Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 December


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Er is een reden voor deze avatar die alleen de mensen die hier langer zijn, kunnen beschrijven.
Het verhaal:
Vorig jaar in de Sahara ( Western Desert, die waar O'Hanlon met die kamelen was), leefden woestijnvosjes.
Je hoorde ze een babyhuilgeluid maken en als je niet oppaste ging ze er met je kleine spulletjes vandoor om mee te spelen. Op een avond, het was al donker natuurlijk, november, kwam er 1 steeds maar kijken of we nu eindelijk klaar waren met eten en hem wat gingen geven. Ik weet niet meer of de kok dat een stukje verderop heeft gedaan, maar ik was er tegen, dan leren ze dat aan, je kunt beter de vlg. dag wat achterlaten, dat vinden ze wel.
De vlg. dag pasten de eieren om een of andere reden niet meer in het plateau en werd besloten ze aan de woestijnvossen te geven. Ik heb er een foto van gemaakt.
Toen we een avatar mochten kiezen, wist ik meteen dat het deze zou zijn want:
eieren staan voor nieuw leven
ik ben verslaafd aan eieren, nou ja, beetje verkeerd woord hier, maar moet eieren in huis hebben.
En dan waren hier op het forum de woestijnvossen die zo droog waren als het zand in de Sahara.
Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen,

ja dat klaarwakker zijn is geen goed begin van een lange, diepe slaap.

Ik vind kerst ook knus, maar als het kennelijk niet mogelijk is dat de familie en dan zeker mijn 4 bloedjes van kinderen daar een deel van samen door brengen, is het idd escapisme. Al jaren.

Ik ben de 3e kerstdag jarig. Ja, ook dat nog en het zou een hele reeks worden als ik de plaatsen zou neerschrijven, na wat denkwerk, waar ik zoal mijn verjaardag heb gevierd.\

Ik ben nu 3 jaar thuisgebleven en express niet gedronken om niet me niet sielug te voelen, maar het is me heel slecht bevallen.

Ook doordat de lange winter doorbroken moet worden, ik werk niet meer en heb geen kinderen meer voor mijn erantwoording, zelfs geen huisdier of plant. Dus wat dat betreft kan ik gaan en staat waar ik wil.

Heb ook wel uitnodigingen in het buitenland, maar je voeten onder andermans tafel steken is ook zo wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjen,

ik douche altijd lauw, hoe weet jij dat trouwens? Van die trigger, niet dat ik heet of koud douche :P

Ze noemen me wel Sinterklaas ;)

 

Ik vind veel dingen interessant en ik lees alles wat los en vast zit. Mijn geheugen is gelukkig redelijk goed gebleven gedurende de jaren van flink drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...