Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 @kohtje:Ja, hahaha, ik zag het. Lekker bezig?Ben snotverkouden, lig aan de thee op de bank, nog steeds ADB na laatste keer. Dat is dus vanaf zondag.Over een paar dagen word ik geopereerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Je leven de baas. Moest ik even zo aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann, waarom denk je toch steeds dat anderen jou de schuld van iets geven... dat jij een stumperd bent, of dat anderen denken dat jij een stumper bent. Je voelt je heel snel gekwetst, je kijkt vanuit het hoekje waarin je je door anderen gedreven voelt. Hoe kom je in dat hoekje, en hoe kom je daar weer uit? Als je je elke keer zo aangesproken voelt moet daar een reden voor zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann, maak er niet zo'n melodrama van.Haal eruit wat jij ervan kunt leren!En nou niet uitkomen bij Kohtje of wie dan ook! Er zit echt waarhied in wat Koh schrijft, wat Petra schrijft en wie ook.Je doet je best en dat is goed. Dat doen wij allemaal en dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 En je bent geen stumperd. kappen met die flauwekul, je bent goed op weg en daar ga je lekker mee door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 quote: Originally posted by: AnnaDe brenger van de boodschap mag dan wel met succes hulp van buitenaf gevonden hebben, maar of hij/zij vannacht succesvol was in het de baas zijn van alcohol waag ik te betwijfelen. En in kennelijke staat hier mensen aanvallen, vind ik niet door de beugel kunnen. Dat druist in tegen mÃjn fatsoensnormen. Anna Waarmee nog maar eens wordt geìllustreerd op welke negatieve manier drank mensenlevens beìnvloedt.Pleidooi te meer om er met alle mogelijke middelen mee te stoppen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Het zou je sieren Joann als jij jezelf niet tot het nivo van Bonkel verlaagd. Je kunt niet het ene moment hier zeggen dat je zoveel hebt aan de adviezen en de steun en het volgende moment sneren dat jij je eigen psychiater wel zoekt.Koel af, ga wat anders doen om je gedachten ff af te leiden, jank, smijt je servies door de keet, bedenk iets.Maar ga niet uithalen naar mensen hier die je steunen, die je tips geven, mensen die steun van jou ontvangen en vaak lachen over van alles en nog wat. Niet alles stuk maken, dat is niet nodig, echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 zo waar Petra, oh zo waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ik heb nog nooit iemand een psychiater aangeboden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Nee Joann, het is niet stuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Het verhaal van de echo.Een man en zijn zoon lopen in het bos, plotseling struikelt de jongen en omdat hij een scherpe pijn voelt roept hij: "Ahhhh". Verrast hoort hij een stem vanuit de bergen die "Ahhhh" roept. Vol nieuwsgierigheid roept hij: "Wie ben jij?", maar het enige antwoord dat hij terugkrijgt is: "Wie ben jij?". Hij wordt kwaad en hij roept: "Je bent een lafaard!", waarop de stem antwoordt: "Je bent een lafaard!". Daarop kijkt de jongen naar zijn vader en vraagt: "Papa, wat gebeurt hier?".De man antwoordt: "Zoon, let op!" en hij roept vervolgens:"Ik bewonder jou!". De stem antwoordt: "Ik bewonder jou!". De vader roept: "Jij bent prachtig!" en de stem antwoordt: "Jij bent prachtig!". De jongen is verbaasd, maar begrijpt nog steeds niet wat er aan de hand is.Daarop legt de vader uit: "De mensen noemen dit ECHO, maar in feite is dit het LEVEN!Het leven geeft je altijd terug wat jij erin binnen brengt. Het leven is een spiegel van jouw handelingen. Als je meer liefde wilt, geef dan meer liefde! Wil je meer vriendelijkheid, geef dan meer vriendelijkheid! Als je begrip en respect wenst, geef dan begrip en respect. Wil je dat mensen geduldig en respectvol met je omgaan, geef hen dan geduld en respect! Deze natuurwet gaat op voor elk aspect van ons leven.".Het leven geeft je altijd terug wat jij erin brengt, het is geen toeval, maar een spiegel van jouw eigen handelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Aangepast wegens niet meer van toepassing.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Nog eentje dan:Spiegelen.Een Indisch sprookje vertelt over een hond die in een kamer rondrende, waarvan alle wanden van spiegels voorzien waren.Plotseling zag hij veel honden, en hij werd woedend, liet zijn tanden zien en gromde.Alle honden in de spiegel werden even woedend, lieten hun tanden zien en gromden.De hond schrok en begon rondjes te lopen tot hij eindelijk in elkaar stortte.Had hij maar eenmaal met zijn staart gekwispeld, dan hadden al zijn spiegelbeelden hetzelfde vriendelijke gebaar teruggegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Sally, heb je dat allemaal gedaan vandaag? Heb je daar dan geen voldaan gevoel over? Morgen ben je daar dan toch mooi vanaf en kun je toch gaan wandelen? Tja, huishouden is iets wat ondankbaar werk lijkt, komt steeds weer terug. Maar als het niet gebeurt is het einde zoek. Dat geldt voor iedereen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hear, hear, kan door al het stof om me heen het toetsenbord nauwelijks nog vinden. Daar zou ik eens het nodige aan moeten doen. En Sally maar lekker wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 @sally:maandag pas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Voor straks weltrusten. Heb nog een goeie avond.Tot morgen.Groet BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 @bambam:Sonja aan het kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Nee sport. Of nou ja kijken, ik zit met alaptop op schoot van alles en nog wat te doen maar ga zo naar bed, denk ik.Houtje jij ook weltrusten.Die taktiek is misschien wel de beste maar soms wel moeilijk he.Later. BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 alaptop????? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Trusten, BamBam. Slaap lekker, tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden