BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Een wel hele goedemorgen gewenst aan jullie allen, medestrijders die wel genoemd worden, medestrijders die niet genoemd(mogen) worden, medestrijders die meeschrijven en medestrijders die niet meeschrijven, maar misschien wel meelezen.De dag is weer begonnen en daar ga ik met frisse moed aan beginnen.Ik heb lekker geslapen, helaas m'n hoofdpijn niet maar dat zou pas een wonder zijn.Verder kan ik jullie verheugd meededelen dat mijn keuken helemaal Bling Bling is en ik mij vandaag ga storten op de ramen en kozijnen en bijbehorende luxaflex(:frown;)Als mijn armen er daarna nog aanzitten zal ik overwegen of ik de vloer nog ga dweilen. Nou bere- interessant maar ik was van mening dat ik jullie deze informatie niet kon onthouden.Heb allemaal een goeie dag, stap voor stap en als het moet uur na uur!Alleen vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ook een goedemorgen van mij medestrijders. (Doet me even aan het L. des H. denken).Bammerdebam, ook al hoofdpijn?Het moet haast wel in de lucht zitten.Dat je veel genoegen mag beleven aan je meditatieve huishoudelijke aktivitieten en het resultaat nog Bling- Blingender mag zijn.Ik ga buitenlucht happen.Een goede, droge dag gewenst allen.Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hoi BB,Boze plannen, succes ermee.En alle anderen een rustige droge dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 hoipipeloi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ook goedemorgen allemaal. Geslapen tot 10.00 uur! Nou ja, nu kan het nog, volgende week elke dag weer in het gereel. Helaas ik ook nog steeds hoofdpijn. Allemaal veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Cato, komt er nog wat meer? of is dit een clifFhanger?Houtje,Nee van mensen die kersballen zien vliegen of de kerstman uit de open haard zien komen maar wel hun computer nog kunnen gebruiken zullen wij nooit van de moderator horen of zij hulp krijgen.Iets met privacy en dat geldt ook voor andere zaken heb je een kind dat boven de 18 dan mag je alleen dokken voor de studie een gesprek aan gaan met de mentor mag alleen met toestemming van je kind.Dus we kunnen wel geiten over censuur maar die gaat niet verder dan dat we geen namen van BNers mogen noemen en niet gaan handelen of vertellen over schadelijke middelen.Ik hoop dat mensen wel aan lola hebben gedacht, Zij durft sinds weken weer op het forum te komen en valt midden in de shit. Bij deze stuur eens een pb.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hai Anjo, Het gaat goed met me.Ik heb niet zoveel momenteel met hetgeen er besproken wordt op het forum, ik had wel een stukje geschreven maar kreeg totaal geen respons en wilde opeens niet meer dat het gelezen werd. Mijn stukje ging over niets dat met de discussie van de laatste tijd te maken had en ik kreeg dan ook geen respons. Dus vond het niet op z'n plaats meer.Lieve groetjes, Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Goedevandaag allen en hoipipeloi Cato... Nou, de logeerpartij was van korte duur. We hebben gisteren met z'n allen een leuke dag gehad maar gisteravond om een uur of half elf kwamen de dametjes, die al bijna twee uur in bed lagen, weer naar beneden. De jongste had heimwee en wilde met alle geweld weer naar huis. We konden op haar inpraten wat we wilden maar haar besluit stond al vast. Toen haar moeder maar gebeld en die is ze om half twaalf 's nachts weer op komen halen. De oudste wilde haar zusje niet afvallen en ging ook weer naar huis. Moesten we vanmorgen dus weer zelf met de boodschappen sjouwen terwijl we ons zo verheugd hadden op een paar slaafjes () Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Goedemorgen iedereen!BamBam, ik vond je verhaal wel interessant hoor. Ik ga zo ongeveer hetzelfde doen.Enne... Herkent iemand dit: overdag nauwelijks last van trek, maar 's nacht van die rare dromen hebben. Dromen waarin ik zoveel heb gedronken dat mijn lichaam het niet meer aankan. Dromen waarin ik heel angstig ben en heel verdrietig dat ik het weer zover heb laten komen. En dan wakker worden en echt even na moet denken om dan tot mijn grote opluchting te constateren dat ik inmiddels 8 weken niets meer heb gedronken.Toen ik een paar maanden geleden in het ziekenhuis lag (door alcohol, bloedwaarden een rommeltje), had ik ook van die rare dromen over roken. Ik werd zelfs een keer wakker terwijl ik een ingebeeld shaggie probeerde af te tikken aan een niet bestaande asbak. Dat was dan wel weer grappig.Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Catootje, dat stukje ging over jou.... ik had het vanmorgen vlak voor het boodschappen doen even gelezen, maar nu kan ik er niet meer op reageren want ik moet zo'n stukje dan wel paraat voor m'n snufferd hebben. (heeft met m'n toch niet zo geweldige geheugen te maken). Je schaamde jezelf toch hopelijk niet voor wat je schreef want ik weet nog wel dat ik het een mooi stukje van "op de hoogte houden hoe het gaat" vond. En dat je met jezelf bezig bent en daar resultaten mee behaalt is me wel duidelijk geworden... Ik hoop in elk geval wel dat je op deze weg doorgaat. En je mag dat best delen hier, hoor. Je hoeft toch niet in elke discussie te passen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hai Luna,Ik weet van mezelf dat ik een aantal weken na m'n laatste drankinname een keer wakker werd 's morgens en verchrikt opzij keek of mijn vrouw al wakker was omdat ik ervan overtuigd was dat ik nog een fles wodka open en bloot had laten staan en vergeten was te verstoppen. Ik had toen zo levensecht gedroomd dat ik stiekem een fles had genuttigd dat ik voor m'n gevoel ook stomdronken was. Pas met het wakker worden drong langzaam tot me door dat ik helemaal niet dronken was en niks had gehad.Uit de dagboeken van groepsgenoten tijdens de behandeling bleek dat dit soort dromen regelmatig voorkomen, niet alleen bij de drinkebroers en -zusters maar ook bij de drugsgebruikers. Dus ik zou me er in plaats van bezorgd maar opgelucht over voelen dat het maar een droom was. Hoewel het wel voelde als een terugval...En volhouden hoor Luna. 8 Weken is al een mooie tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Luna, de eerste week ofzo had ik wel hele rare dromen. Onrustig slapen en ik wist mn dromen nog terwijl dat nu heel vaak niet meer zo is.8 weken onderweg, goed zo.Cato, jammer. Wil je het niet meer delen of ben je eigenlijk boos/verdrietig of wat ook omdat niemand reageerde?Nou Koh, jammer. Wel fijn voor de meiden dat mama ze weer kwam halen. Ik weet nog wel dat ik ook een keer zo'n heimwee had, ik was pas vier ofzo. En ik logeerde bij een tante die 10 huizen verderop woonde!Anjo, ken jij mensen die denken dat de Kerstman uit de open haard komt? Goh:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Cato,Ik heb je stuk ook gelezen en vond het mooi. Maar 28 minuten is natuurlijk niet lang om veel respons te krijgen.Ik heb een nieuwe pc, vandaag exact 1 week oud, en ik kreeg 'm niet meer aan de praat nadat hij in slaapstand gegaan was omdat ik beneden bezig was. Ik heb zelfs de stekker moeten uittrekken, want hij reageerde nergens meer op. Creepy! Ik hoop dat het eenmalig was, want ik heb het ding nodig voor mijn werk en ik zit met een deadline. Mijn nieuwe 'optische muis' doet trouwens ook raar. Schiet mijn pijltje ineens uit beeld en moet ik raar doen om het weer op mijn scherm te krijgen. Rare dingen, computers.FranRekenfoutje aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hai BamBam,Ik heb nagedacht over wat mij nou stoorde vanmorgen en ik ben tot deze conclusie gekomen.Mijn stukje vanmorgen was best openhartig. Ik begrijp dat je geen respons binnen een bepaalde tijd kunt/ mag verwachten maar omdat er eigenlijk alleen op dagdraden gereageerd word en het vaak in een sneltreinvaard gaat blijven sommige dingen onbesproken en/of onbeantwoord.Ik zag het niet zitten dat dit met mijn stukje van vanmorgen zou gebeuren , dat het zou blijven 'bungelen' zeg maar.Maar ik ga er nu vandoor, kan niet uitgebreider reageren of in discussie want mijn zoon is net binnengestapt en we zien elkaar niet zo vaak dus.....joepdoeidemazzellllllllllllCato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hai Fran,Mijn optische muis deed eergisteren ook zo raar. Bleek gewoon een nieuw batterijtje in te moeten. En dat van die slaapstand daar kan ik me wel wat bij voorstellen voor mezelf maar niet voor een computer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hihi, moet je dan rondjes door de kamer gaan rennen ofzo Fran om die muis en pijltje weer te vinden?Heb ik jullie wel eens verteld dat ik mijn videorecorder naar de maker bracht omdat tíe het niet deed?Er bleken twee aan en uit knopjes op te zitten. Ja, hallo, dat kan ik toch niet weten!!!!!Cato, breng het weer onder de aandacht als je er iets me wilt. Ik krijg nu bijna het gevoel dat ik tekort schiet(hoezo, er altijd voor iedereen willen zijn) en dat is natuurlijk van de pot gerukt. Ligt niet aan jou, maar dat is mijn gekte.Ook al zitten we eindeloos te geiten en te ouwehoeren; als iemand met iets serieus om de hoek komt scheuren kan ik, kunnen wij, daar echt wel de tijd en ruimte voor nemen om op te reageren.Ik hoop dat je en fijne dag hebt gehad met je zoon en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Dank je wel, Koh en Bam Bam. En ja: de opluchting is groot elke keer dat ik wakker word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ja Luna, het zou niet zo goed zijn als je niet meer wakker werd??!!FLAUWWWWW.Hoe is het met je trek, neemt die af. Je schrijft dat je overdag helemaal geen trek hebt. Dat komt dan alleen s'avonds en s'nachts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Nou, Koh, die muis is splinternieuw. Ik wist trouwens niet dat er batterijtjes in een muis zaten. Slaapstand is als je scherm uitvalt nadat je een tijd niets gedaan hebt op de pc. Normaal hoef je maar een toets in te drukken of aan je muis te komen om hem weer wakker te maken. Enfin, ik probeer nog niet te panikeren. (Eigenlijk vermoed ik dat je me in de maling aan het nemen bent, Koh, maar ik zal het maar serieus nemen. )Hihi, zo erg is het niet BB. Ik zit dan hevig cirkels te draaien met de muis tot ik dat pijltje weer te pakken heb.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 O, Bambam, ik heb een keer de wasmachinereparateur laten komen omdat mijn machine niks meer wilde doen. Bleek de zekering uitgevallen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Goede middag allen,ochtend is al weer voorbij.Moet nog even verder terug lezen,BB, draadje van meeting vandaag gelezen? Je gaat het nog erg druk krijgen vandaag!Kohtje, jammer, maar misschien hebben jullie het gisteren wel héél gezellig met z'n allen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Francesca, misschien even wennen aan die nieuwe muis, vaak zijn ze wat lichter in gewicht waardoor lichtgeraakt als je hem/haar beweegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Wat dacht je van de verwarmingsmonteur laten komen omdat de kachel het niet deed. Bleek de electriciteit er een tijdje af te zijn geweest en de klok/thermostaat staat ingesteld op tijd??? Kosten tig euries, vlgs mij 35 of 55:$Tja Stien zullen we er maar serieus werk van gaan maken. Mensen kijk ff op ontmoetingsdraadje voor definitieve keus plaats en datum. De plek en tijd via pb's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Francesca, ik iemand in de maling nemen???? Nou ja, met m'n onderschrift zeg ik wel zoiets, hè? Maar in mijn muis zit echt een batterijtje en van die slaapstand weet ik nou wel weer, nu je het zo zegt, maar was me even ontschoten dat dat zo heet.Wat stomme apparaten betreft heb ik er ook een. Ik heb ooit een (goedkoop) transistorradiootje gekocht, kon hem thuis niet aan krijgen. Kon de aan/uit knop niet vinden... Terug naar de winkel, bleek er helemaal geen aan/uit knop op te zitten. Bleek later een hele serie te zijn waar ze in de fabriek die aan/uit knop vergeten waren aan te brengen.... Hoezo, jezelf dom vinden???En Stien, ja we hebben gisteren een heel leuke dag gehad. We proberen het in een volgende vakantie nog wel eens een keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Hihi, wat dacht je van een paniekaanval omdat de elektriciteit uitgevallen was tijdens een onweer. Ik naar een café in de buurt gerend, in de overtuiging dat de bliksem 'binnen gezeten' had en al mijn apparaten kapot waren. Wilde de telefoon gebruiken (ik heb er twee, maar ze werken allebei op elektriciteit). Maar de lijn was overbelast. De mannen in het café stelden me gerust dat als de bliksem je huis raakt, alle leidingen uitbranden. Ik gerustgesteld, maar 's ochtends vroeg met de fiets naar het station om daar naar Electrabel te bellen. Zei die man: heb je de verliesstroomschakelaar al geprobeerd? Nee dus. Terug thuis bleek het dat te zijn, en hoefde ik die schakelaar maar om te zetten. Ik opgelucht. Weer de fiets op naar het station om de hersteller af te bellen. Was ff vergeten dat mijn telefoons thuis alweer werkten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden