VICE Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hoi Iedereen .Ik ben Pascal en 37 jaar ..Ik heb een probleem ..Ik drink op een avond zo'n 9 halve liters bier weg maar de volgende dag moet ik niet denken aan alcohol .Maar de avond daarna drink ik weer hetzelfde .wederom 9 halve liters bier .. Zijn er meer mensen zoals ik die zich klem zuipen op een avond ..de volgende dag niks ( moet er niet aan denken ) en de dag daarna weer vol er voor te gaan met een nieuwe 9 halve liters of andere drank ? .Nou moet ik erbij zeggen dat ik geen verplichtingen heb op werk aangezien ik ( mede door dit ) in de ziektewet zit .Ik heb last van paniekaanvallen en dat is niet handig als je zelf verpleegkundige bent in de psychiatrie. Ik zoek een maatje die dezelfde vreemde gewoonte heeft als ik of zich daarin kan inleven . Op het moment van schrijven heb ik een slokje op ..ik vind het erg maar ik weet dat ik nuchter me nooit zou inschrijven op een site als deze omdat ik dat een zwakte zou vinden van mezelf etc etc .. Ik hoop echt dat ik in contact kan komen met iemand bij wie ik niet sociaal correct hoef te zijn ( nee, vandaag heb ik niet gedronken etc ) Ik wil eerlijk zijn en een maatje vinden die ik op whats app hulp kan vragen en andersom .. Greets Pascal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 welkom hier dan VICE. Ik wacht wel eerst of je nog terugkomt (met vannacht drinkend bedoel ik dat) maar de dag na het drinken dacht ik ook meestal dat ik ervan genezen was. Tot de volgende dag idd. En ik denk wel meer mensen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoi Vice, Ik hoop dat je nog weet dat je hier bent geweest en dat je vandaag nuchter terug komt. Bij mij is het niet zo'n patroon van de ene dag wel, de andere dag niet. Ik ben meer een weekenddrinker. Moet er vervolgens een week van bijkomen, en ga er vrijdags weer stevig tegen aan. En zo heeft iedereen hier zo "z'n ding". Feit is blijkbaar dat je dit niet meer zo wilt doen en dat je een vorm van hulp en ondersteuning zoekt. Doe je goed! Zeker als je je beroep als B-verpleegkundige nog lang wilt uitoefenen. Succes vandaag, en probeer het patroon morgen eens te doorbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Smik. sommige van deze mensen zijn helemaal niet bezig met hoe ze over komen of dat het netjes is om je weer af te melden. Als ik kijk naar mijzelf dan was ik maar met één ding bezig. De alcohol. Al het andere drong niet meer tot me door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik dacht geen maatje nodig te hebben.. echter is het misschien wel fijn. Vice: heb je al een maatje of zit je nog om 1 verlegen? Ik wel iig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Correctie: Pascal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Sabine, pascal was hier 1 x waarschijnlijk na drinken. Misschien iemand anders vragen hoe eerder je een maatje vindt hoe beter het is heb ik gemerkt. ik heb mail en tel nrs uitgewisseld met mijn maatje en we zijn vriendinnen geworden. Een aanrader dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Jane, bedankt voor het melden. Ik zal er vanavond weer eens naar kijken, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden