BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Slacht is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lieve mede frummers. Ik ben net thuis van de uitvaart van Lytse. en met mij nog vele andere lotgenoten. Het was bijzonder. In gedachten nam ik jullie mee. Heel mooi dat jullie ook aan Lytse dachten vandaag. Een groot gemis. Een vrouw om nooit te vergeten. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Mooi Madelief Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Eindelijk gevonden! Terwijl ik het momenteel anders vind. Maar deze hadden jullie nog tegoed van mij http://www.youtube.com/watch?v=GBJi9VmpVfg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Madelief mooi voor Lytse 13 december 2013 bewerkt door BamBam Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Lief van je Madelief dat je ons in gedachten mee genomen hebt Bammie. 13 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ja Lytse.. Ze was bijzonder. En dat is echt een understatement. Dagelijks contact, en echt niet alleen met mij. Ze laat een leegte na. We missen haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=6afD1gg5ptw Past me beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Spud, ik heb een boek het heet, "het leven is verschrikkuluk" Je lacht je dood (al is het best plat..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Klopt Madelief en sterkte in je verlies. Zelf vind ik het gewoon heel raar dat ze dood is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Fijne avond verder... Het leeft natuurlijk niet bij iedereen. Dat besef ik me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hoe dik is het Mai? Ben nu in een fantastisch 700 pagina´s boek bezig wat De Zwerm heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Mai ben jij de radslagdraaiende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Jammer dat ik niet wist dat er meerdere forummers naar het afscheid van Lytse gingen, ik had graag mee gewild. Blijkbaar mis ik het een en ander... Ja, Lytse wordt gemist, wat een bijzondere vrouw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Met het nieuwe forum hebben namelijk vele van naam gewisseld. Dus weet niet meer wie ik wel ken of wie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Dun... Denk dat ie op zolder ligt Dus kan zo het aantal blz niet zien jahaaa,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Madelief, het is voor ieder anders Voor jou was het belangrijk Dus mooi dat je er bij was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik dacht juist dat je er geweest was Nancy. Nondeknetter! Dat zal wel heel erg pijn doen voor je om dit nu zo te beseffen. :-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Spud met een bek vol tanden. Weet niet hoe ik je hierin kan steunen Nancy. Maar als ik helpen kan doe ik dat graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Dankje Spud, maar het geeft niet. Dingen lopen nu eenmaal soms zo. En of ik nu wel of niet daar in levende lijve was doet er ook niet toe. In gedachten wel. En daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lytse zag het zelf niet aankomen zoals ik begrepen heb. Maar goed ook denk ik. Want anders was ze alleen maar bezig geweest met haar omgeving. Immers ze was goed in zorgen voor anderen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lieve Nancy, Dat wist ik niet.. Had iets meer door gevraagd. \We hadden toch aangegeven dat we naar Lytses uitvaart gingen? Ik stuur je een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Zullen we dan samen een kaarsje branden voor lytse? Jij jou kaars en ik de mijne. Samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden