joann Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Potverdikkeme, Joann, rebelse puber. Vijf uur wakker, nog ff blijven liggen omdat ik het veel te vroeg vond, toch maar opgestaan. Bedacht dat ik het draadje kon openen, hoezo werkt dit forum niet verslavend, sta jij er al om 3 uur in de ochtend! grr, hihiHeb je daarna nog wel weer geslapen? Hoop het voor je. Adb, goed van je, blijf strijden tegen je Gremlins. Go get those bastards.Volgens wetteronline wordt het vandaag een zonnige dag, met 17/18 graden.Ben zes weken adb en vier weken ndb. Voelt onwennig fijn. Ik geniet er van.En Rudy....alleen vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Goedevandaag,Wauw, Joann rebels!! Goed zo, voor jezelf opkomen. Wel weer een rottijd, maar ja, zieke kinderen kijken niet op hun wekkertje voor ze besluiten een roep om hulp uit te zenden....Sterkte ermee, meis. Wel jammer dat dat nou net in de herfstvakantie moet gebeuren...of is dat bij jullie volgende week pas?Ga goed, Joann, ga rebels....BamBam, die zes weken ADB zijn voor mij natuurlijk peanuts;) , maar vier weken NDB vind ik wel razend knap. En het knapste vind ik dat je er van weet te genieten...That's the spirit...Ik ga zo m'n eerste kop koffie van vandaag tot me nemen, ben ik wel aan toe en ga dan een ontstoppingsbedrijf bellen. Ik heb een verstopte afvoer ergens tussen de keuken en m'n atelier, waardoor in de ruimte die aan m'n atelier grenst (voormalige doucheruimte) het water steeds uit het putje in de vloer omhoogborrelt en dat hele hok blank zet. Stinkt als de ziekte en lijkt me ook niet gezond voor de vloer....Tot later allemaal, en een fijne dag voor iedereen...Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 goedemorgen,niet zo vroeg voor mij, ofschoon ik geen natuurlijke slaap slaap en ook dat laat zich voelen., brrrrrrJoann, ik ben blij dat je nu zelf voelt wat het verschil is tussen dronken en nuchter voor je 5 kinderen zorgen, het moet me van het hart dat ik dat bij jouw intro hier steeds met angst en beven heb gelezen: zo'n verantwoording voor 5 jonge leventjes met zoveel drank. het had echt fors mis kunnen gaan, dat realiseer je je ook nu en dat is de enige manier om er naar te kijken, toch?en verder bij mij: behoorlijk wisselende stemmingen, walg walg.ik duik van optimisme in eng pessimisme, himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt......maar wie mij kent zal zich niet verbazen ik heb net weer moed geput uit mijn eigen tankjedus ga iets heel flinks doen en daarna misschien, heel misschien ruimen, puinhopen uit mijn verleden slechten.............goede dag voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Joann, wat klonk je lekker dwars. Leef wel met je mee, vond het altijd afschuwelijk als ze ziek waren.Zo sneu maar voor moeders is het even goed door werken. En omdat wij meestal alles delen werd ik dus prompt ook ziek.Goed van je dat je naar de computer hebt gegrepen en niet naar de fles. Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.Kohltje, daar gaat mijn beeld van je, ik zag je al druk bezig in een atelier met grote ramen en een houtkachel......blijkt de houtkachel een afvoerpputje te zijn.Anna, 2k1 is tweede klas kader groep 1 en nee we doen niet alleen aan rappen. Wel is het razend populair bij de meesten. Dus als we eens een liedje bespreken dan willen ze altijd hip hop wat voor mij altijd weer een hele klus is omdat het niet de meeste gekuiste taal is.Ik denk misschien dat ik ze wat te kort doe maar ik heb zelden zo'n moeilijke groep gehad.Krijg een beetje het idee dat ze heel vaak video zitten te kijken, vorige week waren ze Christane F. aan het kijken, het was dinsdag het laatste uur dus mochten ze blijven kijken van me. Op een gegeven moment maakt een jongen een shot klaar. In de film niet in de klas voor de duidelijkheid.Wat doet hij nu, juf? En dan komt een paar maanden afkicken goed van pas, hadden we een lesje over drugs en hiv en verslavingen. Dan hangen ze aan je lippen dus ze kunnen het wel.Vond het wel een ontzettend goed idee van Katrina en het blijft nog even spoken in mijn hoofd.Petra, ik hoop dat je een wat rustiger stemming vind.Iedereen een prettige dag en Bambam wat goed dat je ook niet rookt, dat doe ik je niet na.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Dag Anjo,Dat hele verhaal over kader en groep zegt me niks. Over wat voor leeftijdsgroep gaat het nou eigenlijk. Eerst dacht ik aan basisschoolkinderen, maar uit het vervolg maak ik op dat het om oudere kinderen gaat. Zelf hebben we geen kinderen, dus dat hele onderwijsgebeuren gaat wat langs me heen. Leef nog in het systeem kleuterschool, lagere school, LTS/MAVO/HAVO/VWO etc. M.a.w. ik ben zo'n twintig jaar geleden blijven steken in onderwijsontwikkelingen.Ja, dat beeld dat jij van me had moet je maar bijstellen. Dat atelier stelt niet zo veel voor wat ruimte betreft. Ik heb ook niet zo veel ruimte nodig. En die houtkachel is er wel maar staat lekker in de woonkamer. Vind het ook wel een grappige bijkomstigheid van zo'n forum. Je krijgt een bepaald beeld van iemand, denkt het te weten, wordt er weer iets geschreven waardoor je weer kunt gaan bijstellen. Is net zo iets als een boek lezen. Je fantasie blijft aan de gang.Petra, heel veel sterkte met je dip. Ben wel nieuwsgierig naar wat jij verstaat onder iets flinks doen...Sla je vleugels uit en probeer weer iets naar het zonnetje te vliegen, maar niet te hoog hè? Je weet wat er met Icarus gebeurde....Tot later weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 quote: Originally posted by: KohtjePetra, heel veel sterkte met je dip. Ben wel nieuwsgierig naar wat jij verstaat onder iets flinks doen... Sla je vleugels uit en probeer weer iets naar het zonnetje te vliegen, maar niet te hoog hè? Je weet wat er met Icarus gebeurde.... oh Kohtje, ik kan zo laf zijn bijvoorbeeld als het gaat om lades leegmaken waar mijn verleden in schuilt, foto's , briefjes, spaarzegelboekjes, allemaal herinneringen aan misplaatste zetten op mijn levensschaakbord. Ik moet me hoeden voor te veel sentimentaliteit.maar goed nieuws: zojuist 5 laatjes opgeruimd en dito souvenirs door mijn handen laten gaan, het viel mee, ben erg opgelucht, maar op mijn hoede.zoek mijn uitweg in een forse wandeling zo direct. en nog meer flinks? een sollicitatiebrief opstellen terwijl je helemaal niet werkloos bent................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hallo allemaal,Joann lekker stoer joh!! wat maakt het uit niemand die je wat kan maken dat is het voordeel hier hihihiSterkte met je kids!Zelf niet veel te melden gaat prima eigenlijk dit is dag 18. Wel af en toe een zwaar hoofd maar dat trekt ook wel weer weg. Ga zo lekker naar yoga het zonnetje schijnt helaas niks te klagen hihihhiFijne dag en we houden het droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 IK kon vannacht ook niet slapen,ben er om 5 uur uitgegaan en dacht aan een nieuw dagdraadje;Inderdaad, wat een verslaving, het beheerst mijn gedachten al, om 5 úur 'smorgens.Ben wel weer terug gegaan en heb nog lekker even geslapen.Ik heb ook niet zoveel, met het onderwijs van tegenwoordig,daar zijn mijn kinderen alweer te oud voor.Mijn dochter is 31 en mijn zoon 29,dus alweer een hele tijd geleden.Kohtje, dat heb ik nu ook, bij iedereen heb je een bepaalde voorstelling.Zo had ik dat ook bij C.Q ik had een donkerharig meisje in gedachten,blijkt ze blond en oerhollands te zijn.Bam Bam, IK doe je nog lang niet na, Proficiat , 6 weken ADB en 4 weken NDBgr. Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Zo, de afvoer is ontstopt. Kan ik aan het schoonmaken en weggooien. In die doucheruimte had ik ook nog een doos staan met foldermateriaal. Ik ben Citrofiel (Citroënliefhebber) en heb jarenlang van alles verzameld wat met dat merk te maken had. Zo ook folders dus, maar die kunnen allemaal weg. Wel zonde want er zaten wel wat unieke exemplaren tussen, maar daar is nu niet veel meer van over. Ach, er zijn ergere dingen, denk ik dan maar...Duur geintje trouwens nog, dat ontstoppen. Voorrijdkosten plus hooguit tien minuten werk, €150,- Maar het moest wel, zelf kon ik daar nooit bijkomen. De veer die ze in de afvoer laten zakken ging er negen meter in... Nou ja, komen we ook wel weer te boven. Ik ga weer verder want ik kan door alle troep niet eens aan het werk, kan niet bij m'n ezeltje en tekentafel komen. groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Joann, dat je kinderen zoveel beter af zijn is echt wel een nieuw dagdraadje waard. En allicht valt het niet mee. Maar één troost, weer in slaap komen gaat op den duur weer beter, als je kids je tenminste laten.Petra, sterkte met je bui. Dat van himmelhoch jauchzend enz. heb ik nog niet zo lang geleden ook een keer in een dagdraadje gezegd. Zo voelde ik me toen ook. Ach ja, alles komt, en gaat ook weer, inclusief de stemmingen. Succes met je lades!Sneeuwwitje, met de ellebogencollega gaat het wel weer hoor. Ik kan nooit lang kwaad blijven, heb een hekel aan ruzie. Ik heb het alweer min of meer van me af gezet. Dit was voor haar eigenlijk ook een onbedoeld side-effect. Ze wilde zichzelf wat meer in de picture zetten door te klagen over mij, maar krijgt nu iets in de schoot geworpen waarvan ze nog niet weet wat ze ermee moet. Dus ze wacht alles maar af, en houd zich voorlopig gedeisd.Anjo, lijkt me een heel moeilijke klas die je hebt. Een shot nemen in de klas is wel heel heftig. Wat ik bedoelde gisteren was dat mijn zoon zich vorig jaar (hij heeft theoretische leerweg gedaan/ Kohtje, dat is zoiets als de Mavo vroeger) altijd rot ergerde aan de rap/hip hop cultuur op school. Soms mochten ze wel eens in de les muziek luisteren of meenemen. Hij is een fervent heavy metal liefhebber, maar die muziek werd altijd (ook door de leerkrachten) afgewezen ten gunste van rap. Terwijl er toch meer mensen zijn smaak deelden. Alsof er tegenwoordig geen andere muziek meer bestaat dan rap en hiphop.Marieke, dat gevoel alsof je met een kater wakker wordt is bekend, en hoort volgens mij ook bij het stoppen met drinken. Ik heb er nog steeds af en toe wel eens last van, maar het wordt minder.BamBam, lekker doorgaan met genieten. En Ellie, yoga ze.Ik zou wel naar buiten willen in dat zonnetje, zometeen is het natuurlijk weer weg. Hopelijk is'ie er morgen ook, want dan ben ik vrij.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hallo iedereen hier ben ik weer.Fijn te lezen dat het met iedereen z'n gangetje gaat, als ik het dagdraadje van gisteren en vandaag lees klinkt het allemaal opgewekt. Dat is ook precies hoe het met mij gaat, gisteren heb ik voor het eerst een yogales gehad, vond mezelf op een bepaald moment in een hele vreemde houding waar ik zelf nooit op zou komen zeg. Het was inspannend en ontspannend tegelijk, lekker hoor, da's een blijvertje denk ik.Heb ook alweer twee dagen gewerkt, wat een verschil met een paar weken geleden, ik kan me nu niet voorstellen dat ik echt heb gedacht dat ik misschien niet de juiste richting had gekozen jaja, hoezo onzeker als ik drink poeh.het is een hele leuke werksfeer en ik krijg alle ruimte om odrachten voor mijn opleiding te maken, morgen ga ik met een bewoner mee naar een andere dicipline, een cesartherapeut en ik heb vanmiddag een heel begeleidingsplan zitten uitwerken met allerlei vragen die ik wil gaan stellen aan de peut. Ik heb het even overlegd met het afdelingshoofd en ik heb een compliment gekregen! ze wil dat ik er een verslag van ga maken en het in het dossier doe zodat iedereen er iets aan heeft, kijk, overbodig om te zeggen dat ik , in stilte, apetrots zat te zijn! Toch is het vreemd, deze avond had nou typisch zo'n avond geweest dat ik aan de zuip zou zijn gegaan, vroeg thuis, laat beginnen morgen, een flesje kan weinig kwaad. Jaja, maar bedankt, ik hoef niet meer. De tweede week zit er op vandaag, op naar de derde! ik kan niet wachten tot het zover is eigenlijk!Fijne avond iedereen, genietze van het prachtige herfstweer waar we mee verwend worden..Doegdoeg,Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Cato, de energie sprankelt van je berichtje af, heerlijk en je mag ook apetrots op jezelf zijn.Loop je nu constant stage, of ga je ook nog naar school?Ik heb namelijk ook veel mensen begeleid op hun stage pleken weet hoe hectisch de jeugdhulpverlening kan zijn.Petra, zou het aan de herfst liggen,want ik ga ook van ontzettend happy,weer helemaal naar depri.Ik ben wel aan het afkicken van de colalight, want dat was voor mijn maag ontzettend slecht.Misschien, dat ik daarom zo ontzettend slecht slaap, de laatste dagen.Goh, wat is het rustig vandaag op het forum,vergeleken bij gisteren.gr. SneeuwwitjeI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hai Sneeuwwitje, da's wel ontzettend vervelend voor je hoor dat geschommel met je stemming, ik hoop maar dat het binnenkort afgelopen is en dat je je gewoon oke voelt. Zou een zonnebankkuurtje misschien een beetje helpen? Of doe je dat al?Ik loop 24 uur per week stage en zit 2 dagen op school, al met al een vol programma. Ik werk trouwens met jong volwassenen, da's echt mijn doelgroep. En heb jij ook zo'n last van je maag? Af en toe voel ik echt steken in m'n maag, misschien moet ik eens een paar dagen geen koffie drinken, eens kijken hoe het dan gaat, Heeft iemand een tip misschien hiervoor? Een of ander kruidenmiddeltje wat verzachtend en helend werkt? Ervaringen?liefs, Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Echt een geintje Katrina? Er zijn heel veel soorten metal weet je, het is niet allemaal grunchen. Persoonlijk vind ik veel van zijn muziek wel mooi. Maar ja, ik was vroeger dan ook een groot liefhebber van wat men toen hard rock noemde. Ik heb Deep Purple's Live in Japan helemaal grijs gedraaid. Of Led Zeppelin. Pink Floyd en Genesis kon ik ook wel waarderen, en ook Queen.En daarnaast ben ik voor de broodnodige variatie ook een liefhebber van klassieke muziek (hoewel niet alles). Kan mijn zoon trouwens ook waarderen, hij heeft oor voor muziek. En ik speel graag Bach. Omdat het technisch zo moeilijk is kun je aan niets anders denken als je Bach speelt, dus dat werkt voor mij heel ontspannend. Al mijn rondvliegende gedachten maar met 1 ding bezig: Bach. Ik moet toch nodig weer eens gaan spelen.Ik ben dan ook niet zo'n liefhebber van Ali B., maar dit is wel een goede tekst ja. Hij heeft trouwens wel meer goede teksten.Sneeuwwitje, ik denk dat het idd de herfst is hoor. Hoor het wel van meer mensen, dat stemmingsschommelen. Ik heb dat eigenlijk altijd al, onderdrukte het met wijn, maar ik begin er alweer aan te wennen. Dus in de herfst is het hooguit nog een graadje erger, maar hoe moet ik dat weten? Vorig jaar om deze tijd raakte ik hem nog flink. Gewoon volhouden op deze weg, en ik kom er vanzelf achter denk ik.Slaap je trouwens slecht nu je geen cola-light meer drinkt, of juist mét. Dat je na het drinken van cola slecht slaapt snap ik namelijk wel. Maar zonder? Is toch ook een soort ontgiften denk ik. Cafeïne is eigenlijk ook een soort drug, je lichaam went eraan.Cato, een flesje Rivella om je prestatie te vieren kan absoluut geen kwaad hoor. Ze hebben hier geen pluimen, dus geef ik je een Gefeliciteerd met je twee weken! En je mag morgen met week drie beginnen hoor, nog maar 1 nachtje wachten.Kohtje, ik heb ook een keer een loodgieter moeten inschakelen. Het is waanzinnig wat dat kost. Ik heb het idee dat die mensen schatrijk moeten zijn, maar gek genoeg is dat meestal niet zo. Jammer van je Citroën blaadjes. Dit past wel in het beeld dat ik van je heb. Ik stel me je voor in een niet heel groot, een beetje oud maar oergezellig huisje. Met gemakkelijke kleren aan met hier en daar misschien een verfvlek of zo, maar wel schoon gewassen. 2 honden die in hun mand liggen te ronken tot jij aanstalten maakt om ze uit te laten (en dat hebben ze meteen door!) en voor de deur een niet nieuw, typisch autootje. Iets met karakter. Zoals een citroën. Ben benieuwd of ik er heel erg naast zit.En CG stelde ik me aanvankelijk ook voor als een klein, donker vrouwtje Sneeuwwitje. Bij jou kan ik me niet helemaal een voorstelling maken, in ieder geval wat ouder dan ik. Raar is dat hè, dat je bij sommige mensen zo'n beeld hebt, en bij anderen helemaal niet. Ik heb dat tenminste.Bij BamBam stel ik me voor dat ze uit de Antillen of Suriname of zo komt, ook vanwege haar icoontje denk ik. Ferry stel ik me een beetje zoals zijn icoontje voor. Katrina als een wat oudere schooljuf, streng, maar toch ook weer lief. En verder weet ik het eigenlijk niet zo precies. Anjo, van jou kan ik me niet helemaal een voorstelling maken, ik zie je als een soort favoriete juf van mijn kinderen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 17 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Katrina, ik zit nu tamelijk niet werkzaam achter de computer van mijn zoon hoor. Warmte uitstralen zou wel handig zijn ja, dan kan de kachel wat lager. Geintje.Mijn eigen computer is momenteel naar ik vrees definitief ter ziele. Het zit ook nooit eens mee. Had ik net van een kennis op mijn werk goedkoop een kaduke laptop overgenomen, die mijn zoon weer aan de praat heeft gekregen, houdt mijn eigen computer ermee op. Dacht ik net iets voor mezelf te hebben. Ik vrees dat er nu toch een nieuwe computer moet komen (nodig voor school), maar waarvan?Dus ik verenig het nuttige met het aangenome (= forum), en zoek op marktplaats en ebay naar advertenties voor goedkope computers. Iemand anders nog tips? Of een goede, supersnelle computer met een megageheugen over? Ik hou me aanbevolen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Ik had precies dezelfde voorstelling als jij Anna, bij Katrina en Bam Bam,.KOmt Bij Bam Bam waarschijnlijk door het icoontje, Als ik haar voor me zie, zie ik een gezette Surinaamse, gezellige vrouw.En Bij Katrina, zie ik ook een iets, strenge magere schooljuf voor me,met iets grijs haar, ontzettend attent en lief.In een groot herenhuis, met een overvolle boekenkasten een kamer en suite, uitkijkend op de tuinKOhtje, zie ik inderdaad, zoals een kunstenaar beaambt,in een gezellig, beetje slorderig vol atelier, met donkerblond haar, normaal postuur en vrij lang????sigaretje, bakje koffie en heerlijk ontspannend werkenAnna en jou zie ik als een lieve vrouw,met een kort roodharig kapsel.niet al te groot en normaal postuur.Alles netjes opgeruimd en geordendGezeliig, huisje, boompje , beestje,Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,ik zie er niet zo uit, als sneeuwwitje in kabouterland.Joann, zie ik voor me als een blonde jonge vrouw,slank, lang en levenslustigEen groot huis met een grote tuinen een kamer, waar van alles te doen is.Marieke heeft voor mij donker, half lang haaren Ferry, zie ik voor me zoals zijn icoontje.GR. Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hihi, dit is echt grappig. Ik heb weer heel andere voorstellingen dan jij Sneeuwwitje. Joann zie ik kleiner, wel blond, met krullend of golvend haar. Marieke zie ik met donker haar.Of ik lief ben weet ik niet, maar ik heb geen rood haar. Wel vrij kort, maar niet heel kort. Ik ben nogal klein, niet echt te dik, maar wel met de neiging te dik te worden. En als mijn huis iets niet is, dan is het opgeruimd. Ik heb er een hekel aan als dingen vies zijn, dus ik maak wel schoon. Maar ik kan niet goed opruimen, kan ook nooit iets weg doen. Dus alles ligt vol met stapels papieren waar ik nog iets mee moet (maar niet vandaag). Boeken en kranten die ik nog niet uit heb. Overal liggen schoenen. Mijn oudste zoon studeert bij voorkeur beneden en al zijn rotzooi ligt daar dus ook. Ik krijg bij voorkeur geen bezoek, want dan schaam ik me dood. En moet ik opruimen, waarna ik niets meer kan vinden. En ik heb dus de afgelopen twee maanden ontdekt dat die troep niets met drinken te maken heeft, maar alles met mij.Ter verdediging moet ik zeggen dat ik een erg klein huis heb voor 3 personen, met te weinig opbergruimte. Dus als ik ga opruimen ben ik meer aan het verplaatsen dan iets anders. En met een bijna fulltime baan heb ik gewoon te weinig tijd om alles spic en span te houden. Dan ben ik alleen nog maar aan het werk, en dat kan ik niet aan.En aangezien niemand hier zich heel erg stoort aan de chaos, is het al met al wel gezellig (vinden wij).Groet, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Katrina,Oplettend, klinkt ook beterStreng, klinkt een beetje middeleeuws.Liefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Katrina:Mijn icoontje, slaat inderdaad op Sneeuwwitjealhoewel, ik wel een beetje een appelfiguur begin te krijgen.Een beetje gezet om het middelen dit schijnt weer gevaarlijker te zijn voor de gezondheid,dan een peer figuur.Maar aangezien ik de laatste maanden niet meer drink,begint mijn appelfiguur, iets te slinken:)gr. Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hai Kaab,Zie dat je online bent,hoe gaat het, Heb je het droog kunnen houden?gr. Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Oplettend lijk je me inderdaad Katrina. Ennuh, computers die door scholen afgekeurd worden, zijn doorgaans het afkeuren ook waard. Hetgeen betekent dat ze niet veel beter zijn dan wat we nu hebben. Voor iemand die informatica studeert, liggen de eisen helaas iets hoger.Sneeuwwitje, als jij Sneeuwwitje bent, kan ik niet helpen me af te vragen wie de boze koningin is? Tja, en een appelfiguur probeer ik uit alle macht te voorkomen. Men zegt steeds dat het door de leeftijd komt, maar waarom zijn sommige oudere mensen dan levenslang zo slank? Katrina, is er een geheim?Beste mensen, ik zie dat het al tien uur geweest is. Dat betekent dat ik er een eind aan maak. Hondje nog uitlaten, even de dag bijpraten voorzover we dat nog niet gedaan hebben. En dan naar bed.Iedereen alvast welterusten!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 17 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2006 Hoi Anna,Katrina heeft wel gelijk, de computers die ze afschrijven komt vaak ook dat ze geen kosten willen maken voor reperaties. Je beiden zonen studeren beiden. Is het niet zo dat de aanschaf van een computer dan valt onder studiekosten? En dus belasting aftrekbaar is? WAt niet weg neemt dat je het eerst op moet hoesten.Ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn schooldillema's. Voor de duidelijkheid de shot werd gezet in de film. Ik heb me laten opnemen en was ook daar leergierig, ik luistersde naar alles wat ze te melden hadden. Weer waardeloze informatie maar zij hebben er iets aan. Je kunt niet jong genoeg weten en dat er aan alles een prijs hangt.Met mij gaat het wel redelijk, zit wat in een dipje. Kom niet op hotmail en daar ligt een belangrijke boodschap voor me. Het is een heerlijke medium internet maar ook een bron van irritatie.Iedereen een goede nacht.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden