Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Okee, ik vind het weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten allemaal. En morgen gezond weer op.(tv staat aan met Sonja, vandaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @koh:Welterusten.Zou ze (Sonja) gaan huilen? Ze is wel ontroerd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Goh, wat was die Danny de Munk toch een leuk kereltje vroeger (vind ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @Mick, heerlijk toch, dat accent!Kohtje, slaap lekker. Zijn we hier eigenlijk allemaal van de generatie die wekelijks voor Sonja gekluisterd zat, of is dat van meerdere generaties? Ze doet het immers al 40 jaar. Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren niet meer naar haar keek, dus voor mij is het een soort jeugdsentiment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 @anna:Ik ben halverwege de 30, maar voor mij is het ook sentiment. Keek vroeger met het hele gezin. Gezellig!@Chinagirl:Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Kohtje, truste.Sally, voor jou;Een jongen komt aan de balie van het ziekenhuis en vraagt aan de receptioniste: 'Kunt u mij ook zeggen waar mijn moeder ligt? Ze is vandaag gedestilleerd.'Misschien had zijn moeder wel om hem besloten zich te laten steriliseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Welterusten Joann, ik hoop dat je je morgen beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Welterusten voor alle bedgangers. Ik ga nog even kijken of de film "Beautiful Girls" iets is. Uma Thurman speelt mee en die vind ik goed/leuk.@joann:slaap lekker en beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Goed van je dat je het niet gedaan hebt Marieke. Ja, die trek bekruipt je soms op de meest onverwachte momenten hè. En juist dan moet je er alert op zijn. Neem maar liever nog een glas dubbelfris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Allemaal truste, ga ook te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Zo mensen, het was hier droog maar het gaat weer te keer, niet normaal. Lekker onstuimig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ga zo ook maar es naar bed. Weltrusten allemaal, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hallo allemaal, visje is weer bovenwater. Leuke avond gehad. In een soort cultureel cafe. net een huiskamer. kunnen denk ik 50 mensen in. Wat leuk was, was het directe contact tussen de conferencier en de mensen. Gaf hilarische ogenblikken. Iedereen alvast welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nee Marieke, maar mijn grens heb ik op 1 januari getrokken. Mijn ouders komen morgen hier en zij hebben al genoeg zorgen en ik wil mijn probleem niet met hun delen. Dus, ik ben morgen en vandaag nog even de ik die ik nu ben en 1 januari ga ik serieus aan de slag. Misschien in jullie ogen niet te volgen, voor mij nu even ok. Trouwens de kilootjes vliegen er weer aan, dus zeker ook een reden om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ga ik doen Sally! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nee Marieke, ik stel het niet meer uit. Genoeg is genoeg. Nu ga ik gauw slapen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden