Spring naar bijdragen

Zaterdag, 6 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BamBam, overdag hanteerbare trek. Is meer de gewoonte doorbreken van het beloningsgedrag. Dus niet denken: goh, dat heb ik goed gedaan en nu een biertje. En die dromen: ik droom niet dat ik drink, alleen dat ik paniekerig ben, bang om weer die eerste dagen door te moeten of naar het ziekenhuis te moeten.

Iedereen nog een fijne dag. Ik ga even dweilen, zodat ik mijn lief kan ontvangen in een schoon huis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van ze.

Leuk he die blunders, fijn dat jullie dat ook hebben. Heb vorige week nog alle mails bij inkomende mappen verwijderd, bedankt foutje! Daar stond oa. een afspraak van lief bij met derden. Maar ja, dat kunnen we nou niet meer lezen, oei.
We hebben thuis, vroeger thuis, ook een paar van die klassiekers. En echt waar, elke keer als we het daar over hebben biggelen de tranen over m'n wangen, zo moet ik dan lachen. En ik heb die verhalen al wel 100x gehoord en/of verteld. Tja, een kinderhand is gauw gevuld, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai. Net terug van het voetbalveld en weer wat bekenden gesproken. Leuk na twee weken huismus zijn.
Kohtje, kom je ook nog naar Utrecht?
En weet iemand iets van Zeeman. Bij het opstarten van het ontmoetingsdraadje wilde hij ook komen. Nou ja, misschien nu niet meer.Ik stuur een pb naar Bam bam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, bij mijn kapotte laptop schoot het pijltje van de muis vaak ook heel snel op en neer net vóórdat hij weer afsloeg, of hij bewoog juist heel traag. Maar het zou inderdaad ook kunnen zijn dat hij gewoon wat lichter en gevoeliger is, dan is het een kwestie van wennen. Maar als je problemen blijft houden zou ik toch even ermee terug gaan. Je hebt nu nog garantie.

Mijn laptop is weer opnieuw geïnstalleerd, wat nogal veel moeite heeft gekost want hij liep tijdens het installeren ook vast. Heeft het toen even gedaan, en staat nu weer vast. Hopeloos kapot dus, en dat betekent dat als ik nog met enige regelmaat van een computer gebruik wil kunnen maken, ik een nieuwe bij elkaar moet zien te scharrelen. Ik kan nu even achter deze omdat mijn zoon er niet is, maar ik heb gisteravond gemerkt dat ik er helemaal gefrustreerd van raak alleen maar zo heel af en toe even achter een computer te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van het hokkieveld. De gasten hadden last van oliebollen en met 10-0 verloren.

Leuk die klassieke blunder-verhalen. Auto's zonder benzine, enz.

Fran, mail me even prive wat je problemen zijn, misschien moet je de slaapstand (= niet screensaver) mogelijk haal je twee dingen door elkaar aanpassen.

De beweging van de muis kun je ook aanpassen in het configuratiescherm leg ik je graag uit. Als je op CTRL drukt zie je waar de muispijl is, die van jou moet zachter rennen. Als ik dat hier ga uitleggen ben ik een uur aan het typen.

Heb je mijn ****p***r***i***v****e**** mailnog? anders pb graag.

wil je graag helpen tenslotte zijn we naamgenoten :huh: ja jongens zoek dat maar eens uit zonder hulp van de moderator.

gna gna

verders wens ik ieder een goeie dag.

en ga ik aan de slag. Naar de Plus, voor de voetbalplaatjes, o nee, boodschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna ik denk toch dat er een prof. naar moet kijken ik heb een zwart mannetje die van die uitdeuk (nee hoor). Je laptop is té nieuw en té goed en moet wat anders aan de hand zijn.

Ben nu onwijs druk.

Zoals je weet, een "gewone" pc is wel te ritselen. En sorry dat ik zo hard ben, kun je niet tegen Zoon zeggen: wieberen naar boven, je bent groot zat om op je eigen kamer te zitten. Hij neemt je halve kamer in beslag (JOUW KAMER). Dan kan er mooi een dump-pc-tje in gewoon model zo een die het altijd doet (ik heb er nog twee staan op zolder, zijn al gereserveerd maar okee verzin wel een smoes).

Ik ben in de oplossingsmode vanmorgen merk ik.

Ik ga die gruwelijke boodschappen doen, bleh. Altijd zo de pee aan op zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi houtje,

Heb alles van het scherm op 45 minuten gezet (beveilging + slaapstand). Heb bij stand-by systeem ook 45 minuten gekozen. De muis staat op het traagste tempo, maar dat pijltje verspringt gewoon vanzelf, zelfs als ik ze heel traag beweeg. Ik stuur wel een mailtje naar mijn pc-man, want dat mag niet met een splinternieuwe pc! Was duur genoeg, want had extra power nodig voor een nieuw programma waar ik mee moet leren werken. :angry:

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom het toch echt zo vaak tegen:
Verwachtingen zorgen voor teleurstellingen. Maar het is o zo moeilijk om geen verwachtingen te hebben.
En toch is het iets ouds, een oud patroon, iets wat al veer eerder heeft plaats gevonden. Als kind is dat waarschijnlijk regelmatig gebeurd. Misschien eigenlijk als baby al.

Ik reageer hier op het stukje van Cato. Vind het ook zo herkenbaar. Ik probeer er tegenwoordig heel erg op te letten bij me zelf, wanneer ik weer eens verwachtingen heb (nou, dat gebeurd meerdere keren per dag). En toch probeer ik het vervolgens om te keren en bij mezelf te houden en zie in dat het iets van mij is. Als ik deze verwachting dan bijstel dan voel ik me plots bevrijd. Lekker is dat.

Hier wil ik nog even aan toevoegen dat ik een boek aan het lezen ben van Ingeborg Bosch "Illusies" en hier wordt dit onderwerp prachtig uit gelegd. Ik denk ook dat het (verwachtingen) onder de noemer "valse hoop" valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Zelf denk ik dat het uit de babytijd komt, toen het uitblijven van reactie (lees: eten, troost, warmte) levensbedreigend was. Als je dat vaak meegemaakt hebt, komt het later als reflex naar boven. Help: mijn moeder houdt niet van me/niemand houdt van me/ik ben de moeite niet waard! En dus voel je je bedreigd op een of andere manier. Zelf heb ik nu een lijstje met mogelijkheden klaar als iemand van wie ik iets verwacht naar mijn gevoel niet snel genoeg reageert, zeker als ik me op dat ogenblik kwetsbaar opstel. Daar horen bijvoorbeeld bij: geen zin, geen tijd, andere dingen aan het hoofd, reactie komt later wel enzovoort. Dan word ik weer rustiger en komt de volwassene weer naar boven.

Ziza zou zeggen: de wereld draait niet om mij. En dat is natuurlijk zo. Maar als je die reflex leert herkennen, als je weet waar hij vandaan komt, word je wel rustiger en weet je inderdaad dat het iets van jou is. Wel bevrijdend, inderdaad, maar bij mij komt die paniek ook nog altijd even naar boven. Ik heb nog altijd mijn inwendige lijstje nodig.

Was een heel mooi stukje van Cato, en ik vind het jammer dat het weg is.

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fran:
Ja, inderdaad. Dat denk ik ook. En wat dat lijstje betreft... heel herkenbaar. Scheelt echt. Maar eigenlijk is het alweer teveel om proberen in te vullen voor wat de ander misschien denkt. Dan toch stiekem weer de hoop dat het dus zoiets zal zijn. En daar ga je weer.

Jammer dat ik dat stukje van Cato gemist heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...