Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Kun je het mijne niet raden, Koh? Het begint met B en is uit jouw jonge tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Jaaaaaa, Fran, Bonanza.........toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 voor Koh!!!En, Fred, wat staat er in de prijzenkast ast ast ast ast... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 JAAAAAAHHHAAA MOOIE PRIJZENVoor Fran een mooie tekening van een hele mooie blote man.Heb gegeten, altijd een opleving daarna. Maar goed dat ik straks mag trainen. YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOzo, tikkeltje te wild amigo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ja, zeg, BB! Ik wil gewoon een heel mooie blote man! Geen tekening ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Koh, die tekening komt er toch wel he.Je kunt al die vrouwen niet zo laten smachten.Nou ja, als je tekening mislukt zeg je gewoon dat het een heeeeeeele lelijke man was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Een lelijke mag ook, hoor. Als hij maar echt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Meiden, Kohtje wordt nog zo zenuwachtig van alle hooggespannen verwachtingen dat het hem straks helemaal niet meer lukt die man nog op papier te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Neuh, Anna! Koh kan daar tegen, hoor!Foutje verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Zo, op naar de volgende scholenavond.Morgenmiddag ben ik chauffeur voor de klas met een open lesmiddag ....Ik dacht dat we het dan wel een beetje hadden gehad, nee hoor, morgenavond scholenmarkt waarop alle scholen zich presenteren, krijgen ze geld per binnengehaalde leerling of zo? Dat wordt dan de vierde avond op rij. Pfffff.Verder heb ik het boek gekocht "Help ik verzuip" ik ben begonnen erin en ik kan het meteen maar moeilijk weg leggen, het heeft me meteen te pakken, en het is voor mij ook bedoeld als raadgever: sociaal drinken zit er niet meer in, helaas.Ik moet er niet aan denken dat ik nog een keer zo'n Gremlin-duel elke dag om 1600 uur moet voeren, vreselijk. De tactus-therapie is natuurlijk al lang afgelopen, daarom dit boek ook maar aangeschaft ("dit wil ik dus NIET")-idee.Ik weet niet of ik vanavond nog langskom.Prettige avond en houd het droog hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 En Koh,als het hoofd niet zo goed lukt, vind ik ook niet erg hoor....PP (getrouwd maar niet ziek!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 He PP, alweer een geest uit het verleden:D:angry: Wat gezellig. Koekje bij de thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Breaking news!!!Schuddebuikende Vlaamse veroorzaakt aardbeving!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Nou Koh, ik vind het knap als jij vanavond nog iets presteert:DSucces, er zitten vele smachtende vrouwen op je te wachten. Nou ja, niet echt op jou, sorry, maar op die ander, je weet wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 He, niet te lollig he BBeen géést???Nee, als het over blote mannen gaat kan ik het niet laten even in te loggen maar ik ben al weer 'bij zinnen' hoor. Ik heb mezelf weer helemaal onder controle.doeoeiPietje Puk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Jammer PP. ik bedoel dat je jezelf alweer onder controle hebt. Vanavond wel ff inloggen om te kijken naar de tekening he!Vlaamse, ik voel de beving, schaaltje 7 ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 afgesproken BB!veel plezier vanavond allemaalPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Nou, ik ga maar eens.... met knikkende knieën en bevende handen..Maar wél nuchter, dus dat kan óók.Tot later (misschien).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Joepdoeimazzeldaaag,ik ga hollen en gek doen, ben ik straks weer rustig:angry:(misschien,ooit,nooit) denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Misschien???? Kohtje, tegen 22.30 melden anders........Veel plezier:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Probeer dat beven onder controle te krijgen Koh, anders lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ja, Koh, we willen geen supergerimpelde blote man, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi allemaal,Ik heb vandaag op het werk een voorlichtingsdag over een mogelijke reorganisatie gehad. De hele dag heb ik mij geergerd om het geklets en mijn dircte collega's. Aan het eind van de middag dat was al 17.00 uur was ik zo bekaf van alle ingehouden emoties dat ik totaal geen energie meer over heb. Ik ben thuis gekomen en heb netjes gegeten en gedouched. Tijdens het douchen kwam bij mij opeens van nowhere de drang naar een glaasje wijn om te ontspannen.Tot nu toe heb ik volgehouden om niet te drinken vandaag is mijn 7de dag, maar ik had daarnet echt moeite. Ik zit met zoveel ingehouden spanningen in mijn lijf.Ik hoop dat ik mij op een op andere manier kan ontspannen zodat het idee om een glas wijn te drinken verdwijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Zoek afleiding Sandra. Ga iets doen, stofzuigen, strijken, tv kijken, op het forum schrijven, als het maar iets anders is dan wat je normaal gesproken doet als je gespannen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hey Sandra, laat je lekker wegblazen in de wind buiten, een goed ommetje om je gedachten te sorteren (stop eventueel bij een supermarkt voor het volgende, en ga niet naar de alcoholsectie), ga daarna lekker bij de kachel zitten met een goed boek, of een mooie film, en trakteer jezelf op warme chocolademelk met een waanzinnige toef slagroom en cacao daarbovenop (en wanneer je nog wat ventilatie van emoties nodig hebt: stel je voor dat je kussen bestaat uit je niet zozeer gewaardeerde collegae).Het is zomaar een optietje, maar verzet de zinnen in ieder geval. Op wat voor manier dan ook. Sterkte gewenst, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden