ChildOfGod81 Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 hey heyIk ben Maartje, 29 jaar en ben in 2007 opgenomen geweest in een christelijke instelling in Dordrecht. Ben daar 3 jaar geweest en heb een lastig, pittige, verdrietige en zware behandeling gehad. Sinds mei vorig jaar woon ik weer op mezelf en het is sindsdien al een paar keer misgegaan. Ik loop opt moment wel nog bij een behandelaar, maar een vriendin adviseerde me toch eens op zoek te gaan naar wat meer hulp, vandaar dat ik hier ben. k wil heel graag van de drank afblijven, en hoewel dat vaker wel dan niet lukt wil ik het verbannen uit mijn leven voor eens en voor altijd. Het leven en het afblijven van de drank is een gevecht geweest en met tijden is dat nog steeds zo. Ik hoop hier wat steun, begrip en hulp te krijgen en geven die ik en wij allemaal nodig hebben!Zo dat klinkt best therapeutisch, maar ik ben niet anders dan een ieder hier!Lieve groetjesMaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Hallo Maartje,Welkom hier:present: Ik zag dat je profiel nog open staat. Ik heb een berichtje naar de moderator om dit te laten veranderen, zelf kun je dit niet sluiten. Misschien dat je wel zelf wat dingetjes uit je profiel kunt halen nu, zodat je toch anoniem bent. Je kunt dit doen door op de button "profiel" te klikken en dan privégegevens te wissen. Je vindt de button rechtsbovenin je scherm.Steun en een luisterend oor zul je hier zeker vinden. Ik zelf heb er in ieder geval veel aan om hier te zijn. Het aanmelden vond ik niet gemakkelijk, maar ik heb er geen spijt van gekregen!Hoop dat het jou ook zo gaat helpen en wie weet waar je dan over 1 jaar staat!Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Welkom Maartje,sjonge dat is nogal wat, 3 jaar opgenomen.ik kan me voorstellen dat het dan extra moeilijk isde draad weer op te pakken en je leven zonder alcoholta handhaven. Gelukkig ben je hier terechtgekomen.Ik houd me scherp door me dagelijks hier te melden enzo veel mogelijk mee te lezen. En ik heb een maatje met wieik bijna dagelijks achter de schermen mail (pb of email).Dat kan ik je ook aanraden, want een extra stok achter deur kan net het verschil zijn tussen wel of niet drinken. En we doenhet hier bijna allemaal dag voor dag: vandaag neem ik de 1e niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Welkom Maartje.Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Welkom Maartje...ik wens je veel succes, het wordt niet makkelijk maar het is wel te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2011 Welkom Maartje,Goede stap om ons te komen vergezellen. Hier kun je veel steun vinden in moeilijke tijden. Voor de rest kun je hier ook lekker kletsen over van alles op de D&D.Hoop je nog vaak te lezen.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 hoi maartje welkomals ik er vanaf kan blijven, kun jij het ook.ik sta nu 5 dagen droog, het is nog niet veel maar het is een stap en ik leef van dag tot dag en elke dag is er een.je bent niet zielig dat je niet mag drinken, wees blij dat je het niet hoeftgroetjeswalbo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden