Spring naar bijdragen

onwijs vroeg

petra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Monique, niet dat ik mezelf naar beneden heb gehaald, maar hij was altijd heel onredelijk en koppig, deed gewoon wat hij wilde zonder veel rekening te houden met mij en dat maakte dat ik op den duur alleen maar kwader, emotioneler e.d. werd.
Mijn doel was steeds om hem duidelijk te maken, dat 2 mensen die een relatie aangaan, rekening moeten houden met elkaars behoeften en gevoelens, maar hij ging gewoon overal tegenin....
mmmh misschien wordt ik hier nou wel te persoonlijk..?
Nou ja hoe dan ook, kwam ik ook maar enigzins te dicht bij zijn gevoel, dan haakte hij af..dus ja op gegeven moment kun je daar niet meer tegen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, gefeliciteerd met bericht nummer 1000! hihi

Moesje, ook al verandert er weinig aan je situatie, het kan erg helpend zijn je gedachten op het forum te zetten. Ik hoop dat jij vanavond een beetje kan slapen. Weltrusten voor straks, ik ga zo m'n mandje ook maar eens opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje, nog even snel dan, jouw valt nix te verwijten, je heb er genoeg aan gedaan om jullie relatie "gezond"te houden , en dat hij een probleem met intimiteit heeft, is niet jouw schuld. Ik zal er verder nog wel over nadenken, maar nu ga ik echt afsluiten, met jouw situatie in m`n achterhoofd. Misschien droom ik vannacht wel over een beter antwoord, de tijd zal het leren. xx Van Monique, enne.. slaap ze, zal je goed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal welterusten.

Ik was even privé bezig op de computer, vandaar even geen reactie. Stein, ik was niet kwaad op Joann hoor, ik zat me hier op te winden over die toekomstige ex van Moesje, daar was ik dus kwaad op. En Moesje, ik snap precies wat je bedoelt hoor, over een man die op een eenzijdige manier in een relatie staat. Ik krijg steeds meer het idee dat je hem beter kwijt dan rijk bent, maar natuurlijk voelt dat op dit moment nog niet zo. Die vriendin krijgt een leuke vent aan hem.

BamBam, leuk dat je weer terug bent. Joann ook al boven de 1000? Dat had ik even gemist. Ik geloof dat ik inmiddels op een vrij eenzame hoogte sta.:$

Marieke, ik kan me je boosheid voorstellen hoor. Smijten met iets kan soms ontzettend opluchten, vraag maar aan Moesje. En hou het maar lekker bij je glaasje fris. Moesje, jij ook hoor.

Wat betreft de discussie over grenzen stellen. Ik denk dat er nog wel een paar dingen bijkomen. Maar daar ben ik nu te moe voor, dus dat wordt even uitgesteld tot morgen.

Een goede nacht,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik heb de seroxat gekregen, omdat ik een depressie had en ik heb het wel met de zwangerschappen stop gezet, maar eerlijk gezegd als ik het over had moeten doen had ik het gewoon doorgebruikt. Maar goed ik was gewoon bang dat het niet goed was voor het kindje. Ik heb er 2 hele vervelende zwangerschappen door gehad, zeer gevoelig en geprikkeld. Ik heb er nu geen problemen meer mee dat ik het gebruik. Het maakt mijn leven dragelijker, alhoewel ik al wel aangaf, dat ik ooit wel een keer zou willen om zonder te leven, maar dat zal de toekomst wel uitwijzen. Nu zowieso niet.

En je hebt groot gelijk, dat je vanavond even protest hebt laten zien! Ik zou er ook wat over zeggen en anders moeten ze maar een ander zoeken, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje goed van je!

Tja Anna, jij staat wel aardig aan kop zo. Joann en ik zijn bijna tegelijkertijd aangemeld maar ben bang dat ik haar niet meer ga inhalen. Alhoewel, als die snoepjes van Joann hun werk blijven doen..... maak ik misschien nog een kans, haha.

Maar ja een nachtbraker zal ik wel niet meer worden. Spreek jullie morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bam bam ik ben ook blij dat ik de fles heb weggezet, meestal lukt me dat niet...maar goed voelt toch wel een beetje als een overwinning vanavond!

Marieke, ik weet niet hoe lang jou zus al seroxat gebruikt, maar misschien is dat even in het begin. Je lichaam heeft even tijd nodig om zich in te stellen op de seroxat. Het begint na ongeveer 3 weken zijn werking te doen. Ik was in het begin juist heel euforisch en durfde veel meer dan normaal. Later heeft zich dat weer hersteld naar een wat meer "normaal nivo". En ik vind van mezelf helemaal niet, dat ik meer vlak of emotieloos ben. Ik vind wel dat ik het allemaal beter aan kan.
Ik heb ook geen last gehad van een droge mond, misschien wel eens getwijfeld of ik van de seroxat iets sneller moe wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje,

Even een reaktie op blije pillen. Ik gebruik al vanaf november 2001 efexor 75 mg een maal daags. Dus ook toen ik nog flink aan de rode wijn zat. In het begin werkte het goed. Maar dat werd steeds minder, toch trouw iedere dag efexor in blijven nemen. Dus ik ben wat dat betreft ervaringsdeskundige (wat klinkt dat), maar sinds ik geen alcohol meer drink (nu 15 wkn), doen de blije pillen het weer erg goed.
Dus geen pillen met alcohol gebruiken is mijn ervaring.
En buiten dat om, mijn leven is veel prettiger geworden zonder die vuile smerige verrekte kl** t alcohol.
Zo dat lucht ook op. Ik wil die troep nooit meer drinken.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, wellicht heb je gelijk. Ik moet ook nog even op de site kijken van tactus, over het effect van alcohol en deze medicijnen. Alhoewel in de bijsluiter niet echt aanwijzingen staan over de werking van alcohol en seroxat. Er staan wel in, dat je het gebruik van alcohol zoveel mogelijk moet vermijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...