peggy Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Goedeavond allemaal,Ik lees al een poosje mee op dit forum en zal me nogeens wat uitgebreidervoorstellen.Maar voor nu heb ik een vraag; ik wil meedoen aan de internetbehandelingmaar dan lees ik vanalles over huisarts en ziektekostenverzekering.Weet iemand hoe dit zit, ik wil namelijk graag anoniem blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Welkom Nirvana,ik heb m gratis en anoniem gedaanhoefde niet persé een huisartsenverklaring dus.Maar heb begrepen dat die mogelijkheid niet meer te vinden is.Ik denk dat je het beste die vraag via contact, of via de moderatorkunt stellen dan. Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2011 Hallo Nirvana, de eerste keer dat ik hem deed, een aantal jaren geleden, kon ik het ook nog anoniem doen zonder huisarts in te schakelen. De tweede keer, een jaar geleden, heb ik hem bij verslavingszorg noord in Groningen gedaan, toen kon dat ook niet meer en moest ik werkelijk persoonlijk op intakegesprek komen. Echter, zij hebben toen mijn huisarts op de hoogte gesteld, ik hoefde daar zelf niet heen. Er zijn meerdere verslavingszorginstellingen die internetbehandeling aanbieden, ik weet niet of ze allemaal hetzelfde werken. Het ligt ook aan de hoeveelheid alcohol die je gebruikt. Ik geloof dat Groningen nog wel een anonieme versie heeft, maar daar kwam ik toen niet voor in aanmerking. Zou je even op moeten googelen, succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden