Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nee Mick, dat hoeft nu echt niet in een paar regels. Tzt vertel je maar wat je wilt vertellen. Voor nu wens ik je veel sterkte en succes met alles. Hopelijk horen we gauw weer van je. En lees je eigen mooie spreuken nog maar eens aandachtig door.. daar zit veel helpends in.

Ik wens meteen iedereen alvast een goede nacht. Welterusten allemaal....

• Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Even een vraag, om te antwoorden, drukken jullie dan ook eerst op antwoord?en bij mij zie ik geen nieuwe berichten komen, ga ik eerst naar de beginpagina en dan weer naar de laatste blz. Dit moet vast anders.

Geplaatst

Visje, op antwoorddrukken, en dan even geduld hebben.

Mick, heb ik mijn bericht goed gecorrigeerd? Mijn gedachten gingen sneller als mijn typ vingers!
Wil je wat meer vertellen, wanneer, wat??

Geplaatst

Je zegt dat je voor operatie moet gaan, is dit op korte termijn, of heb je nog een wachtlijst.
Shit, ikwil zoveel weten, om dat ik niets van je weet, klinkt stom he, als jij al zolang op dit forum zit.
Maakt niet uit, je bericht beroerde me, houdt je eigen tempo aan en laat los wat je los wil laten.

Geplaatst

StMaarten,
Goed om te lezen dat het goed met je gaat en dat dat mede te danken is aan dit forum.
Jouw verhaal is mijn verhaal.
Ik heb heel veel aan dit forum te danken.
De ergste strijd ligt achter me maar ik lees nog vaak mee.
Ik leer hier nog steeds.

Groetje,
Mathilde

Geplaatst

Ik was even met andere dingen bezig, dus heb nog niet het hele draadje uitgelezen, maar wil toch graag even reageren.

Mick, welkom terug. Fijn dat je opnieuw besloten hebt te stoppen, en kennelijk dit keer vastberadener dan daarvoor. Sterkte! We proberen je over die 2 maanden heen te slepen oké. Wat voor operatie moet je ondergaan? Ook heel veel sterkte daarmee.

Joann, jammer meid, je was net zo goed bezig. Volgens mij heb je daarnet wel een heel grote valkuil ontdekt, in de afwezigheid van hubbie en te drukke kinderen. Ga er morgen eens goed over praten samen, hoe je zo'n situatie het beste aan kunt pakken.

Sneeuwwitje, als je dit nog leest, heel veel sterkte dinsdag.

Geplaatst

@stien:
Ik word vrij snel geopereerd.
Ik heb net ook even gekeken bij jouw "wie is wie" verhaal. Weet ik ook een klein beetje meer van je.
Als we hier blijven schrijven, dan komen we vast meer van elkaar te weten.

Geplaatst

St. Maarten, geweldig, 1 jaar ADB. Hartstikke gefeliciteerd. En Mathilde ook.

En iedereen die naar bed gaat, welterusten! Ik brei er ook een eind aan, morgen extra vroeg op (OV hè), hondje moet ook nog uit.

Anna

Geplaatst

Mick, als je snel bedoeld, en snel zegt , weet ik niet hoe snel. En daarom wil ik je dan alle sterkte wensen die je mogelijk nodig hebt om de ok te doorkomen en voorspoedig herstel. Probeer het droog te houden tot je operatie.

Geplaatst

Marieke , daar denk je morgen anders over. Als je geslapen hebt en weer helder opstaat. Denk dan terug aan andere tijden hoe het toen voelde, wees trots op je zelf en slaap gerust.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...