Spring naar bijdragen

Rustigere dag

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sneeuwwitje je kunt je afvragen of je überhaupt met drinken wilt stoppen.
ik wilde niet stoppen en koos voor campral.
ik wist dat ik dan gewoon door kon drinken.
Om mijn omgeving gerust te stellen ging ik in therapie.
Mijn gedachten achter de keuze die ik maakte was niet eerlijk.
Maar achteraf heb ik mijzelf het meest voor de gek gehouden want uiteindelijk
was ik degeen die met lege handen stond.
Refusal en antabus hebben hetzelfde werkende bestanddeel.
Naar ik me herinner is refusal niet te verkrijgen in 40mg dosering en antabus wel.
Of het ernstige bijwerkingen heeft als je er bij drinkt is bijzaak want die pillen zijn bedoeld als stok achter de deur juist niet meer te drinken.
Ik heb er baat bij gehad, maar heb refusal zeker een jaar lang geslikt.
Het gaf mij rust.
Ieder alco die na korte tijd denkt zonder refusal te kunnen verder leven is bewust of onbewust bezig met een herval.

Sneeuwwitje voor de drank die je naar binnen giet ben je zelf verantwoordelijk en niemand anders.
Pak de draad snel weer op en zoals al gezegt ....misschien heb je meer nodig dan alleen dit forum..

Voor mij is dit forum een goede aanvulling om nuchter te blijven, maar ik zou mijn wekelijkse AA vergadering niet willen missen..

Ik wens je sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwitje je hoeft niet alles ook werkelijk te "krijgen" wat er in de bijsluiter staat.

Trouwens mijn libido heeft wel geleden van de drank ..toen ik nog zoop.
Ik dacht in mijn zuiptijd een libido te hebben van hier naar Tokio, maar werd onaangenaam verrast toen ik weer nuchter werd.
Mijn leven inclusief mijn sexueel leven waren een complete ramp en moest op de schop en dat is achteraf ook niet vreemd.
Minderwaardig gevoel, wantrouwen vooroordelen, oordelen en mensen zien als een bezit speelden een belangrijke rol daarin.
Verouderde normen en waarden moesten worden bijgesteld en angsten zoals verlatingsangst overwonnen om op sexueel gebied weer wat te kunnen betekenen.

Denk niet te veel aan de ander bij het nemen van een beslissing maar eerst aan jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, ik denk dat ik nu weer te laat ben maar Rudy, aan wie ik het in feite ook vroeg heeft al antwoord gegeven op m'n aanvankelijke vraagje. Waarschijnlijk staat er nu eerst weer een antwoord van jou voordat ik dit kan plaatsen maar dat maakt de verwarring alleen maar leuker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje bij blijven Koh, Bro.
Hoe is je man geworden, mooi???

Ik heb zin in wijn, grombel@#$%^&*()_++_)(*&^%$#@!
Is een tijdje geleden, die F***&&^^%$$^&*ing:devil:
Heb boodschappen gedaan, oa wijn gekocht voor een etentje morgenavond. Maar ik weet ook wel waar het van komt, hard gewerkt deze week. Ik had een goeie week daar niet van maar druk gehad, vandaag vrij, F**^%$$&*())ing veel hoofdpijn en tja, dan vind ik dat ik wel wat verdien.

Maar geen nood, ik doe het niet, no way. Het bevestigd maar es weer het verhaal van Ziza(gister, geloof ik) waarin hij schrijft dat het pas weer gevaarlijk wordt als je denkt dat je al aan het einde van de race bent.
En ik was afgelopen week redelijk hoogmoedig, denk ik nu. Geeft nix, koppie erbij, komt goed.

RIVELLA, BEETJE VREEMD MAAR.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...