Trijsje Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 (bewerkt) Lady Jane... waarom dronken wij?? waarom zou deze vrouw gedronken hebben..ik zoek geen excuus...toch..dit is het zo fout van mij? ach het zou wel... fijne avond.. ga filmpie ..hierna heerlijk slapen...5e dementia..heerlijk 30 november 2013 bewerkt door Trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 nee geen alcohol op en dan rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Als ik je onderschrift lees Trijsje dan wil je haar begrijpen misschien niet goedpraten. Maar waarom ik dronk zegt niets over haar dronken rijden. Wie weet hoe vaak ze dat al deed zonder ongelukken te veroorzaken misschien kan ze nu hierdoor afkicken maar dat brengt de kinderen niet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 je leest me niet zoals ik het schreef Akelei en reageert erg fel vaker op mij heb ik gemerkt maar dit is wel erg grof Ā ik las net dat ongeluk na en er staat niets over dode kinderen er was een man en hoogzwangere vrouw en kindje van 11 maanden 1 gewonde en de dronken bestuurster is uit haar auto gezaagd en ook naar het ziekenhuis gebracht. Misschien zijn er helemaal geen doden gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 slaap lekker frummers ik heb geen zin om mn zaterdagavond zo te eindigen, ga even iets fijns doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 gelijk heb je Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Lady J.. dat bedoel ik...wat is waar..wat gebeurd er echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Rusten zal niet lukken. Mijn man moet eigenlijk binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Ik vermoed dat hij manisch wordt Agnieta. Binnen, als in de psychiatrie dus. Ben daarnet bij mijn schoonouders gaan huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 verandering van medicatie. Ik ben bang. En emotioneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Dat mijn man in de psychiatrie moet, Ag, dat kan er gebeuren. Dat ik hem kwijtraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 En ja, ik heb zin om te zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Het is ingewikkeld. Hij is gelukkig in wat ik voorlopig inschat als hypomanie. En dat wil ik hem niet afnemen. Wat ik ook niet wil, is een psychose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Het verandert nog iets: ik word er rustig van. 't Is niet anders. Ā Vandaag was heel emotioneel. Ik stond met mijn schoonouders op het punt dus om mijn eigen man naar spoed te doen. Ik heb gehuild. Uiteindelijk is hij terug mee naar huis, maar ik ben doodongerust. En zit hier met tranen in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Goed laten we niet flauw doen. Ik ga zuipen, ik ben al bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Sorry Ag. Ik sta op ontploffen. Het is te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 (bewerkt) Bij deze meld ik me droog af voor de zaterdag. Beetje laat geworden maar wel een hele leuke avond gehad,Ā Gegeten met man en kinderen, plus "aanhang" en daarna een bordspel gespeeld. Het niet drinken, kostte wel meer moeite, maar het is wel gelukt, morgen weer een gewone dag! 1 december 2013 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Ik ben nogal snel op koffie en spuitwater overgegaan. 'k Moet alert zijn nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Jen kracht voor jou de komende tijd en voor je lief ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden