Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Lieve mede frummers.

Ik ben net thuis van de uitvaart van Lytse.

en met mij nog vele andere lotgenoten.

Het was bijzonder.

In gedachten nam ik jullie mee.

Heel mooi dat jullie ook aan Lytse dachten vandaag.

Een groot gemis.

Een vrouw om nooit te vergeten.

Geplaatst

Klopt Madelief en sterkte in je verlies.

Zelf vind ik het gewoon heel raar dat ze dood is.

Geplaatst

Hoe dik is het Mai? Ben nu in een fantastisch 700 pagina´s boek bezig wat De Zwerm heet. 

Geplaatst

Jammer dat ik niet wist dat er meerdere forummers naar het afscheid van Lytse gingen, ik had graag mee gewild.

Blijkbaar mis ik het een en ander...

Ja, Lytse wordt gemist, wat een bijzondere vrouw....

Geplaatst

Met het nieuwe forum hebben namelijk vele van naam gewisseld. Dus weet niet meer wie ik wel ken of wie niet.

Geplaatst

Ik dacht juist dat je er geweest was Nancy. Nondeknetter! Dat zal wel heel erg pijn doen voor je om dit nu zo te beseffen. :-((

Geplaatst

Spud met een bek vol tanden. Weet niet hoe ik je hierin kan steunen Nancy. Maar als ik helpen kan doe ik dat graag.

Geplaatst

Dankje Spud, maar het geeft niet. Dingen lopen nu eenmaal soms zo. En of ik nu wel of niet daar in levende lijve was doet er ook niet toe. In gedachten wel. En daar gaat het om.

Geplaatst

Lytse zag het zelf niet aankomen zoals ik begrepen heb. Maar goed ook denk ik. Want anders was ze alleen maar bezig geweest met haar omgeving. Immers ze was goed in zorgen voor anderen.....

Geplaatst

Zullen we dan samen een kaarsje branden voor lytse? Jij jou kaars en ik de mijne. Samen ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...