Rudy Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Welke insteek ik ook neem Koh, mijn ervaring is, dat ik steeds weer bij mijzelf uit kom.Omdat ik altijd alles buiten mijzelf legde, was dit te ontdekken een bijzonder verrasssing..groetRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Haha Stien NEENTandarts vandaag niet te bereiken en ik vond het niet spoed genoeg. Morgen is er weer een dag. Wie zo niet met me wil praten rot maar lekker op, doeiiiiWeltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 He Rudy je bent nog online, vraag van Zeeman nog gezien??Hoe is het, alles wel. Jouw tandjes zitten er weer in he!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 bedankt Bambam dat is wat ik bedoelde met mijn vraaag aan Zeeman..GroetjesRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Die zaten er al in Bambam maar de kinderziektes moeten er nog worden uitgeslepen.Dat je nu niet denkt dat ik melktandjes terug heb gekregen.!!!Ik hoop wel dat ik voorlopig verschoond blijf van nog meer ongemak..tis mooi geweest.Tot later, nog een paar pijnstillers en dan plat..GroetRudy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Ik wil mijn melktandjes wel terug hoor, die waren mooi!Lieve mensen, het is mooi geweest voor vandaag. Ik ga slapen, ik ben moe...Niet zo lekker geslapen vanacht, hopelijk straks beter.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @bambam:Lach ns! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMooi he?!!!!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @bambam:ziet er goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Mick jonge gaat slapen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Zeeman, ben je je nog aan het bedenken of het klopt wat Rudy zei?Morgen verder kletsen? Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @bambam:Ja ja ja. Nog heel eventjes. En ik ben trouwens een "meisje". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Ja dat weet ik wel maar dat is hier zo'n uitdrukking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @bambam:Slaap lekkerrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @bambam:Man, dat weet ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Hee Anna,Wat een stilte he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Mijn computer vloog er weer eens uit, en dan start hij automatisch weer opnieuw op, dus logde ik toch nog maar even in. Het is rustig ja. Ik ga ook zo naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 AAh, daar ben je weer. Wat vervelend van die computer. Slaap lekker voor zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Hoi anna en mickHier ook een laat vogeltje!!Ik ben maar niet moe te krijgen,haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 @knuffie:Gewoon weer verder in dat boek.....Ik ga slapen. Tot gauw.Zzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 hoi mickslaapwel!!@moesje, ik zie dat je ingelogd bent of lees je enkel mee?Veel groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 hoi annaook slaapwel; hé!! Morgen weer zo'n drukke dag voor de boeg?groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 HoiBlijkbaar is iedereen gaan slapen , ik ga nu nog even in mijn boek lezen, was lekker spannend!! Tot morgen allemaal!! En ik kan er nog een droge weekdag bijtellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Knuf kijk even bij je berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden