Spring naar bijdragen

Hai allemaal

Floortje

Aanbevolen berichten

Allemaal een fijne kerst!

Ik worstel nog steeds en ben off line sinds mij gevraagd werd: WIL jij eigenlijk wel stoppen?
Dat hangt nu tussen ja en nee in.
Ik hoop dat ik de kracht weer vind om me er vol in te storten: de worsteling van het NIET drinken en de voordelen daarvan!

Allemaal een positief 2007 gewenst!

Groet van Floortje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je afwezig na die vraag, omdat je er nog over nadenkt? Of heb je niet meer ingelogd omdat je je door die vraag gekrenkt of gekwetst voelde?

Het laatste zou ik jammer vinden, zeker als je echt wilt stoppen, of in ieder geval drastisch minderen. Als je er nog over nadenkt wat je nu eigenlijk wil, wens ik je heel veel sterkte en wijsheid. En als je hulp of steun kunt gebruiken, kun je hier nog altijd terecht.

Fijne feestdagen, ik hoop dat je de alcohol de baas blijft deze dagen.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Floortje,

Juist als je zo aan het twijfelen bent of je nu wel of niet wilt stoppen met drinken is het zo fijn als je je hier nu en dan laat horen. Misschien kunnen wij je over de streep trekken en je beslissing makkelijker maken... Uiteraard zullen we proberen je te laten stoppen, maar we kunnen dat advies ook onderschrijven door ervaringen. Dat het dan niet in een keer zal lukken is geen vreemd verschijnsel. Je zult langzaam maar zeker gaan inzien dat stoppen de beste optie is.

Ik hoop dat je vaker komt. Confronterende vragen en opmerkingen horen bij het proces van alcohol de baas worden. Maar laat het geen reden zijn om het in je uppie maar allemaal te gaan uitvogelen. We zijn hier uiteindelijk allemaal om elkaar te helpen.

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Floortje,

Het lijkt mij, dat je in een moeilijk pakket zit. Wel stoppen, niet stoppen. Ga eens bij jezelf ten raden, waarom je op de site bent gekomen. Zet alles nog eens op een rijtje. De voor- en nadelen, van het drinken van alcohol. Wat levert, het niet drinken je op????? En wat levert drinken op??
Misschien dat je dan een beslissing, kunt nemen.

Succes en laat eens horen, wat de keuze is geworden.

Veel wijsheid.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...