Spring naar bijdragen

Maandag 16 december 2013

Aicha

Aanbevolen berichten

Duivenpoep op je beddegoed is inderdaad niet zo'n goed plan.

Ik heb mijn lakens jaren gewoon over een deur gehangen. Komt er ook geen

stof op de bovenrand. Want dat zijn de plekken die ik altijd vergeet schoon

te maken.

Maar om het kort te houden, fijn dat het droog is. Ik ga er zo ook in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Jaap. Dan kan ik hem net zo goed over de keuken hangen, want ik kwam er laatst weer achter dat ik daar dus ook nooit kom met een stofdoek. :face-icon-small-shocked:

Lady Jane, ja ik zag het. De beste jongen heeft er nog net geen patent op aangevraagd. Ach, wie zou er nu dan ook een trui met gat willen kopen? Ik niet. Ik creëer ze alleen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe je beddengoed wast over de keuken, maar boven de kastjes is er ruimte. Lijkt me niet handig, maar goed dan droogt het wel.  :)

Ik weet niet wat ik heb. Hele dag al een hele goede bui. Zit net met mijn moeder te praten en opeens chagrijnig. En ze deed helemaal niets verkeerd, nog geen verkeerd woord. Heb maar snel gezegd dat ik naar bed ging, want het voelde even niet gezellig. Ik ben gewoon moe, denk dat het daar aan ligt.

Dus zal ik maar eens op bed gaan? Droog, welterusten! :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom sluit dit forum me nooit uit? Laat me zijn wie ik ben?

Schrapt niet de helft van mijn tekst?

Jeps heb weer een poging gedaan om te schrijven over wat mij bezig houdt, me te ontlasten. Maar blijkbaar zit niemand te wachten op wat ik wil zeggen, of van de daken af wil schreeuwen soms. 

Ik schreef onlangs op een zelfmoord forum, over ervaringen daarmee, juist datgene wat zo belangrijk voor mij was, immers de ander is er niet meer, werd geschrapt. Ik zou daarmee andere mensen tips geven. 

Ik sprak alleen over mijn verhaal en hoe het gelopen is, geen grammen of liters. Toch werd het over grote deel geschapt van wat ik schreef, zou te belastend zijn.

En toen ik daar tegenin ging kreeg ik een ban. Blijkbaar mag ik nog steeds niet  spreken over zelfdoding, maar wanneer er iemand gered kan worden dan mag Spud haar ding wel doen. Vind het nogal pijnlijk en kortzichtig voor mensen die echt dood willen en geen medische indicatie hebben.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...