lady jane Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Om 23.05 u op EEN het verhaal van de enige echte Agnieta Albert zal al op bed liggen?? op Ned2 een goeie 5 sterren docu The Act of Killing ik ga één van die 2 kijken zet m op voor de rest vd avond en slaap lekker voor laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Meld me droog af voor vandaag, hoop echt geen wijn of zo wie zo drank te krijgen voor kerst, Dat zou ik heel moeilijk vinden, dat er niets in huis is, geeft mij heel veel rust, dan moet ik toch eerst op pad om te scoren, voor dat ik uberhaupt kan gaan drinken. Welterusten en tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Een goedenavond, Na de kerst ga ik beginnen in mijn nieuwe functie, dat is eerder dan ik verwacht had. Dingen gaan heel snel. Degene die ik ga vervangen is op staande voet ontslagen. En dan vertelt die zak hooi van een baas me ook nog dat een van mannen die ik moet aansturen op de lijst staat om ontslagen te worden. Dat wil ik toch helemaal niet weten. Hou dat lekker voor je. Ik mag dat ook niet vertellen. Begint lekker. 19 december 2013 bewerkt door Jaap Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Jen, wat naar voor je, van je man. Ik ben de donderdag ook vaak al op. De vrijdag is dan ook vaak een lummeldagje. Ik doe wel wat hoor, maar op een ander tempo. En nog een drankverhaaltje dan. Gister had een collega van mij een bedrijf gebeld waar we mee samenwerken. Die gast had beloofd wat te regelen. Maar dat bleek vandaag niet gebeurd. Een andere collega belde daarover en toen zij die gast dat hem niets gevraagd was en dat onze collega een vuile leugenaar was. Later gaf hij toe dat hij op een receptie was en aan het pimpelen was. Kijk daar hebben we wat aan. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 ik doe mijn werk graag. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ja, het is echt heel gemeen van hem vind ik. Ik kan er met niemand over praten, behalve dan buiten werk. En als ik niks zeg en later komt bijvoorbeeld naar buiten dat ik dit al wist kan hij mij ook nog achterbaksheid verwijten. Ik baal hier best wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik werk ook graag, maar dit soort spelletjes daar hou ik niet van. En dat maakt het echt een stuk minder leuk. Ik had tot nu toe een fijne positie. Ik wist van dit soort zaken nooit iets af. Nou ja ik ga slapen, morgen is de kerstborrel. Voor mij geen drank, dan zou ik het er zo uitflappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 gewoon jezelf blijven jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ach, ja, en weet je ik ben al lang blij dat ik de keuze wie er uit moet en wie niet, dat ik die niet hoef te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Da's mooi Jaap Felicidos! Ben er ook wel uit Ieder is welkom Eerlijk De-uit-de klei-getrokkene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Mijn huis is weer mijn huis Iedereen is welkom. Niks te makken But OK 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik werk ook graag, maar dit soort spelletjes daar hou ik niet van. En dat maakt het echt een stuk minder leuk. Ik had tot nu toe een fijne positie. Ik wist van dit soort zaken nooit iets af. Nou ja ik ga slapen, morgen is de kerstborrel. Voor mij geen drank, dan zou ik het er zo uitflappen. Be ware! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ben moe Weer een dooie Het houdt niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden