Anna Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Hihi Helder, ja, volgens mijn herinnering overleefden de helden het altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Petra, lekker slapen.Je klinkt inderdaad niet echt vrolijk, ik hoop dat je morgen weer een beetje opgeknapt bent.Denk er lekker in alle rust over na, want wat voor de een goed of slecht is, hoeft bij jou nog niet zo te zijn.Welterusten Petra en Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Welterusten allemaal.ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Weltrusten allemaaaaaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ja, Anna, zo gaat dat altijd in films en boeken. Maar volgens mij is het ook kielhalen.Maakt ook niet uit, we zien wel waar het schip strandt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Zou wel kunnen, hoor, heldertje, dat ze het kielhalen overleefden. Maar met mijn rokerslongen blijf ik er zeker in. (grote grijns met berookte tanden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Welterusten Mick en Bam Bam,tot morgen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Volgens mij ben ik vanavond iedereen naar bed aan het brengen,Wil volgende keer wel een nachtkusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ehm, ik ben nog op, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Oh dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 @marion:En nu ga ik echt...zzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Dikke tut Marion. Lekker slapen voor straks.Duveltje ook weltrusten. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ik geef mezelf anders wel een kusje. Godzijdank slaapt de kat bij me. Al heeft ie zo'n artrose dat ik 'em op bed moet tillen, de lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 BamBam, lieffie, je weet dat je hier geen reclame mag maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Nachtkus Marjon, maar nu ga ik echt. Ook truste BB, Mick en Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 God, wordt er in een keer verlegen van al dat gekus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 :sun:Hahahaha, klikte ineens op 'tongue'. Sorry, Appeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Was dat ook een nachtkusje Fran?Kwas ff naar beneden, vandaar mijn late reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Wij geven er altijd drie. Die laatste was een vergissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Kan gebeuren Fran:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Fran welterusten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Ik ga slapen, allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden