AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hoi allemaal Jeetje Sow er komt heel wat op je af nog dit jaar. Ietje wat vervelend van je mannetje, komt wel goed. Lytse , tsja. Mijn kaarsje brand voor je, ga heen en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Geen zin in the voice, ben er niet bij vanavond truste alvast tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Nou Sowhat, wat een boel pech. Je zou bijna de deur niet meer uitgaan dit jaar. Blijf maar lekker binnen bij de kerstboom zitten. Pas op dat je hem niet omverloopt. Laat de kaarsjes maar uit. Dat 2014 een beter jaar voor je mag worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Truste voor straks Appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ben ik nu ook een zielepiet of betweter, dat ik na al die jaren nog op het forum hang. Welnee, ik vind het hier gewoon leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Da's wel te hopen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Hé verdorie Sowhat ze zeggen wel eens een ongeluk komt nooit alleen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier gruwelijk van baalt zeg. Ja en je zoon zal ook wel flink over de flos zijn. Bah wat een ellende. Houd je haaks meis. Nee hoor Kate je bent gewoon een lieverd, en die kunnen we hier wel gebruiken dus blijf nog maar een hele tijd hier. Goeie avond Mai. 13 december 2013 bewerkt door bolletje Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Kate jonge vreselijk sneu ben jij:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik lees net dat mn 'tweelingzus' Lytse overleden is, spijtig, heel spijtig Sterke voor iedereen die dat nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hé Sowhat, ongelukken zijn meestal in 3 en jij beschrijft er 4 op vrijdag de 13de, kan in mijn beleving niet anders dan dat 2014 jou een mooi jaar geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedenavond Bol en allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Sowhat; ken jou nix ,eer gebeure voorlopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedenavond Nai en de rest k twp een beetje achterlijk; op duits toetensbord zat tikt in het frans en nu jullie zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Oudgedienden kwartiertje? Mai, Kate, Spud en Sowhat? Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Je bent zeker in de olie bam 13 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Haha Mai, het is nog geen 31 december hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 En het zou iets moeten zijn van; ik typ een beetje raar wegens duits toetsenbord wat typt in azerty. En nu jullie weer. Pfff geen doen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Doei maar weer oant de volgende x! 13 december 2013 bewerkt door BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 NU op net drie..hoe je een koe goed slacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 slagt..mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Doohoog Bam groetnis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Geen tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Oei..oke...kan je nog zo vredelievend zijn..er staat twee koeien..dus de laatste ziet wat er met de vorige is gebeurd...dit is dus..goed gekeurd en bio....blaaaaaaaa er is geen tijd meer.. wat moet ik nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden