Kim Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Hallo allemaal,Ben een tijdje niet geweest, omdat ik het redelijk onder controle had, dacht ik.Geen alcohol in huis. Maar als ik bezoek kreeg, dan haalde ik wel wat in huis.Gisteravond etentje bij vrienden en daar weer veel te veel wijn gehad en vervolgens nog de kroeg in.Weer veel te veel gerookt ook. Ik walg van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Kim, spijtig dat je bent weg gebleven van ADB. Is hier nochtans leuk! Maar ben blij je terug te zien, want als ik me niet vergis, hebben we ons op ongeveer hetzelfde moment aangemeld bij dit forum... Kop op en opnieuw ervoor gaan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Hallo Kim,Van jezelf walgen helpt niet zo veel. Daar krijg je alleen meer trek van. Je kunt beter kijken of je er iets van kan leren. Je hebt het kennelijk een hele tijd onder controle gehad en het is nu een keer mis gegaan. Wat kan je de volgende keer anders doen?Blijf het een beetje in proporties zien.Niemand is perfect en perfecte mensen zijn trouwens heel irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Kim welkom weer,wat jerre zegt: blijven komenhet houdt je scherpen je leest dat anderen ook lerenvan en met vallen en opstaan.Misschien ben je ook van alles of niks?Overmoedig of minderwaardig?Weet je bezoek van je drankprobleem?Dan kun je restanten meegeven of hen vragenhun eigen drank mee te nemen, dan neem je minder snel zelf ook.Ik heb mijn laatste verjaardag zonder alcohol gevierd en niemand heeft het gemist,ik besteed wat extra aandacht aan de hapjesiedereen is gek op mijn zoethout-gembertheeen uiteindelijk is daar 4 ltr van doorgegaan en de sapjeswerd nauwelijks naar omgekeken.Het is wel ff durven, maar ik denk dat er meer mensen blij zijnals ze de volgende dag fris en fuitig opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 hee kim, als je maar weer probeert!!! niemand lukt het in 1x hoor (sorry mensen ik wil niemand persoonlijk krenken) als je iedere keer maar weer leert, en nog beter als er iedere x maar weer meer tijd tussen zit!!je kunt het, voel je niet slecht maar kijk naar wat je al is gelukt en dat is alleen nog maar het begin ik wil je heel veel succes wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Kim welkom:present:Goed dat je weer terugkomt wanneer je een uitglijder hebt. Ik herken het wel hoor. Het lukt me steeds om er 4 maanden van af te blijven en dan denk ik: ach, eentje.....Daarna herpak ik me wel weer, maar toch. Vandaag op dag 16 van mijn 3de poging.Jij ook veel sukses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeKim welkom:present: Goed dat je weer terugkomt wanneer je een uitglijder hebt. Ik herken het wel hoor. Het lukt me steeds om er 4 maanden van af te blijven en dan denk ik: ach, eentje..... Daarna herpak ik me wel weer, maar toch. Vandaag op dag 16 van mijn 3de poging. Jij ook veel sukses! Herkenbaar...helaas maar wat ik al zei je blijft proberen heel goed (Y) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden