Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Kreeg je zulk soort dingen altijd aan boord? Geen wonder dat je veel dronk en aan de wal bent gaan werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Nee in het gevang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Joann,sambal bij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ben je daar ook al geweest, Zeeman. Nou Joann, maakt niet zoveel uit, als het maar redelijk makkelijk klaar te maken is... en lekker natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Goedemiddag,Alles bij lezen doe ik nu even niet! Alleen even van vandaag! (was er een paar dagen niet)Kohtje zie ik toch weer dat je en lichtpuntje bent he en ook aan het eind van de tunnel hihhiiNu valt me al weer op dat Katrina er weer door heen loopt als rode draad. Met negativiteit zie ik of ik snap er niks van zal wel wat gemist hebben!! Jammer daar van vind ik dat Katrina volgens mij een hele intelegente vrouw is en ook al een tijd ADB....Lijkt me dat je dan veel meer met positiviteit mensen onder steunt dan hier mee!!! Je hebt meer met honing dan met azijn!!! (zoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 kohtjeGelukkig niet, een keer bijna in Djakarta, maar dat is weer een ander verhaal LOL als ik daaraan terug denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 JoannKappen !!!!!!!!!!, het water loopt me alweer in de mond. Ik zit net een boterham met pindakaas naar binnen te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Joann,breek me de b** niet open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Daar vang je meer vliegen mee, Ellie. En daar heb je gelijk in. Als het maar niet slijmerig wordt...Joann, goed idee, maar je mag nog tien minuten doorgaan met suggesties, wie weet... Dan ga ik even de deur uit....Een LOL verhaal Zeeman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Je helpt ook Joann, andijvie is goed. Lasagna ook, maar hoe meer suggesties hoe beter...Hoewel, moet ik weer kiezen... Kan ik misschien een boodschappenlijstje voor de hele week maken. Dank je wel Joanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 JoannLasagna van de Lidl is prima te eten, Gooi er zelf nog een pakje diepvries spinazie a la creme overheen en dat weer afdekken met kaas en /of bechamel saus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 KohtjeLaughing Out Loud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ja dat weet ik wel Zeeman, maar LOL als het over bijna in de gevangenis in Djakarta belanden gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ik ben vrijdag naar een feestje geweest en ja hoor na 21 dagen ADB ben ik er weer in getrapt!!Feestjes vind ik geloof ik toch nog te leuk met alcohol ook al is dit moeilijk eerlijk te vertellen!! Ik zat al te twijfelen zal ik gaan ik voel me nu zo goed enz enz Toen ik toch wel erg graag wilde gaan omdat ik me anders zo,n saaie tut vind dacht ik,ik kan ook zonder alcohol maar voor ik het wist had ik een wodkacola in m,n hand en dat is niet bij 1 gebleven.....Tja weer opnieuw beginnen maar goed ik heb het weer gehad en zal m,n trek nog steeds wel zijn dat ik toch ben gegaan want als ik het naderhand bekijk is het het niet echt waard geweest!!! Alleen zie ik dat wel op het moment dat ik ga. Ik luister er gewoon niet naar! Het is nu een soort patroon van eens in de maand.... hoop dat ik dat ook kan doorbreken er komt vast een dag dat ik kan zeggen ik ben een jaar verder!!Fijne dag en vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Had jij al zo'n weeklijstje Joann, of schud je dat nu zo even uit je mouw? Wauw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 JoannVrouw naar m'n hart, "Now you are talking Baby", nieuw draadje, "het dagmenu" en recepten uitwisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ik schreef toch al eerder, ik zo bijna overal wel de humor van in, ook in dit geval.Alles is toen (1980 ongeveer) goed afgelopen, dus nu kan ik er wel om lachen.In een riksja op de vlucht voor de politie, zie je het voor je ? En die arme jongen maar fietsen en ik in die riksja. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Goedemiddag allen,even wat terug gelezen.Joann, keihard ploeteren met de kookwekker?Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, zou ik daar ook wat aan hebben?Alleen antwoorden als je wilt delen hoor!Stampot maken is zo klaar, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Jammer Ellie. Hopelijk ben je hierdoor sterker geworden als je weer eens naar een feestje gaat. Dat je dit dan niet weer wilt laten gebeuren... Ben je dan toch te onzeker als je op zo'n feest bent? Wat is de reden geweest? Als het alleen de trek, het verlangen naar het smaakje is geweest kun je makkelijk ook eens andere smaakjes (alcoholvrij) proberen. Maar als het het verlangen naar de roes is geweest is daar ook een oorzaak voor te vinden... We tellen gewoon weer met je mee.. Drie weken is toch best een flinke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden