vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik ben dus hier aangemeld want wil keihard aan mn alcoholprobleem werken ik zoek dus een maatje om samen elkaar te steunen als je op dat moment precies hetzelfde meemaakt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Vicks ik wil best je maatje worden hoor, alleen ik maak niet mee wat jij nu mee maakt. Ik ben wat langer hier op het forum. Weet je hoe je een p.b. (persoonlijk berichtje) moet openen, dan kan ik je die een sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 ik ben hier zelf sinds juli 2011. Hiervoor al eerder gemeld maar weinig van me laten horen. Mocht je interesse hebben en mij beter willen leren kennen, stuur een bericht en wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2011 Rapport Share Geplaatst 6 september 2011 goeiemorgen medefrummers. bericht verplatst naar de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 6 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2011 Dankjulliewel lieverds, en MsLuzac ik heb je privé bericht beantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 6 september 2011 Rapport Share Geplaatst 6 september 2011 gezien bedankt meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden