mezelf Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hallo ik ben hier nu ook voor het eerst. Heb problemen gehad met de drank maar sta nu meer dan een half jaar droog.Ik weet zo niet wat dit forum in houd maar de naam is veel belovend. Ik zal wel eerst tijd nodig hebben om hier te wennen aan dit medium, we zien wel.gr Mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Hallo Jezelf,Wat goed dat je al zo lang droog staat zeg. Aan die mensen hebben we hier veel. daar kunnen we veel van leren. Heb je zin om bij ditjes en datjes mee te komen praten? We kunnen je steun nu goed gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 mezelf welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hoi mezelf. Goh het is net of ik tegen mezelf nu praat:DWelkom in ieder geval en veel forumplezier:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Welkom mezelf,een half jaar droog staan, nou dan hebje een flinke stap gemaakt al. En heb je vast veel te vertellenen te bieden. Ik ben benieuwd naar je en hoop dat je het wilt/kunt delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 november 2010 Rapport Share Geplaatst 25 november 2010 Hoi Mezelf,Dat is een hele opgave om al een half jaar niet te drinken. Nooit last gehad van enorme sterke trek? En hoe ben je er toen mee omgegaan?Wat was de directe aanleiding om te stoppen en wat is er sindsdien in positieve zin veranderd?warme groet, Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden