Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Die is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hey , Rudy en Yvonne, we hebben het nu wel over computer items en dergelijke maar waarom zijn jullie op dit forum? toch niet voor het oplossen van F5 problemen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 en toen werd het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 t Is allemaal een kwestie van wennen Yvonne, over een week roept iedereen weer om een nieuw forum. Ik vond het oude door zijn eenvoud wat meer allure hebben. Dit nieuwe forum leid teveel af van het probleem waar het eigenlijk om gaat. Vind ik. Maar misschien is dat maar tijdelijk, ik hoop van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Sorry Herman. Was even in de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik ben ook even weg nu,voor dingen hier in huis tot later, of tot ziens, of zo haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Het forum is inderdaad voor andere dingen dan computeritems bedoeld Herman. En ja, we zitten nu even van alles uit te proberen, jij ook daarnet als ik me niet vergis. En zolang ik hiet niet iemand zie posten die het over alcohol gerelateerde onderwerpen heeft is daar ook niets mis mee lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Jij begon er zelf mee Herman. Nee hoor belangrijker zaken zijn je verslaving achte je laten en nuchter door het leven gaan. Moet zeggen dat me dat wel aardig lukt. En hoe ist bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En nu voor de afwisseling wat tv kijken. Duitsland voetbalt vanavond vriendschappelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En zeker iemand als Rudy verdient het niet om te horen te krijgen dat we in feite voor andere dingen hier op het forum dienen te zijn. Begrijp niet helemaal waarom je op deze manier opeens het gesprek een wending geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ook ik zal het forum weer even laten voor prangender problemen. Trusten luitjes. (Ennu Rudy, leuk nu eens een keer ontmoet te hebben hier. En dat is gemeend. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dat is dan wederzijds Yvonne nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedenavond Saam Ik heb niets terug gelezen want ben eigenlijk nog steeds zoekende hier wat zit waar en hoe vind ik het terug ben allang blij dat ik mijn avatar weer heb zoals ik wil. Mijn eerste waarschuwingspunt schijnt binnen te zijn ja eigenlijk bewust gedaan vanmorgen wilde wel eens zien hoe dat nu in mijn staatje eruit ziet alleen kan ik het niet meer vinden. Nou ik ga verder met zoeken hier wie weet beland ik straks wel weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik ben snel geneigd om op te 'Vind ik leuk' knop te drukken in plaats van uit te drukken wat er door mijn hoofd gaat. Dat bevalt me niet en zal het in vervolg in de gaten houden. Gezellige avond allemaal. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ha die Sha. Verwondert me niks dat je een punt hebt gekregen, hihihi. Onder je avatar kun je zien hoeveel punten je al hebt opgebouwd. Ik ga afsluiten hier en lekker vroeg mijn bed in. Wel hartstikke leuk dat je er weer bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 tja, ik probeerde weer eens een gesprek aan de gang te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Vonneke, ik heb het gevonden hoor valt me reuze mee zag ik net dus ik ben niet door voor de wasmachine nice to see you to Rudy, Daar heb je wel een punt inderdaad ik wilde namelijk net ook al snel hetzelfde doen bij Yvonne haar posting hierboven ik ga er ook op letten inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 dus niet storen aan die onverwachte wending van mij alla wingchum het zij zo , niet aan storen en gewoon doorgaan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi Herman, Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebt heb ook niet terug gelezen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 hoi shahire, ach we hadden het computer gedoe hoe we de site moeten besturen en toen zei ik op gegeven moment , maar waarom zijn jullie hier , toch niet voor computer gedoe? maar vertel waarvoor wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Klein stukje gelezen ervan ja als er toch niemand anders iets heftigs te vertellen heeft of moeilijk heeft ik zou zeggen, vul het papier hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ben ongeveer weer bij(gelezen) en nu mag ik naar bed met mijn spannend boek slaap lekker frummers :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mensen, ik kan niet spreken over een verademing, maar laten we zeggen verwarrend gezellig. Ik ga naar mijn nest. En zal proberen wat vaker hier te schrijven. Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Leuk, je kan op je status ook reacties krijgen. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Het blijft zoeken hè. Ik ga morgen weer verder, want ik krijg er een punthoofd van! Ik heb het weer droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden