Spring naar bijdragen

Droog van binnen, nat van buiten

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!

Weersverwachting:
Vanochtend neemt de zuidwestenwind snel verder toe; vanmiddag gaat het geruime tijd stormen of zwaar stormen (9-10 Bft). Verder kunnen er zeer zware windstoten optreden tot 130 km/uur. Er is veel bewolking en het regent langdurig. De temperatuur ligt rond een zeer zachte waarde van 13 graden.

Update stormverwachting:
De komende uren komt het langs de kust tot een (zware) zuidwesterstorm (9 tot 10 Bft). Vanaf 11 uur kunnen de windstoten snelheden bereiken tot 130 km/uur. Het hoogtepunt langs de Vlaamse en Zeeuwse kusten wordt tussen 13 uur en 18 uur verwacht. Met name gedurende de passage van een koufront in de namiddag kunnen de windstoten nog feller uitpakken. In het weekeinde wordt het eindelijk eens kouder/minder zacht, met in de Ardennen een serieuze kans op sneeuw.

Allemaal dus lekker binnen blijven...

Liefs,
Twan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Iedereen alvast een goede alcoholloze dag gewenst!
Sandra: Goed gedaan!! Wat zul je je nu goed voelen!
Zucht, ik woon aan de kust, en mijn hond kijkt me nu met grote lobbesogen aan In zijn taal betekent dat: Ik wil naar buiten. Ik heb het vage vermoeden (aangezien ik nogal tenger ben, en mijn hond nogal groot) dat ik zometeen zijn persoonlijke vliegertje wordt buiten.
Een bakje koffie, en dan maar zien of ik dit avontuur ongeschonden door ga komen!
Sterkte allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is zeer ernstig buiten, kan ik jullie nu uit ervaring vertellen. Ik moet straks nog op mijn fiets naar mijn werk (door het bos) omdat, wanneer ik klaar ben 's nachts, er geen openbaar vervoer meer rijdt. Dat wordt morgen blauwe plekken tellen (nu ja, dat heb ik eerder gedaan, maar dan wist ik niet meer hoe ik eraan kwam, dus dit is beter :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag,

Vanmorgen naar de grafiekclub geweest, heen en weer door de stad en net met het hondje buiten geweest, langs de IJssel. In de stad valt het nog wel mee met de wind (relatief gezien) maar langs de IJssel gaat het ook wel flink tekeer. Maar ja, we zitten hier ook wel een eind landinwaarts. De regen vind ik vervelender.
M'n computer doet nog steeds vervelend, m'n vrouw heeft er nog naar gekeken, Virusscan extra overal langs laten gaan, maar hij blijft traag. Irritant maar niet onoverkomelijk. Moet alleen wat tijd nemen om even een ander draadje te openen of de pagina te verversen.

Verder niet veel te melden. Alles onder controle hiero. Ik hoop dat iedereen een goede dag heeft en er morgen voldaan op terug kan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel ff een brief op de post gedaan hier in de straat, en er vlogen twee deklatten in het rond (van die witte plastic dingen die ze tegen dakgoten timmeren). Heb mijn rolluik maar naar beneden gelaten. Zou zonde zijn van mijn nieuwe ramen.

@Marieke: beter een scherpe tong dan een dubbele tong. :D

Hihi, ik voel me spreukerig vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja ferry, door het bos fietsen is niet zo heel erg verstandig nu. Dat begint ook tot me door te dringen. Mijn vriend staat er al op dat ik dan maar een heel eind om fiets.
Maar het is uberhaupt niet verstandig om vanmiddag rond een uurtje of 4 op de fiets te stappen, de storm zou alleen nog maar erger worden.
Waarom heb ik in godesnaam rijlessen genomen bij een man van 81 die tijdens de rijles in slaap viel?
Rolluiken, erger dan hier?? Waar woon je Francesca? Belgie of Duitsland??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...