Luci27 Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hallo allemaal, ook ik ben op zoek naar een maatje. Ik heet Luci en ik ben 27 jaar oud. Ik voel me heel eenzaam met mijn alcoholprobleem en zou heel graag met iemand willen delen wat in mij omgaat. Ook zou ik het leuk vinden iemand anders wellicht te kunnen steunen. Ik woon nog niet heel erg lang in Nederland, maar daar hoef je geen rekening mee te houden, want ik versta meestal alles wat iemand aan mij schrijvt of vertelt. Ik kijk uit naar jullie reacties. groet, Luci Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoi Luci, goed dat je hier komt. Hier steunen we elkaar, we zitten allemaal met hetzelfde probleem, welkom dus! Tip: zet je verhaal ook even bij Wie is Wie, dan krijg je meer reakties. Verder zitten wij met z'n allen vaak bij de Ditjes, Datjes en Dagdraad. Daar kun je ook veel hebben aan de verhalen van anderen, hoe we ermee om gaan, waar we tegenaan lopen en gewoon, waar we mee bezig zijn. Veel succes en hopelijk tot ziens op de Dagdraad! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luci27 Geplaatst 5 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Bedankt Nancy, en dank je wel voor de tips! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Kom op meid, sluit je bij ons aan, écht, het helpt! Hoe moeilijk het ook blijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Hoi Luci, Heb al een berichtje bij je wie is wie geplaatst. Mocht je nog een maatje (erbij) zoeken... ik bied me aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark0207 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 ik zoek een maatje ben net begonnen met forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 kun je niet zelf Smikkie/Mark de mods zorgen daarvoor. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ** sorry, verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden