monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Katrien: Wat bedol je nou? Volgens mij ben JIJ degene die hier de boel loopt te verzieken voor anderen, bemoei je eigen met je eigen zaken aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Zeeman,Heb je nog meer van die lekkere recepten? Dan hou ik me aanbevolen. Want volgens mij kun je lekker koken. Ook ik sta verbaasd, hoe jij het red. Ik denk dat menigeen, jalours op je zal zijn, met zo weinig afkickverschijnselen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Jeetje Monique..... Jij durft!!????Wat durf je dan? Je mening te geven...BLIJ MEE!!!!!Monique en de rest, jullie schrijven iets waar ik mee KAN.In tegenstelling tot... :(ik noem geen namen...... )Het is alleen ' iemand' die heel af en toe wat aardigs schrijft en voor de rest heel veel cryptische pseudo goed bedoelde onzin in kolommen....Ik ben iken jij bent jijOf ik ben gekof jij komt uit een eiIs het herfst of is het een pannenkoek..?De winter is komende en wie was er eerder..de kip of het ei?Heb vertrouwen, laat de hond maar mauwen...Ik ben zo ADB als een tosti en morgen is het carnaval..Horen , zeiken en kiften...groet Liannehet ga jullie goed,degene met wie ik contact had weten mij te bereiken,wat een gedoe hier zeg!!!Jullie laten gvd 1 iemand de boel verzieken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 @ Anna, ik snap je, daar gaan we weer, maar ik ben geen meeloopmuts, dus aan mij krijgt ze nog een zware dobber. En ook al ben ik hier nieuw, ik mag m`n mening OOK geven. groyjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lianne, lekker he zo`n tostie, heb je die hottostie al geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Katrina: waar ben jij nou mee bezig? Wil jij nou echt boven iedereen staan of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 en geloof me, ik ben niet achterlijk en heb OOK droge humor,Maar wat jij doet...is gewoon iemandnaar benedenhalen...is het een trap of is het een ladder..is het een bloem ..of een aangebakken koekepan..Get a life..en ja, ik durf...wil je ook best in een pb mijn prive email of telefoonnummer sturen.Maken we ff een babbeltje..Hou op met mensen die gemotiveerd zijn om ADB te worden te kleineren.En ja, je hebt af en toe een vriendelijk woord, maar dat neemt niet weg dat je over de gehele linie patronizing bent.Groet Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hallo ferry,ik zal m'n grote kookboek er eens op naslaan.koken is een grote hobby / passie van me, mag graag experimenteren, zal een rondneuzen voor je.voorkeur voor een bepaalde keuken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Zeeman,Ik ben gek op Grieks en Turks, Vooral lamsvlees. Wij hebben in onze tuin ook allerlei kruiden staan. En Tineke, gebruikt ook veel yochert om sauzen mee te maken.Dus ik wacht af.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 lianne, ik ben het helemaal met je eens, als je hier geen commetaar kan velen, BLIJF DAN GEWOON WEG! Ook al ben ik een nieuwkomer: ik heb net zoveel in te brengen als een oud komer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Haaaaalllooooo Boppers, daar zijn we weer.Lianne, ik vind dat je geweldig kunt rijmen en dichtenen dat zonder je hemd op te lichtenRegen zon en maneschijnwanneer zou het nou es vrede zijnsteunende woorden, hart onder riemkindje in de kribbeforum to be adb that's the Qnegeren zou ook een optie zijn...niet meer reageren, geen responsplons,plons,plonsdichten is niet fijn want ik kan het niet, hahahahaVoor de rest GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ferry,ben zelf meer georienteerd op de oosterse keuken, chinees (niet scherp maar lekker), indonesisch en thais.leuke site met makkelijke en snelle recepten:"kokenopdecamping.nl", binnen 20 minuten soms een maaltijd, in de wok, BBQ, op gas. staan leuke en lekkere recepten bij, ook salades. aanrader ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Katrina, zou je jezelf niet5 eens gaan wissen? Hier heb ik ook niets aan. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ferry, bij twijfel eerst eten is hier een zeer belangrijk motto!Sneeuwwitje, hier alles prima, lange dag gewerkt, net terug van sporten, hondjes op de bank en stoel(ik zit op de grond), lekker warm in huis en zo kan ik nog wel ff door.Zeeman, smijt maar met die recepten, klinkt heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Monique, negeren zou een optie kunnen zijn...Tot nu toe een droge dag voor je. Goed van je, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja zeeman, lijkt me heerlijk.Ik heb het volgende voorstel...Ik, Lianne vind dat Katrina een negatieve invloed heeft op het forum.Ik ben TE netjes opgevoed om hardop te zeggen dat ik haar een *** vind, dat zou ik nooit doen.. Mijn voorstel: laten we haar NEGEREN....NIET meer vragen , wat ze met bepaalde opmerkingen bedoelde etc.Ja, ze zal best af en toe wat aardigs schrijven, maar doorgaans..blijft het een nogalnegatieve en vooral vageberichtgeving die,...al dan niet onaardig is...en met meestal omschrijvingen,..die slaan als een tang op een varken..om niet te zeggen..de warmte en diepgang van een..bushok in de winter...Hoe meer je op haar ingaat, hoe meer waardering ze krijgt.Maak dit forum tot wat het was...en positieve ontmoetingsplek, met desnoods een kritische noot naar elkaar, maar wel positief.Groet Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ha die BamBam,oe is het met BamBam, ik zag al, je had slaap, lekker op tijd naar je bedje toe.ik ga straks ook achter "kaap kont" liggen, lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 He Zeeman, had een heel bericht getypt en toen kreeg ik geen verbinding, ff proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Zeeman, als je nog een lekker chinees recept hebt, hou ik me aanbevolen. Heerlijk.Maar goed, je gaat nu naar Kaap Kont. Dat is vast schipperstaal, Kaap de Goede Hoop, is ook wel een beetje ver.Zie nu pas, wat voor iets raar ik schrijf, net als Ferry gisteren, maar ik laat het lekker staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Oke, Bammie gaat goed.BB had internet eraf afgelopen maandag, box vd dolby surround stuk, auto kapot. Toen dacht BB ga ik me hier druk over maken... nou nee, niet echt, bevalt goed.Jij gaat ook goed, klasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lieve Joanne, ik maak mezelf hard voor de strijd tegen de alcohol, niet tegen de mensen die vinden dat ik "maar een nieuweling ben"Daar kan ik gewoon niet tegen. Allsof je pas iets voorstel als je helemaal alcovrij ben!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 he monique, leuk kapsel LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Marieke,ik herken dat, alleen heb ik 3 dochters in de pubertijd gehad, de 1e uit de pubertijd, 2e erin, 2e eruit, 3e erin.En dan vinden ze het gek dat je aan de drank raakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden