Spring naar bijdragen

12 januari

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bambam, Gefeliciteerd met je verjaardag! Een prettige dag! En natuurlijk mijn allerbeste wensen.

Ik lees dat er behoorlijk wat zieken zijn. Iedereen beterschap.

Zelf heb ik een behoorlijk zware week gehad, eigen schuld dikke bult. Na mijn binge, dagen paniekaanvallen gehad, niet kunnen slapen etc. Niet kunnen werken. Echt pittig, ik geloof dat ik nog nooit zo heftig heb gereageerd. Ik weet niet of mijn schildklier hier iets mee te maken heeft maar dit was angstig.

Ik las gisteren dat Beep, Kaab en ook Femmy weer van de partij zijn. Het groepje waar ik mee begonnen ben. Fijn, dat jullie er weer zijn.

Anna, fijn dat je afspraak goed is verlopen en je een nieuwe afspraak hebt met je huisarts. Het komt echt goed, ik weet het zeker. Misschien niet vandaag of volgende week maar je hebt dingen die je tegen kwam opgepakt en gaat er nu mee aan de slag.

Ik ben blij om te lezen dat Tactus het forum een grote schoonmaak geeft misschien wordt het gebruik voor ons dan ook beter. Het is gewoon bewezen dat het forum werkt en ik had wel eens het idee dat het forum niet serieus genomen werd door Tactus. Misschien vergroot het het gevoel van veiligheid wel.

Goed, ik ga even boodschappen doen. Ik ben blij dat de storm is gaan liggen, mijn clicko's vlogen gisteren door de tuin.

Iedereen een prettige dag!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nee ik geef de pijp niet aan Maarten.
Maar Stien, wel een beetje zoals Marieke beschrijft. Ik kan niet meer zoveel als dat ik kon en dat heeft natuurlijk te maken met leeftijd. Heb 5 jaar geleden ook met een vette burn-out een jaar thuis gezeten en daarna, is mijn ervaring en velen met mij, dat je nooit meer kunt wat je toen kon. En dat is misschien maar goed ook want doordat niets me teveel was kreeg ik die burn-out. Volg je me nog?

Maar ik moet toegeven dat ik het wel moeilijk vind, vaak. Ik voel me vaak afgepeigerd als ik heb gewerkt en naast sporten en m'n huishouden doen kan ik er niet veel bijhebben. Ik blijf het lastig vinden hier een evenwicht in te vinden. Maar ja, het verstand komt met de jaren, misschien moet ik nog even wachten???
:):o:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, wat heb je een nare week achter de rug. Klinkt heel beangstigend, die paniekaanvallen.
Ik hoop dat het nu wat rustiger voor je wordt en wat kan bijslapen. Aan je arts maar vragen of dit inderdaad ook met je schildklier te maken heeft, dat het erger is geworden.
Veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, daar heb ik opmijn 26ste geen last van, ga altijd maar door.
Maar er blijft hoop. Er is nog altijd therapie zwemmen, gaat alles veel gematigder, bejaarden gym, en eh.....verder heb ik me er nog niet in verdiept. Wel wil ik als ik zover ben naar de BINGO, heel rustige sport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, wat ik me afvraag, heb jij het stuk van Ziza in reactie op jouw ook gelezen na je laatste binge.(Draadje, zondag 7 jan, blz 4)
Ik wens je toe dat je daar iets positiefs uithaalt. Het gaat tijden goed met je maar dan ga je heel zwaar de mist in. Het loont de moeite, lijkt mij, te kijken naar wat er voor nodig is om die laatste stap te zetten en helemaal niet meer te drinken.
En ik kan me goed voorstellen dat jij je afvraagt of die paniekaanvallen te maken hebben met iets lichamelijks. Kun jij je ook voorstellen dat ik me afvraag of het ook te maken heeft met de keuzes die jij maakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bambam,

Meid, van harte gefeliciteerd, met je verjaardag. Ik hoop dat je, je nieuwe levensjaar, droog en vooral leuk, gaat doorbrengen. Jammer dat je nog niet beter bent. Maar dat zal ook wel weer vlug gebeuren.
Ik ben vandaag opgestaan en me weer aangekleed. Even in de tuin geweest en denk dat ik morgen wel weer naar buiten kan gaan.\

Anna, goed van je, dat je die gesprekken bent aan gegaan.

Liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer even bijgelezen, alweer ruim een uur terug van een gesprek met de ARBO, voorlopig krijg ik nog een weekje rust van ze. M'n hoofd wordt langzaam maar zeker alweer wat leger, bloeddruk lijkt goed te gaan, dit na zwaardere medicijnen, longinfectie kuur bijna af, vandaag laatste pilletjes. Met andere woorden ik heb mijn grote beurt alweer gehad, nu nog voor de APK.
Heb wel erge trekmomenten nu, moet mezelf dwingen thuis te blijven en effe andere afleiding te gaan zoeken. Ga effe wat met het eten rotzooien, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Zo, lekkere pizza's verorberd en nu beginnen met de strijk (bah) dit is nu echt iets dat ik niet graag doe! Maar ja , moet gebeuren, hé!! En met 6 personen is er altijd wel een hoop te strijken!!

Joehoe!! ik zit vol energie vandaag!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van knuffie

@zeeman
Bij mij helpt het om een tijdje hier met iemand te praten om de trek tegen te gaan!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bam bam van harte gefeliciteerd!
Zeeman ga jij maar lekker met het eten vogelen, als het je maar afleidt! Succes.
Ik heb weer lekker gewerkt en heerlijk gelachen! Doet een mens goed.
Ik heb eigenlijk een etentje met oud collegas vanavond. Ik heb het maar afgezegd, wordt altijd lekker wijn gepimpeld, nah ik heb effe geen zin om daar tussen te zitten. Wel jammer, ik heb ze een tijd niet gezien en het is altijd bere gezellig met al die kakelende dames.
Ik ga eens op zoek naar een tweedehands jongensfietsje. Mijn tweeling wordt maandag 8 jaar.Nou is het geloof ik lastig te krijgen 24'" inch. Nou ja, andres maar een nieuwe, wat mot dat mot! Doei:musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Bam Bam gefeliciteerd 24e verjaardag (maar op je 19e al een burnout? Hm, ik bevroed dat er iets niet in de haak is)..
En iedereen sterkte met beteren en het opruimen van de potentieele restanten van de storm. Mijn dakraam heeft gisteren het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld, en er waait een fris, verkwikkend briesje door mijn bovenverdieping :)
Ik had eigenlijk een vraag, en aangezien jullie allemaal wat verder zijn in het stoppen met drinken hoopte ik dat jullie daar wellicht meer van wisten.
Ik ben nu tien dagen gestopt met drinken. Geen echte ontwenningsverschijnselen zoals trillen, beestjes en braken, en zulks. En ik heb me laten vertellen dat je er zoveel 'frisser' van werd en uitgerust enzo. Bij mij is het tegendeel waar. Ik ben belachelijk moe, en ik slaap uitermate zwaar. Wanneer ik slaap droom ik erg veel, en het zijn met name oude angstdromen uit mijn jeugd.
Hoort dit? En zo ja; na hoeveel tijd ga je je een tikje beter voelen? Ik snap dat alle gevoelens, die je onderdrukte middels de drank, er natuurlijk uit moeten komen, en dat dit een lang proces gaat zijn, maar gloort er wat hop (hoop dus, slip of the tongue ;)) aan de horizon wat betreft het je fysiek beter gaan voelen?
Alvast hartelijk dank,

Groetjes Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sabine,

Ik ben nu ook 11 dagen gestopt en heb weinig afkickverschijnselen gehad, alleen ook HEEL VEEL slapen, niet normaal!!! Elke avond vroeg de knuff in om toch circa 10 uur per nacht te slapen!!! Gelukkig gaat het langzaam wat beter. Ik wil nog op tijd naar bed, maar niet zo achtelijk vroeg. Vorig weekend heel rustig aan gedaan en op zondag een middagdutje gedaan van 4 uur!! En we waren niet op stap geweest en voor 23.00 uur lagen we in bed. (Dus echt vroeg!)

Hopelijk gaat dat inderdaad nog iets verder over, want anders worden de avonden wel erg kort. Voor nu vind ik het wel prettig, want als je zo vroeg gaat slapen, is de kans op alcohol ook een stuk kleiner.

In ieder geval ook veel succes en sterkte met de strijd.

Groetjes
Lien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...