Spring naar bijdragen

Woensdag, 8 november


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi moesje, ik vind het voorstel van zeeman wel goed. Dat doorzakken zou ik op dit moment maar even niet gaan doen, ik denk dat je wel goed aanvoelt dat dat wel eens uit de hand zou kunnen lopen. En daarvoor je kinderen laten logeren etc., wat een gedoe.
Je opstandigheid kan ik me wel goed voorstellen hoor, heb je ook alle reden voor. Koop uit pure opstandigheid morgen een grote bak ijs, of iets anders wat je lekker vindt!

Femmy, fijn dat je zo'n mooie middag hebt gehad met je zoon. En je hebt gelijk, niet toegeven aan die lichte trek.

Zeeman, geweldig dat het zo goed gaat me je. Al drie dagen. Ik sta nog steeds verbaasd dat het je kennelijk niet eens zoveel moeite kost. Maar lekker voor jou!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, ik weet het. Maar we hebben ook nog niets gehoord van hem. En mn schoonmoeder vindt dat ik hem niet had moeten laten gaan en vraagt zich af of ik wel moet afwachten of hij belt. m.a.w. dat ik dus misschien wel zou moeten bellen.....nou ja, sorry maar dan gaan de haren bij mij rechtop staan. Ook nog dr achteran lopen...echt niet!

tot straks..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,
Kon vandaag niet op internet, niet door een storing hoor,
maar mijn man was wat aan het uitzoeken.

Zeeman, ik lag toch mooi op tijd in bed gisteren en heb geslapen als een (doorn)roosje.
Maar wat moest je nu bij de slijter? Ik ga,als ik niet ziek ben toch ook niet naar de dokter.

Kohtje, wel hier blijven schrijven hoor.

Femmy, ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt van je wandeling in het bos.

Lianne, ik vind refusal geen vals spelen, het is gewoon een hulpmiddel. Jij moet het uiteindelijk waar maken en niet die refusal. (Is de anticonceptiepil dan ook vals spelen), want uiteindelijk behoedt refusal je tegen de alcohol.

Moesje, ik moet echt vaak aan je denken, heb je al wat van je man gehoord?

Gremlins vind ik gewoon een leuke beeldspraak, ik vind niet, dat ik dan het probleem buiten mezelf verplaats. Je kunt het ook gewoon trek of zucht noemen, maar dat verandert volgens mij niets aan de situatie. Ik weet echt wel, dat het probleem bij mezelf zit en neit bij de Gremlin, want dan had ik geen probleem meer.

Katrina, hangen je nieuwe gordijnen al, of moeten ze nog gemaakt worden.

Ferry, kan zijn dat ik wat gemist heb, maar volgens mij was het nog niet op het journaal en in de krant heb ik het ook niet zien staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje, de slijter:

Vandaag een goede dag gehad. De hele dag lol in m'n werk, liep te zingen en te fluiten, wist gewoon niet wat me overkwam. Thuis nog effe naar het buurt winkelcentrum effe langs de supermarkt en effe bij de slijter naar binnen. En ja hoor, hatsekiflatsie, met de boodschappen weer naar huis. Stukkie vlees, beetje groente en wat krieltjes en verder niks, nada, noppes.
En nu weer achter de PC met een fles sinas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, fijn dat je gisteren op tijd je bedje bent ingerold. Gaat het allemaal weer een beetje met je?

Moesje, terugjeuken tegen die kriebels hè, niet aan toegeven. En ik zou me niet teveel aantrekken van de mening van je schoonmoeder. Ze meent het waarschijnlijk goed, en ik denk dat zij ook moeite met de situatie heeft. Jullie kinderen zijn tenslotte haar kleinkinderen, en ze vraagt zich waarschijnlijk af hoe dit straks allemaal moet gaan lopen.
Jij moet doen waar jij je het beste bij voelt. Als jouw gevoel op dit moment zegt dat je hem niet achterna wil lopen, moet je dat ook niet doen. Hij heeft deze situatie gecreëerd, dus hij moet nu eerst voor zichzelf beslissen hoe hij daarmee verder wil. Ik denk niet dat jij daar op dit moment veel invloed op uit kunt oefenen. Sterkte ermee.

Zeeman, nogal eens naar Engeland gevaren?

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...