Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 december


moesje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog even Kohtje dat gevoel ken ik ook maar dat is voor mij het seintje van ojee zou ik genoeg gedronken hebben al omdat ik dat niet vond kloppen maar jij herkent het dus ook, ik voelde mij schuldig dat ik soort afzonder van de rest.

Als kind vond ik dat wel prettig in een zwembad, als je je ogen sloot om te zonnen om dan al die kinderen te horen in het bad verderop.

Maar goed nu ben ik echt groetjes allemaal

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen, hier ben ik weer, En weer niet ADB zoals ikhad voorgenomen.Het etentje gister met het werk was vreselijk leuk, erg gelachen. Was ik erg aan toe. Heb toen twee wijntjes gehad, daarna gelijk naar bed. Het voornemen dit weekend 0 in huis te halen is er niet van gekomen,heb alweer teveel op. Waarom? Ik heb denk ik geen motivatie op dit moment. Manlief is naar bed, maar met hem vind ik het moeilijk om dit te delen, denk ik omdat ik er eigenlijk niet vanaf wil, ofwel:huh: :angry:misschien zijner mensen die het niet prettig vinden dat ik hier met het zoveelste wijntje aan het schrijven ben. Laat het mij weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder, ik vond het eerst ook altijd raar van mezelf, maar nu heb ik er vrede mee. Kan in m'n uppie heerlijk genieten van een hoop gezelligheid om me heen zonder er zelf bewust deel van uit te maken. En als het iemand op gaat vallen beginnen ze meestal wel persoonlijk een gesprek met me waardoor ik me weer wat kan richten op iemand. Tot het gesprekje weer voorbij is, dan zink ik weer in m'n "wattenwereldje". Ik geneer me er niet meer voor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, als je niet echt puur voor jezelf wilt stoppen maar het wilt proberen voor een ander zal het zeer moeilijk worden. In feite kruip je dan in de slachtofferrol. Je bent zielig omdat je moet stoppen van een ander, en dat wil je niet dus om te "pesten"neem je er maar een. Alleen als je zelf helemaal voor 100% achter je besluit om te stoppen staat maak je een kans het te redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joann, fijn dat je er geen probleen mee hebt. Ik vind het vervelend dat manlief boven ligt en ik dit met vreemden bespreek! Is voor mij eigenlijk ook wel gek. Ik zou jullie eigenlijk wel persoonlijk willen zien en jullie warm willen begroeten als 1 van mij. Gek he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Visje, ik bedoel ook niet letterlijk je man pesten. Het is meer dat je je het stoppen opgedrongen voelt, waardoor je in het nauw zit omdat je eigenlijk van jezelf niet wilt stoppen. Om dat gevoel van in het nauw gedreven zijn, het gevoel van onmacht te verwerken, zoek je de roes weer op. En ook al is je man nog zo lief voor je, en drijft hij je helemaal niet in het nauw, je hebt het gevoel dat je iets voor hem moet doen wat niet voor de volle 100% uit jezelf komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik was er ook even weer. Visje ik denk ook niet dat je het om het pesten doet en Koh denk ik ook niet. Wat ik zelf altijd wel had was, dat als mn ex er commentaar op had, ik me net een klein kind voelde die het dan stiekum toch moest doen....ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Ik heb ook een glaasje bier voor me staan trouwens...mn 1e, kon het dus blijkbaar ook niet laten....., maar ik hoop het in bedwang te houden vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het eigenlijk niet meer. Mijn man dringt mij niets op, maar ik voel mij wel schuldig als ik vraag: wil je wat drinken? en hij zegt: doe maar een spa rood, en ik neem weer een glas wijn, hij neemt die spa voor mij, snap je,ik voel me dan weer zo"n sukkel,maar aan de anderen kant denk ik weer ach doe toch even lekker mee, saaierik./

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...