ilovesoraya Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 hoe kan ik mijn profiel verwijderen of andere gebruikersnaam geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 hoihoi een profiel verwijderen kan niet; wel kun je één voor één je eigen postings verwijderen als dat nodig is. Je kunt de moderator en andere gebruikersnaam/nick vragen. je mag niet met meerdere gebruikersnamen hier schijven (mocht je al een andere nick hebben) Als je contact met de moderator wilt jun je bij je posting hierboven even : rapporteer dit naar de moderatoren aanklikken, l.o. je berichtje. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Niet dat ik dat wil hoor , maar je kunt dus niet eens jezelf verwijderen / afmelden ? Tsja hahahahaha " eens een dief , altijd een dief" , " eens een alcoholist , altijd een alcoholist !!!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blikje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik heb te veel privacy op mn profiel staan hoe verwijder ik die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Beste forummers, Kijk ook eens onder 'Help'. Dit vind je helemaal onderaan elke pagina. Succes! De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Even testen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Is de test gelukt rapilos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden