visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Probeer toch voor ogen te houden waar je het allemaal voor deed! Dit gevoel trekt ook weer weg. Is het niet prettiger voor je als je geen drank in huis zou hebben of achter slot en grendel en de sleutel aan je man geven of zo? Het is voor mij veel rustiger als er niets in huis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi Knuf,Heb je het even niet zo makkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hallo allemaal,Zeeman, fijn dat je weer terug bent...ja ik ben dan wel geen alco, maar zie mezelf meer als een probleemdrinker en kan me ook heel goed voorstellen dat een terugval je weer overkomt. Maar het is nooit te laat om te veranderen, ook al ben je al zo vaak gestuiterd. Een van de keren lukt het wel en blijf je wel rechtop staan. Dus niet opgeven en denken, nou blijf ik maar drinken, want het is me weer niet gelukt. Beter is om te denken; oke het is misgegaan, en u weer verder!!Er schijnt hier een ziekenboegje te zijn.....allemaal beterschap!!Bambam gefeliciteerd!! En nogmaals bedankt, dat je me af en toe een pbtje hebt gestuurd. De weken voor kerst en oud en nieuw waren ook echt even een dieptepunt voor mij!Knuf, behoefte om te praten? Kom maar op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Oeps, sorry, berichtjes kruisten elkaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ik heb voor de zekerheid, nog even het alcoholschrift geprobeerd. En het gaat probleemloos.Druk op open alcoholschrift en het gaat open en invullen klaar. Ik hoop dat het bij jullie nu ook lukt.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hai Ferry, jammer dat je niet kunt komer in februari. Is Utrecht te ver voor je? En beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hé Knuffie,Niet opgeven hé, loop even een blokje om. Zet een grote kan met water klaar. En drink daar van.Of zet een cd, die je mooi vind op. Bel iemand op, waar je even mee kunt praten. Maar zoek afleiding, echt meid, die trek gaat weer over. En als je er niet aan toe geeft, voel je, je morgen sterker.Ik leef met je mee, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ja Visje, door mijn straatvrees, net een brug te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Kan je niet met iemand meerijden? Wil je zeggen waar je ongeveer vandaan komt? Misschien kunnen we hier een oplossing voor je zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi visjeIk weet waarvoor ik het doe en daarom kom ik nu hier nu ik het moeilijk heb!!! Wij hebben altijd drank in huis omdat we nogal veel bezoek krijgen en ik wil dan iets kunnen inschenken!!Hoi Luna, ja, eventjes aan het meppen tegen die verdomde gremlins!!!!Enne... onze berichtjes kruisten elkaar niet, dat was moesje, we hebben hetzelfde icoontje!!Hoi moesje, allé, zeg maar !! Wat wil je weten van mij?? Ik heb echt zin in praten!!Hoi Ferry, Al ietsie-pietsie beter?Aan allen die het zich nog herinneren, ik heb het nu moeilijk want de buur is weer op bezoek!! Hij en mijn man aan de biertjes en ik aan de pc!!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 He Knuf!!!Heb je een dik kussen? Stop je gezicht erin en schreeuw even heel hard, of ga gekke bekken trekken tegen je man, zet K3 erop en doe gekke dansjes, loop de trap 10 x op en af (wel zachtjes he, voor de kinderen), eet pepermuntjes, kijk op zolder of er een muis rondloopt, neem een warme douche, ga op de kop staan en zeg "ik doe het toch lekker niet" Iemand nog meer ideeën? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi FerryIk verdom het om op te geven!!!!!! Het waterpeil staat al aan mijn ogen maar ik zet door!!Wel heel moeilijk met twee bierdrinkende mannen in mijn living!!!Danke voor je medeleven!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Oh die buurman! Nou, je hebt het toen ook overleefd dus nu kan je het ook! Ga anders vroeg in je bed liggen, dan zie je ze niet meer. Ik ga zo slapen. Hoofdpijn van die rot kies.. Alvast welterusten en Knuf meppen he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hee Knuf,Dat is zeker al even geleden ja, dat je buur op bezoek was. Maar je hebt het toen ook gered! En aangezien je inmiddels stukken sterker bent, red je het nu ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi mariekeEven denken, ik ben 36 jaar, ik meet 168cm en weeg 57kg. Ik ben mama van 4 kinderen, nl. Bram van 12 jaar, Febe van 7 jaar, Wout van 2 jaar en 2 maanden en Saar van 1 jaar en een maand. Ik werk als verpleegkundige op een interne afdeling en hou heel erg van mijn werk!! Ik heb al mijn ganse leven te maken met alco daar mijn pa een alcie is, hij staat nu ongeveer 10 maanden droog en ik ben heel trots op hem!! Net alsof ik een andere pa heb gekregen! Het is sedert de geboorte van mijn jongste dat ik elke dag dronk maar ik had wel al veel langer een probleem ermee!Zo, inforonde nr 1 zit erop!!Hoi moesje, al die dingen zijn wel wat moeilijk te doen als er bezoek is, hé!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 @MariekeMisschien is dat wel de bedoeling. Hihi, instant slaapmiddel voor degenen onder ons met moeite met slapen door piekeraties, verkoudheden en kiespijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi visjeIk ga nooit vroeg slapen, lig ik daar toch maar te koekeloeren!! Dit komt door te stoppen met alco maar ook doordat ik een nachtmensje ben!!Alvast slaapwel en ik blijf meppen, hoor!!Hoi LunaJa, het is al een tijdje geleden en zoals je zegt , ik heb het toen overleefd, hé!!!Hoi mariekeMijn lieveling was een biertje!!:$En ja, ik heb ook problemen met mijn alco-schriftje!! Die oranje cirkel blijft ook doordraaien, misschien een idee voor mij, ernaar blijven kijken tot ik in slaap val, hihi!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Knuf, levert misschien wel leuke reacties op, hihi.Leuk trouwens en ik ben ooit leerlingverpleegkundige geweest.Ik ben 40 en 1.71 meter en weeg zo'n 68 kilo. Mijn vader dronk vroeger ook altijd en hij is gestopt, toen mijn moeder aangaf te willen scheiden (toen wij allemaal al het huis uit waren) Gelukkig zijn ze nog bij elkaar, maar een leuke jeugd hebben we er niet van gehad.Verder, mmmmmh blond en groene ogen. nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Goedenavond allemaal,Ik kan maar heel even hier kijken, de hele avond geen computer vrij, en nu moet het hondje zo uit en ik naar bed.Houtje en Ferry, beterschap. Klinkt niet goed.Knuffie, hou vol meid. Ik vind dit ook wel een heel moeilijke situatie voor jou. Kan me wel voorstellen dat je drank in huis wil hebben voor bezoek, maar je man weet toch dat jij het moeilijk hebt? Ik vraag me toch af of hier niet iets anders voor te regelen is, kunnen ze niet een keer gaan pimpelen bij je buur, in plaats van bij jou in huis?Ik had vandaag een goede en slechte dag. Goed, omdat het lekker rustig was op mijn werk, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. En omdat ik vandaag mezelf weer een stukje overwonnen heb, en iets moeilijks gedaan heb hoewel ik héél erg bang was. Voelt heel goed, een stukje angst overwinnen.Dus ik ging met een goed gevoel naar huis, lag er bij de post eindelijk het verslag van het gesprek dat ik in november met mijn leidinggevende en p&o had. Niet een woord van wat ik daar gezegd heb stond erin vermeld, een aantal dingen waren heel anders weergegeven dan ik het ervaren had, kortom mijn goede gevoel werd met een enorme moker weer de grond in geslagen. En de bodem van de put bleek toch nog een stukje dieper te kunnen zinken.Nou, ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken. Ik heb tenminste iets te vertellen morgen, en ik denk niet dat ik me somberder voor hoef te doen dan ik ben.Allemaal nog een fijne avond, morgen een waanzinnig drukke dag, maar ik hoop dat ik nog even kan komen kijken.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ola, zo net weer thuis. Knetterdrukke dag gehad, niet zo slim gepland. Maar ja m'n vader is jarig en vond het niet oke om niet te gaan. Daarna nog ff naar m'n zus die in het ziekenhuis ligt. Gezellig gekletst, ook wat waard maar wel vermoeiend. Maar nu weer lekker thuis, heerlijk kopje thee, holadijee.heb snel ff bijgelezen maar heb nu niet zoveel te melden meer hoor.Griepmensjes, beterschap!Knuf, hang in there! Blijf maar kijken naar het draaiende cirkeltje, wie weet val je ervan in slaap.Voor straks allemaal weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 He Anna, wat een KL*tebrief, jammer. Wel goed van je dat je toch iets overwonnen hebt vandaag, compliment voor jou!!!!Ik wens je succes en sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ok, lieve mensen, ik ga naar bed. Heb het heel druk met mijn werk.... moet/wil 's morgens vroeger op staan, dus... vroeger naar bed.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi moesjeLeuk!!!! Ik heb een vreemde haarkleur, aubergine-rood!! Komt wel uit een flesje!! Ik ben naturel donkerblond! Ik heb blauw-grijze ogen!Ik heb geen huisdieren daar mijn dochter febe allergisch is, vind ik wel spijtig want ik ben een hondenliefhebber!!Ik woon in een huis met tuin op een rustige woonwijk! Ik heb 1 broer en 1 zus!! Zo, nog wat, hihi?!Hoi AnnaIk dacht al, waar blijft 'onze' anna!! Tof voorstel om hen naar zijn huis te sturen!! Dat zeg ik aan mijn ventje voor de volgende keer!! Nu durf ik niet, je weet wel, hé, het moet hier gezellig zijn !!Proficiat voor dat stukje van jezelf dat je overwonnen hebt, heel moeilijk, hé!!! Spijtig dat er dan slecht nieuws op volgde!Ik steek je een handje toe om uit die put te krabbelen, ok!!Hoi BamBamFijne ontspannende avond toegewenst na je drukke dag!!! Net geprobeerd om naar het cirkeltje te kijken, is het wel direct weg zeker!! Bij deze dus, mijn alco-schriftje werkt weer!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Anna van mij ook sterkte gewenst en laat je niet op de kop zitten he!?Hoop dat je snel wer uit je dipje komt!!!Oke Knuf, ik heb 2 zussen en een broer, zit in een eind(koop)woning, waar ik hoop te kunnen blijven, heb een hond en 2 katten.En ik heb op de achtergrond "Lord of the rings" opstaan.Bambam, slaap lekker!liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden