joann Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Sjeesus, moesje, dat ie staat te bellen in JOUW keuken, slaat werkelijk alles. Wat denkt ie wel!!! Blijf lekker je eigen leven leiden, en zoek de oplossing in hoe het verder moet bij je kindjes en mensen die je lief hebben. Sorry, ik kan nu even niets anders verzinnen om je te helpen. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ja, sorry Joann, Koh is back en Koh gaat ook alweer weg. Ik ga zo ook de slaapgrens weer over. Morgen zal ik proberen er weer te zijn..Welterusten allemaal, met of zonder hulp van wat voor middel dan ook, als het maar geen drank is.Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Oke, waar kan ik die site lezen dan?Nee hoor ik wordt niet zo snel boos.Stien ik denk dat mn ex niet half weet hoe de andere kant van mij is...hij heeft voor mijn gevoel alleen het (ja hoe zal ik het noemen...) negatieve in me naar boven gehaald. Nu hij van mij "los"is kan ik hem alleen nog maar proberen te laten zien hoe invoelend en begripvol ik kan zijn in deze situatie. Alhoewel anderen mij soms voor gek verklaren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ik ben het met Monique eens hoor Moesje, dat hij in jouw huis, waar jij bij bent haar gaat bellen slaat werkelijk alles. Wat een ongevoelige rotvent zeg, sorry dat ik het zeg.En ik vind dat dit ook precies te maken heeft met wat Kohtje zegt, grenzen stellen. Jij hoeft dit helemaal niet te pikken! Je had ook niet hoeven pikken dat hij nog de hele week in jouw huis gewoond heeft. Stel je grenzen Moesje, je hoeft niet alles van hem te slikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hoiu Joann, ik heb heerlijk gewandeld met een van de twee, de ander is een waakhond, die een hele grote tuin tot haar beschikking heeft. Oke zij heeft ook het recht om met "de baas"een wandeling te maken, maar dat is op dit moment in mijn leven te hoog gegrepen, komt nog wel hoor!groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Sorry, high sensitive hè. Ik zit me hier in jouw plaats kwaad te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Kohtje, Wij hebben dus het onvermogen grenzen te stellen en worden daardoor in het nauw gedreven, oververantwoordelijkheidsgevoel? Sorry ik moet alles nog onderzoeken met therapie tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 BamBam is back, back again, tralalaHallo boppers, nog geen tijd gehad om alles te lezen en dat ga ik nu ook niet meer doen. FF genoeg geklust, straks weer heerlijk in m'n eiegn bedje. Trek beetje over, me ongans ge(vr)geten aan chocola en chips, gadver wat vies. Ongetwijfeld gegroeid, wel hard geklust niet gesport. Morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hee die Kotje, wijze woorden van je, en zeer de moeite waard om over na te denken, slaap ze, en ik kom hier (na veel denkwerk) nog zeker op terug. groetjes van Monique.En morgen gezond weer op(zou Sonja Barend zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ja Anna, dat is ook mn doel wat ik voor ogen heb, mn grenzen stellen. En weet je...hij heeft gewoon heel weinig inlevingsvermogen en kijkt nu door een tunnel!! Maar ik hoop toch dat hij zich ooit nog eens beseft hoe hij gedaan heeft en zich realiseert wat voor pijn hij heeft veroorzaakt.Ik weet dat ik het niet moet pikken, maar ik neem het nu voor lief; ik wil me niet tot zijn nivo verlagen.....komt alleen maar weer ellende van! En dat heb ik al meer dan genoeg gehad, dat ben ik al helemaal moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Nee Anna niet kwaad maken hoor....hij leert zijn lesje ook nog wel, daar ben ik van overtuigd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Gelukkig is hij nu ook slapen, dus de laatste dag is ingegaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Als ik het antwoord van Joann lees, Anna waarom wordt jij dan boos?Jullie beiden zijn top mensen in het antwoorden van belanghebbende vragen, zijn net echte peuten!Het brengt mij even in verwarring.BamBam, lekker geklust, fijn dat je er ook weer bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 O,ja en ik ben het met Joan eens het is geen onvermogen, maar het is iets wat in je zit en waar je mee kunt leren omgaan. Om het dan later in je voordeel te gebruiken.Het is als vallen en opstaan, de eerste keer vallen doet erg zeer.. en denk je alleen aan de pijn. De rest kun je denk ik wel invullen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hallo Joann, Moesje en Stien, nog druk aan de klets.Moesje begrijp dat het leven ff een achtbaan voor je is. Hoop dat je het een beetje droog hebt kunnen houden.Stien jij hebt je weg hier ook al aardig gevonden he. Fijn, hoop dat het goed met je gaat.Joann, stil going strong??? Hoe is het met je huiswerk, al af?Niet te laat naar bed he, las in de gauwigheid dat je snoepjes hebt gevonden voor het slapen gaan. Fijn zo, beetje nachtrust doet wonderen, soms dan in ieder geval wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Joann, dat is snel, je had m'n berichtje nog niet eens gelezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Joann slaap lekker! Fijn dat je nu ook wat meer rust krijgt...See youZal zo nog even op de site kijkensweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Nou Moesje, ik verklaar je niet voor gek hoor, je heb gewoon van die man gehouden, dat kan niemand je kwalijk nemen, maar wat je schrijft over dat hij het negatieve in je naar bovenhaalde, komt mij zeer bekend voor. Heb jij jezelf jarenlang naar beneden gehaald? Heb jij altijd volgens zijn richtlijnen geprobeerd te leven? Dit zijn zomaar een paar vragen die bij mij naar boven komen, na jouw verhaal. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden