Spring naar bijdragen

maatje gezocht per 1 januari 2013


rapilos

Aanbevolen berichten

Veel van jullie kennen mij natuurlijk al.

Zit al 4.5 jaar op dit forum.

4 jaar niets meer gedronken.

Soms een gevecht, soms een eitje.

Laatste half jaar, toch weer af en toe een wijntje.

Vaak, toch weer te veel, maar zeer zeker, niet elke dag.

Wil per 1 jan. weer helemaal stoppen.

Daarnaast heel gezond leven,zodat ik weer fit, sterk en veel werk kan verzetten.

Doe dit nu ook al, maar drink weer te vaak te veel, wat bijna altijd weer gecombineerd gaat met te veel en te ongezond eten.

(Wat kan mij het ook schelen).

Waarom 1 januari??

Je kan nu toch ook beginnen, hoor ik vele van jullie zeggen.

Oke, zit misschien tussen mijn oren, maar een soort symbolisch begin, waar ik dan echt naar toe kan leven.

Heb 1 keer (vrij recent) op een maatje gezocht gereageerd.

Na ong. 4 keer mailen, gaf zij te kennen, dat ik maar een ander maatje moest zoeken, omdat ik teveel contact wilde via mail, en zij het erg druk had.

Tuurlijk, dat kan, was wel een beetje teleurgesteld.

Vandaar deze nieuwe (wel laatste poging).

Spreekt iemand dit aan??

Graag PB, of via deze site.

Lang verhaal, beetje eng ook, maar wacht af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapilos,

Ik ben nieuw hier. Ben mijn alcoholgebruik beu en wil graag je maatje worden. Ik merk dat ik met gemak 5 glazen rose per dag drink, 7 dagen per week. En dat ik er minder energie door krijg, slechter mijn bed uit kan, naar de supermarkt rijd als ik (maar denk dat ik) zonder zit, in gewicht ben aangekomen en er bovenal ontzettend van baal dat ik denk dat ik niet zonder kan. Ik wil heel graag met je stoppen per 1 januari 2013, want alleen kan ik het niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hallo Nance,

Welkom op dit forum. Zoals je zult zien zijn er heel veel mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik hoop dat je er veel aan zult hebben in je poging om Alcohol de Baas (AdB) te worden.

Wil je stoppen of minderen?

We hebben hier een draadje "wie is wie". Misschien zou je je daar kunnen voorstellen, als je dat tenminste wilt. Daar kijken mensen regelmatig en reageren dan op de nieuwkomers.

We hebben ook een virtuele huiskamer, op de dagdraad, ditjes en datjes. Daar is bijna altijd wel iemand waarmee je een beetje kunt praten. Ook voor serieuze vragen of steun. Mochten ze door je heen kakelen, dan gewoon nog een keer ROEPEN!

Misschien zie ik je daar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha, wat grappig!

en om het nog ingewikkelder te maken

ik ben eigenlijk ook een nancy die zich nance noemt :)

laat ik het maar bij nance29 houden

ik keek naar je voorgaande berichten en ik dacht: wat een grappige berichten schrijft zij allemaal!

woordomino... ah! :)

groetjes

nance29

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...