichten

Meld me droog af voor vandaag, hoop echt geen wijn of zo wie zo drank te krijgen voor kerst, 

Dat zou ik heel moeilijk vinden, dat er niets in huis is, geeft mij heel veel rust, dan moet ik toch eerst op pad om te scoren, voor dat ik uberhaupt kan gaan drinken.

Welterusten en tot morgen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedenavond,

 

Na de kerst ga ik beginnen in mijn nieuwe functie, dat is eerder dan ik verwacht had. Dingen gaan heel snel. Degene die

ik ga vervangen is op staande voet ontslagen.

 

En dan vertelt die zak hooi van een baas me ook nog dat een van mannen die ik moet aansturen op de lijst staat om ontslagen

te worden. Dat wil ik toch helemaal niet weten. Hou dat lekker voor je. Ik mag dat ook niet vertellen.

 

Begint lekker.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, wat naar voor je, van je man.

Ik ben de donderdag ook vaak al op. De vrijdag is dan ook vaak een lummeldagje.

Ik doe wel wat hoor, maar op een ander tempo.

 

En nog een drankverhaaltje dan. Gister had een collega van mij een bedrijf gebeld waar we mee

samenwerken. Die gast had beloofd wat te regelen. Maar dat bleek vandaag niet gebeurd. Een andere

collega belde daarover en toen zij die gast dat hem niets gevraagd was en dat onze collega een vuile

leugenaar was.

 

Later gaf hij toe dat hij op een receptie was en aan het pimpelen was. Kijk daar hebben we wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is echt heel gemeen van hem vind ik. Ik kan er met niemand over praten, behalve dan buiten werk.

 

En als ik niks zeg en later komt bijvoorbeeld naar buiten dat ik dit al wist kan hij mij ook nog achterbaksheid verwijten.

Ik baal hier best wel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk ook graag, maar dit soort spelletjes daar hou ik niet van. En dat maakt het echt een stuk minder leuk.

 

Ik had tot nu toe een fijne positie. Ik wist van dit soort zaken nooit iets af.

 

 

Nou ja ik ga slapen, morgen is de kerstborrel. Voor mij geen drank, dan zou ik het er zo uitflappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk ook graag, maar dit soort spelletjes daar hou ik niet van. En dat maakt het echt een stuk minder leuk.

 

Ik had tot nu toe een fijne positie. Ik wist van dit soort zaken nooit iets af.

 

 

Nou ja ik ga slapen, morgen is de kerstborrel. Voor mij geen drank, dan zou ik het er zo uitflappen.

 

Be ware!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...