Kohtje Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Rufus, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Joann, ik denk het, jij zegt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 oei spannend Rufus, waarin dan? de keus is niet zo groot m.i.taalfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Kan deze er mee door!Volkomen gelijkend. Suntan, kale kop en een snor!Zullen we eens afspreken Bammerdebam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Zo, da's schrikken, is dat nou nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 hahahaha zie jij er echt zo uit, hihi LOLvond je rugzakje ook leuk hoor.Niet teveel gaan veranderen hoor, daar kunnen we hier op het forum niet zo goed tegen!? gna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Stien,Ik was die rugzak zat en er zat een gat in.Alles is eruit gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Familie van Bammetje, Rufus?En had je dat onderschrift al of valt het me nu pas op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Hihi Rufus, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Jazeker wel met een Sultan altijd Rufus!Stien haha, jij bent me er ook eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Koh,Op een van mijn reizen heb ik ooit eens een chinees ontmoet die een afstammeling was van een oud chinees wijsgeer en die heeft deze latijnse spreuk van zijn voorouder geerfd en aan mij verkocht voor gebruik in het westen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Willen jullie niet weten wat het betekent of er naar raden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Heb je veel moeten betalen voor deze geweldige wijsheid, Rufus? Je kunt het door deze spreuk natuurlijk wel heel makkelijk drooghouden hè? Dus wat dat betreft is ie goud waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Je bent warm, Koh!Joann, speciaal voor jou en het kost ook niets:Water niet tegen de wind in, anders worden je pijpen nat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Rufus, ik ben niet gewoon warm, ik ben gloeiend heet. Ik weet gewoon wat het betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 quote: Originally posted by: RufusWillen jullie niet weten wat het betekent of er naar raden? Hahaaaa, ja natuurlijk gek! (Gekkie klinkt aardiger he?).Maar ik dacht dat je inmiddels aan het daten was met Bammerdebam en niet zoveel tijd had, je moet tenslotte ook nog mediteren niet? Gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Vertel het nou maar, we hebben vanavond al genoeg moeten raden.Enne, je kan je wel verrekte snel scheren, ik had geen bril op toen ik het las maar volgens mij had je een baard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Ja, aan onze opleiding heeft het niet gelegen, he?Maar hoe verklaar je die natte pijpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Stien ik lig hier werkelijk helemaal in een deuk.Jij kan je wel verrekte snel scheren hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Moet je die ook nog gaan verklaren dan als je tegen de wind in hebt gewaterd... wat vernederend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Lady en Stien,Wat schrijf ik nou?"Water niet tegen de wind in, anders worden je pijpen nat!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 quote: Originally posted by: RufusWater niet tegen de wind in, anders worden je pijpen nat! Tjeesuus, mannen! Zucht.Waarom zijn ze zowiezo ge-schapen! Om dat eerste lettergreep van het woord weg te halen denk ik, daar moet je vrouw voor zijn om dat te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden