Spring naar bijdragen

2007


ferry

Aanbevolen berichten

Houtje, voor jou ook de beste wensen!

Heb mijn badkamer gepoetst! Als je nog tips nodig hebt hoor ik dat graag, haha.

Ik wilde strakjes vertellen dat omstreeks deze tijd vorig jaar ik al weer toe was aan mijn eerste biertje, om de kater weer wat weg te werken.
Maar ja zag de draad van Ferry, dus dat moest ff eerst.

Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen Houtje, 2007 zonder alcohol, lijkt me wel wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie allemaal een gezond, vreugdevol maar vooral liefdevol nieuwjaar toe.

Stien oudejaarsavond is achteraf best meegevallen lees ik..
Ik zag vroeger ook véééé'l beren op de weg die er niet waren.
Het is beter beslissingen te nemen die je later nog eens kunt bijsturen dan helemaal geen beslissing nemen, de boel de boel te laten.
Vaak is het twee stappen vooruit en één achteruit.
Het is goed eens stil te staan bij wat allemaal op ons pad komt, maar ook bij wat er niet op ons pad komt.
Ik wens je daarbij komend jaar Kalmte moed en wijsheid.

GreotRudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in Marieke, maar het is goed dat je dat gevoel van afgunst herkent. Dan kun je je afvragen waar je eigenlijk jaloers op bent. Mis je nu echt zoveel door niet te drinken?

Mijn kinderen hebben gisteren wel een paar biertjes gedronken, voor mij niet gevaarlijk want bier is niet mijn ding. Ik had daar geen moeite mee, en ik had ook niet het gevoel dat ik iets miste. Een beetje tot mijn verrassing zelfs. Dus dat gevoel kun je overwinnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben best wel een beetje jaloers op mensen die wel voor het lekkere alcohol kunnen drinken.
Toen ik pas was gestopt met drinken liep ik met de kromme gedachte rond dat ik mensen te kort deed omdat zij in mijn bijzijn geen alcohol meer dronken.
Ik dacht werkelijk dat ik mij dan opofferde door weer een pils te nemen.
Ik geloofde daarin.
Niet te geloven
GroetRudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw en ik hebben om 12.00 uur geproost met een glas wijn voor haar en een glas Mango Rode Peper voor mij. Het was trouwens haar 1e glas waar wat alcohol in zat van die avond, maar ik zit er totaal niet mee of zij wel of niet wat drinkt. Marieke, daar moet je gewoon nog wat overheengroeien denk ik. Je moet op zo'n moment alleen aan jezelf denken. Jij voelt je lekker zonder alco, wat een ander doet maakt niet uit. Jij geniet vóór jezelf, je man vóór zichzelf en zonder afgunst kun je ván elkaar genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...