noor Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 hallo ik ben noor,ik drink sinds in in de ziektewet beland ben een beetje teveel, en wil nu graag stoppen, of alleen in de weekenden nog drinken?heb mijhier aangemeld om jullie te kunnen steunen , en ook om voor mezelf tips te mogen ontvangen!en tenslotte zitten we allemaal denk ik inhetzelfde schuitje?hoop op veel warmte en begrip op dit forum!!groetjes, noor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Goeie morgen Noor,Ik begin met jou een dikke vette knuffel te geven omdat je daar erg veel behoefte aan hebt.Erg knap dat je wilt gaan minderen of stoppen. Er zijn hier veel mensen die je daar bij kunnen steunen meid en wat Jet zegt, kom maar gauw naar de dagdraad. Een virtuele huiskamer waar iedereen met z'n zorgen, komt. Daar zijn minderaars en stoppers dus je hebt het voor het uitkiezen. Iedereen wil je helpen.Geef zelf maar aan of je gelijk mee wilt draaien of eerst een beetje mee wilt lezen en het rustigaan wilt doen.En als je het gevoel hebt dat je niet gehoord wordt of dat er niet genoeg gereageerd wordt op je, schrijf dat dan, dan worden we een beetje wakker geschut.Nogmaals welkom en heel erg veel suc6.lieve groet Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Hallo Noor! Welkom hier op het forum:present:Je zal hier echt veel warmte en steun vinden, het is echt een geweldige steun in de rug om je te helpen met stoppen of minderen. Ik wens je in ieder geval heel veel succes!Samen staan we sterk!liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Hallo Noorwe gaan er samen voor!Een warm welkom, en persoonlijk had ik veel aan de ADBtraining van Tactive. ADB worden is gemakkelijker met hulpwant een drinkprobleem hebben is een eenzaam leven enmet ervaringsdeskundigen van dit forumen professionele begeleiding voor jou als individuegaat het je vast lukken wat bij jou past, en hoeveel tijd je daar voor nodig hebt.Ik hoop nog meer van je te lezen en hoop dat je je snel thuis zult voelen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Noor welkom hier. ik hoop dat je de juiste steun hiet ontvangt. we zitten meetstal op ditje & datjes de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Hallo Noor,Welkom op "ons" forum, je zult je hier denk ik wel thuis voelen en de steun vinden die zoekt.Ben je al lang in de ziektewet en is dat drank gerelateerd?Ik dronk (ook) een beetje veel teveel, ben een paar maanden helemaal gestopt, toen weer zachtjes begonnen en weer een paar maanden later was ik terug bij af.Nu sinds 27-09 dus weer helemaal droog, en dat voelt prima, dat ga ik voorlopig zeker vol houden.Succes en ik hoop vaak wat van je te lezen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
noor Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 hallo allemaal,wat een warm verwelkomen zeg!!!!word er echt emotioneel van!bedankt voor al jullie lieve woorden, en ondersteuning, moet nog even wennen om lotgenoten te hebben maar komt goed.een heel fijn weekend alllemaal!!!xxx noor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
noor Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 hallo,loop sind 2 jaar in de ziektewet, en toen is het drankprobleem toegenomen, uit schaamte dat werken niet meer ging, en bij ieder ander wel, maar vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeel super van je dat je weer begonnen bent met stoppen hoor!ga zo door !!!!!!!groet, noor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden