Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Oeps, ik dacht dat je de laatste fles weggekieperd had. Nou ja, in ieder geval is het nu op.Kun je je man niet vragen voorlopig even geen wijn meer te kopen? Of drinkt hij zelf ook veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Geen ontwenningsverschijnselen heeft als voordeel dat je ze niet zal willen wegdrinken. Maar je onbedwingbare trek zul je toch moeten doorstaan, vooral tegen jezelf blijven zeggen dat je niet wilt drinken, ook als je het heel moeilijk hebt... Je moet daar toch echt zelf achter staan, streng zijn voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ja ga ik zeker afspreken: koop aub geen wijn meer.ik vind dat hij te veel rookt, verder drinkt hij een biertje maar is niet verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ja Kohg, je hebt gelijk...dit kan werken...ZO zal ik het gaan doen,,,,,Dankje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 En je hier op het forum blijven laten horen...Kun je je hersens pijnigen bij allerlei berichten of lekker luchten in een melige bui. Jezelf afleiden, bezig houden met van alles en nog wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 ok Kohtje dankjewel...ik ga slapen, tot morgen../Dag Anna, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ik ben het met Kohtje eens Floortje. Bij mij heeft schrijven op het forum, juist als ik het heel moeilijk had, geholpen. En vaak is het gewoon heel leuk.Als je man geen wijn drinkt, moet het niet zo'n probleem zijn het voorlopig niet meer te kopen. Ik vraag me eigenlijk af waarom hij het in huis haalt, als jij dan teveel drinkt. Vindt je man niet dat je teveel drinkt?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Welterusten Floortje.Ik ga nog even de hond uitlaten, en ook op tijd naar bed. Ik ben gisteravond iets te laat naar bed gegaan, nog niet gewend aan die klok. Maar nu ben ik best moe.Alvast welterusten,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 uh...goeie vraag Anna..... Hij vind het enorm gezellig met mij een wijntje te drinken...maarre een wijntje is dus bij mij niet een glaasje maar een fles en liefst meeeeer.Hij merkt het soms meteen en vaak kan ik hem erg om de tuin leiden....Snap je dat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 ok welterusten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ja Floortje, dat ken ik. Ik ben ook volleerd om-de-tuin-leider. Maar ze trappen er niet altijd in hoor.Denk even na over Marieke's vraag.Nu ga ik echt.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ja Floortje. Maak de keuze voor jezelf...Ik ga ook m'n lichtje uitdoen. Tot morgen allemaal. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Welterusten allemaal !!!Tot morgen.....Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden