sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Femmy, ik herken dat ook hoor,Ik heb zelfs mijn man wel eens uitgescholden, dat hij zo saai was, omdat hij niet dronk.Ik denk, dat wij nog een onrust in ons hebben, doordat we niet meer drinken.We moeten het leven anders indelen en dat gaat niet in een paar weken.Soms verveel ik me gewoon, terwijl ik genoeg te doen heb.Ik kan net als Marieke, me ook niet goed aan een stuk concentreren.Femmy, alles heeft zijn tijd nodig, helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 FemmyTja vallen , opstaan en weer doorgaan,morgen dag 3.Ik ben meestal de eerst 5 dagen heel sterk en dan komt het, je weet wel weer, om de hoek kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Femmy, schrik niet, mijn laatste stoppoging was 16 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Hallo Joann:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Ja, vind je het gek Joann, onder leiding van Zeeman doen ze geloof ik een wedstrijd boek schrijven.Ik ga mijn hondje uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 He, hoestie ? Hoe was je dag ? Droog gehouden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Welterusten Femmy, slaap lekker.Je kunt er weer een dag ADB bij tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 katarina,Ik ben aan het bijlezen, maar reageer vast op gazeuse, Exota, is toen door Marcel van Dam om zeep geholpen. En dat is allang geleden.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Femmy, de rust en tot morgen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Marcel van Dam?Had hij niet wat anders te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Vraagje aan iedereen,Ik zat vanavond alle oude berichten en archief files etc. door te lezen en kwam een discussie tegen overeen Chat site. is dit nooit van de grond gekomen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Joann, Dat van die koeien hebben staarten en die meisjes met die rokjes aan is toch de 11e? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Hallo Marion,De gelderlander vanmorgen stond vol. En vanavond was het ook op Tv Gelderland. Radio 1 heeft er vandaag aandacht aan besteed. En verder zal het wel in de streekbladen staan. Maar ongetwijfeld zal er nog echt wel aandacht aan besteed gaan worden. Vanmiddag zijn ze de hele middag hier bij geweest. Meten foto,s maken, strepen zetten bij scheuren, om de tijden van verzakking bij te kunnen houden.Maandag komen ze terug aan gaan ze met de garage aan de gang. Dus ik verveel me op het ogenblik niet. Met lotgenoten praten, afspraken maken, hoe te reageren. Kortom er komt heel veel op me af.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Ferry, ik heb de Tubantia, moet ik wel, want mijn dochter is journaliste van die krant.Meestal zijn de berichten in de Gelderlander en Tubantis bijna identiek ( allebei van Wegener)Ik heb er vast overheen gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Oh wat goed Marieke, nou komt er bij mij ook wat naar boven.(En het is niet mijn man, geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Marieke, correct, Exota, ontplofte in de fles.liefsFerry,p.s. ben bijna bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Nou, droog is het hier buiten bepaald niet, en mijn paraplu heeft het ook nog begeven. Bèh.Ferry, spannend allemaal zeg. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden