Annemieke Geplaatst 26 december 2010 Rapport Geplaatst 26 december 2010 Hoi allemaal!!Ik ben Annemieke en 25 jaar oud. Begin aan de tweede deel van mijn behandeling. Gaat nog niet zoals ik wil maar ik blijf positief!!Lieve groetjes,A
lady jane Geplaatst 26 december 2010 Rapport Geplaatst 26 december 2010 Hoi Annemieke, ik heb je net een pb gestuurdomdat je profiel nog open staat.welkom hier op het forumen als je het forum via de huiskamerditjes en datjes dagdraad, weet te vindenwanneer je het nodig hebt, dan gaat dat2e deel vast ook helemaal goed komen.
Mupke Geplaatst 26 december 2010 Rapport Geplaatst 26 december 2010 quote: Originally posted by: jane4Hoi Annemieke, ik heb je net een pb gestuurd omdat je profiel nog open staat. . Ik ook Prive-berichten kan je zien links boven in het scherm, net onder het oranje AdB logo. (Zeg ik maar even want het heeft bij mij wel een paar dagen geduurd voordat ik die functie zag.)Welkom hier Annemieke.
zoermuis Geplaatst 27 december 2010 Rapport Geplaatst 27 december 2010 Welkom Annemieke. Fijn dat je er bent en ook heel knap van je.Ik hoop je nog geregeld te lezen in de D&D draad. Kom erbij zou ik zeggen!Liefs Desi
Hanneke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Geplaatst 27 december 2010 Welkom Annemieke. Hopelijk is dit een goede aanvulling.Groetjes Hanneke
ekstertje Geplaatst 28 december 2010 Rapport Geplaatst 28 december 2010 Annemieke welkom:present:Hopelijk heb je veel aan het forum en gaat het je lukken om te minderen of te stoppen.Mij helpt het om hier te zijn!Sukses!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden