Jen Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Ik heb het zelf moeilijk met complimenten. En het staat ver van mij om te zeggen dat dat des alcoholisten is. 't Is gewoon lastig. Hoezo ik? Ik? Ach, nee, ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 "Binnen het bedrijf" klinkt wel degelijk vies. Ik zou het eigenlijk moeten wissen. Maar misschien is het wel waar en kan ik buiten het bedrijf gewoon doodvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Ik kan ook moeilijk complimenten innen hoor. Of dat wat met alcohol te maken heeft, ik weet het ook niet. Ik denk dat er veel karaktereigenschappen bij drinkers voorkomen. Zo niet alle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Even testen dan. Jen je schrijft vaak best zinnige dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 ikke wil ook getest worden zo Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Oke Jane, jouw schrijven getuigd vaak van een groot inlevingsvermogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Jaap ik vind je een humoristische intelligente man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 (bewerkt) En dat was het voor vandaag wat betreft de complimenten. Ik ben natuurlijk geen Sinterklaas. 27 november 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Dank je wel Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Jaap, jij hebt mensenkennis dankjewel kost me geen moeite dit incasseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 hoef ik mijn schoen ook niet meer te zetten morgen wortels op het menu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 alles weer een beetje op de rit Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 @ Hardleers: weer een dag erbij. Hoi. @ Nancy: in je laatste bericht vertelde je dat je getriggerd werd door problemen op je werk. Daarna heb je niets meer gepost. Gaat het wel met je? Vandaag heb ik Tatum nog niet gezien. We zullen haar morgen ook nog op het dagpact moeten zetten. Ietje? A.u.b.? :rose: Ik meld me ook weer droog af voor vandaag. Slaap lekker allemaal. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 En zo sluit mijn dag. De ogen vallen dicht, mijn hoofd stopt er even mee. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 De mijne sluit in het rood. Put on your red shoes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 slaap lekker Jaap en de rest vd frummers Da Vinci Code is klaar, mooi was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Rustig hier................vandaag 6e dag droog. Pffffff hoevaak ben ik al aan het tellen geweest, elke keer weer vanaf nul tot....................... Elke keer denken en zeggen, nu gaat het echt goed komen hoor, deze keer echt!!! Zo vaak.............en elke keer trap ik er weer in. Maar ook nu zeg ik weer................deze keer ga ik er echt voor. Komt dit wel overtuigend over??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Dacht ik al, maar ik ga het wel doen, ben het zooooooooooo zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 mooi pips, dit is een zat zijn die jou goed gaat doen pippie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden