Anna Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Welterusten Femmy. Meestal ziet de wereld er weer beter uit na een lekkere nacht slaap. En je kunt morgen tenminste fris weer op.Kohtje, woont er bij jullie een kat met een viool?Zeeman, kinderen van de leeftijd die jouw kinderen hebben, hebben echt wel door dat jij een alcoholprobleem hebt hoor. Ik heb 2 zoons van 21 en 17, en ze hebben me de laatste twee jaar meer dan een keer onomwonden gezegd dat ik teveel dronk. Wat ik natuurlijk ontkende met prachtige argumenten. Maar uiteindelijk moest ik het zelf ook toegeven. Ik ben een hele tijd stiekem bezig geweest met de internetbehandeling en een paar weken dit forum, maar aangezien ze goed thuis zijn op de computer hadden ze ook dat natuurlijk door.We hebben nog niet zo lang geleden een gesprek erover gehad, en ze zijn heel erg blij dat ik niet meer drink, en trots dat het me tot nu toe gelukt is.Kohtje, hoewel ik eigenlijk nog steeds vaak wel moeite heb om niet te drinken (zij het minder) snap ik wel iets van wat jij beschrijft. Ik heb in de loop van de jaren ook al heel vaak pogingen ondernomen een tijd niet te drinken, minder te drinken. Niet drinken lukte me nooit, minder drinken vaak wel een tijdje, maar ik viel altijd weer terug. Waarom het dit keer wel lukt weet ik ook niet precies. Misschien een combinatie van eindelijk tegen mezelf bekennen dat ik alcoholist ben, dat voortdurende niet helder zijn beu zijn, de kritiek van mijn kinderen, en de zorgen om mijn kinderen als zij een keer veel drinken?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Floortje,Ik begin nog maar net, mij staan ook allemaal valkuilen te wachten, ik ben er ook nog lang niet.Maar graag gedaan meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Anna,dat mijn kinderen me door hebben weet ik. Als ik weer een onredelijk was belden ze moeders op en die keek me dan 's avonds aan met een blik van ................Maar eens kijken of ze dit in de gaten krijgen. Aan mijn PC komen ze niet, ze hebben alledrie zelf zo'n ding op de kamer staan, en papa's PC kennis is toch nog groter dan die van die meiden van me, gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Floortje, niet opgeven meid. Zoals Zeeman zegt, als je er niet wat aan wilde doen, had je je hier niet aangemeld. Je schrikt er gewoon nog voor terug, en dat is begrijpelijk. Het voelt alsof je heel wat gaat missen, al is dat in werkelijkheid niet zo. En gemakkelijk is het ook al niet.Kom regelmatig hier kijken en meeschrijven, en als je het moeilijk hebt kun je dat hier kwijt. We slepen je er doorheen.Sterkte, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hihi zeeman, mijn zoon studeert informatica, en zijn pc-kennis is beslist groter dan die van mij. En wij hebben met de nodige regelmaat pc-problemen (oud en/of tweedehands), dus dan ben je toch met meer personen aangewezen op 1 pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Luitjes, deze oude rot gaat naar z'n mandje. Sinds ik met jullie op dit forum zit te beppen kom ik nachtrust tekort. Normaal ligt deze jongen al in z'n mandje te dromen over een lekkere koude klets.Trouwens, vanavond slechts een halve liter bitter lemon, vvor het eten en vanavond bijna een liter sinas.Sneeuwwitje, als dit leest, maak het niet te laat, sterkte en tot morgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hallo allemaal,Net terug van het gemeentehuis. De wethouder heeft ons verteld, wat er aan de hand. Morgen zullen de kranten wel vol staan. Het NOS journaal was aanwezig, Tv Gelderland, verscheidenen radiozenders.Dus om alles hier te gaan opnoemen, is dus niet nodig. Wel kan ik jullie vertellen dat ik er trek van heb gekregen. Sta je daar achter een microfoon, vragen te stellen en de wethouder geeft een antwoord, waar je niets mee kunt. Echt van die politicie antwoorden. Zich overal achter verschuilen. De boel verdraaien. Kortom je weet net zoveel, als aan het begin van de avond. Het enige wat je nu dan weet is de financiële tegemoetkoming. En daar wordt je niet vrolijk van. 25% van de schade, met ee maximum van €5000,= Er zijn mensen met schadebedragen van 60, 70, 80 duizend euri. Dus kun je nagaan.Ik heb het gevoel, moet de Betuwelijn, kosten wat het kost beschermd worden. Maar ik ga niet drinken.Dan slaap ik vannacht, maar minder, dat overleef ik ook wel weer.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hoi Ferry,Wat een tegenvaller. Maar ja, van de politiek moet je het niet hebben, dat wisten we immers al langer. Ik had trouwens al gelezen dat het officiële standpunt is, dat de Betuwelijn er niets mee te maken heeft. Heel frustrerend moet dat zijn.Misschien in de commotie vergeten, maar jij ook gefeliciteerd met een kwartaal ADB. Slaap lekker, en drink nog maar eerst je glaasje melk met anijs, om een beetje tot rust te komen.Ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen weer een dag.Welterusten allemaal,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hallo Katrina,Je excuses geaccepteert, maar zal eerlijk zijn. Ik viel bijna van mijn stoel, van verbazing. En krijg warempel, respect voor je. Want dit moet heel moeilijk voor je zijn geweest. Diep door het stof.Een grote pluim. En nu is het voor mij afgedaan.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hoi Anna,Ja bedankt, jij ook was ik vergeten, door al het gedoe.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hoi Joann,Neen ik ga niet drinken, de melk staat al in de magnetron te sputteren en vandaag de dubbelle anijsblokjes erin. Komt goed.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Hè Zeeman, jij gaat goed, hoe bevalt jou de bitter lemon? Ik krijg er zo'n vol gevoel van. En keijg dan niets meer naar binnen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Mensen,Ik ga slapen, voor iedereen welterusten en droom lekker.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Oh Marieke, wat die rot alcohol toch met je kan doen, dat is niet normaal.Goed hoor, dat je de Gremlins hebt weggestuurd.Femmy, wees blij, je hebt dag 10 gehaald ( ik niet:Moesje, Cato , Floortje we komen er ook wel, eens komt de dag, vertelde Kohtje,dus laten we daar maar in blijven geloven.Ferry: Het is inderdaad K-T, maar ga gauw je nest in en laat die gremlins buiten je slaapkamer.Je hebt wel een moeilijke week Qua Gremlins van de week, wel goed, dat je ze elke verslaat.Zeeman: Ik ga nu naar bed.Welterusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden