haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 slaapze, slapelozen. De slapert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dat zeg ik toch Agnieta... Ik stop niet voor een vingertik Krijg maar eens een strafpunt binnen... Hee! Come on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 De rust Had en all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dylan, wat leuk. Wat speel je zoal? Zoden aan de dijk, dit. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 we zijn toch volwassenen onder mekaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En onze hots... tsja... misschien heeft hij wel ergens een zeldzame appendix van het groot smoezenboek op de kop getikt. Dat weten wij niet hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mai, ik ben reeds lang door de overgang. Dus geen zorgjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Nee, dat weten we niet aan mij heb je een goeie moet je het wel zien Ik ben gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mai, ik ben reeds lang door de overgang. Dus geen zorgjes. hahaha Dat zeg ik net I know... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Haddock trust, Mijn dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Bernhard was toch ook wel eens ongesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kirk, ik schrik, je kuny ook te eerlijk zijn. Doe je best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kirk, veel moed. Eerlijkheid is niet altijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Voedzame avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 En verder hou ik me stil en geniet. http://www.youtube.com/watch?v=fEXuuURCCyQ http://www.youtube.com/watch?v=fEXuuURCCyQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=qpJ0cyXbMbI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Tiens, die linken lukken me niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) It is sa as it is oars soe it net sa weaze Moed verloren, al verloren Zei oma... Ze moest es weten.. Wist ze! 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Lekker jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Bij deze meld ik me voor vandaag weer "droog af, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Als ik het anders had geformuleerd dan.........., ik had kunnen zeggen dat een terugval dreigde maar ja, dat is met de wijsheid van nu. Ja, dan wat... Onkruid vergaat niet (ooit ook, maar zoals het kwam, zoals het is) No nonsense. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Wat dat spelen betreft Agnieta, dat kan vanalles zijn als ik eens wat hoor. Die link van Jaap b.v. Daar zoek ik dan de muziek bij en probeer wat. Maar wat veel belangrijker is, vanaf het moment dat ik gestopt ben met alcohol heeft is de gitaar minstens een jaar zo goed als onaangeroerd gebleven. Had er gewoon geen zin in. Pas de laatste tijd is daar weer verandering in gekomen. Dat vind ik best positief. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Tiens, die linken lukken me niet meer? Ligt aan de locatie Zou je haast denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Wat dat spelen betreft Agnieta, dat kan vanalles zijn als ik eens wat hoor. Die link van Jaap b.v. Daar zoek ik dan de muziek bij en probeer wat. Maar wat veel belangrijker is, vanaf het moment dat ik gestopt ben met alcohol heeft is de gitaar minstens een jaar zo goed als onaangeroerd gebleven. Had er gewoon geen zin in. Pas de laatste tijd is daar weer verandering in gekomen. Dat vind ik best positief. That's it, Sid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden