visje Geplaatst 19 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Lieve allemaal. bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Voor iedereen een:present:Ik ga het weer proberen. Sandra, blijf maar typen hier, dat is beter. Ik kan het weten!Sneeuwwitje, ik heb geen ervaring met refusal, ik wens je sterkte!Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Oh, wat jammer Rudy, ik had je graag in levende lijve willen ontmoeten. Misschien komt er nog wel een vlgde keer. Liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Fran. hihihi.Ja dat weet ik wel zeker.En dronken stoeipoes, die dan ook nog kattig wordt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 En niet naar boven wil omdat ze liever wil zuipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Rudi, Jammer, ik had je graag willen ontmoeten.Maar wie weet als het ons goed is bevallen komt er misschien nog wel een keer een meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 sneeuwwitje je kunt je afvragen of je überhaupt met drinken wilt stoppen.ik wilde niet stoppen en koos voor campral.ik wist dat ik dan gewoon door kon drinken.Om mijn omgeving gerust te stellen ging ik in therapie.Mijn gedachten achter de keuze die ik maakte was niet eerlijk.Maar achteraf heb ik mijzelf het meest voor de gek gehouden want uiteindelijkwas ik degeen die met lege handen stond.Refusal en antabus hebben hetzelfde werkende bestanddeel.Naar ik me herinner is refusal niet te verkrijgen in 40mg dosering en antabus wel.Of het ernstige bijwerkingen heeft als je er bij drinkt is bijzaak want die pillen zijn bedoeld als stok achter de deur juist niet meer te drinken.Ik heb er baat bij gehad, maar heb refusal zeker een jaar lang geslikt.Het gaf mij rust.Ieder alco die na korte tijd denkt zonder refusal te kunnen verder leven is bewust of onbewust bezig met een herval.Sneeuwwitje voor de drank die je naar binnen giet ben je zelf verantwoordelijk en niemand anders.Pak de draad snel weer op en zoals al gezegt ....misschien heb je meer nodig dan alleen dit forum..Voor mij is dit forum een goede aanvulling om nuchter te blijven, maar ik zou mijn wekelijkse AA vergadering niet willen missen..Ik wens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Rudy schreef:Ieder alco die na korte tijd denkt zonder refusal te kunnen verder leven is bewust of onbewust bezig met een herval.Inderdaad, Rudy, zo ging het met mij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Dat geldt dan toch zeker pas als je ook eerst met refusal begonnen bent, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 You talking to me, Koh? Huh? Bro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Sneeuwitje je hoeft niet alles ook werkelijk te "krijgen" wat er in de bijsluiter staat.Trouwens mijn libido heeft wel geleden van de drank ..toen ik nog zoop.Ik dacht in mijn zuiptijd een libido te hebben van hier naar Tokio, maar werd onaangenaam verrast toen ik weer nuchter werd.Mijn leven inclusief mijn sexueel leven waren een complete ramp en moest op de schop en dat is achteraf ook niet vreemd.Minderwaardig gevoel, wantrouwen vooroordelen, oordelen en mensen zien als een bezit speelden een belangrijke rol daarin.Verouderde normen en waarden moesten worden bijgesteld en angsten zoals verlatingsangst overwonnen om op sexueel gebied weer wat te kunnen betekenen.Denk niet te veel aan de ander bij het nemen van een beslissing maar eerst aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Daar zal ik maar snel een aan toevoegen.Dit moest achter mijn eigen berichtje staan, zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Wat is Bro, Francesca? En ja, ik was inderdaad talking tegen you. Heb ik je aan het schrikken gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Klopt Koh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Bro = Amerikaans slang voor brother.Waarom was you talking to me? Ik heb vorige zomer Antabuse geslikt, 2 weken ongeveer. Ik spreek niet over nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Fran, ik denk dat ik nu weer te laat ben maar Rudy, aan wie ik het in feite ook vroeg heeft al antwoord gegeven op m'n aanvankelijke vraagje. Waarschijnlijk staat er nu eerst weer een antwoord van jou voordat ik dit kan plaatsen maar dat maakt de verwarring alleen maar leuker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 O ja, Rudy, bedankt voor het antwoord.En Fran, bedankt voor het verduidelijken van Bro, Sis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Sissy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Wel een beetje bij blijven Koh, Bro.Hoe is je man geworden, mooi???Ik heb zin in wijn, grombel@#$%^&*()_++_)(*&^%$#@!Is een tijdje geleden, die F***&&^^%$$^&*ing:devil:Heb boodschappen gedaan, oa wijn gekocht voor een etentje morgenavond. Maar ik weet ook wel waar het van komt, hard gewerkt deze week. Ik had een goeie week daar niet van maar druk gehad, vandaag vrij, F**^%$$&*())ing veel hoofdpijn en tja, dan vind ik dat ik wel wat verdien.Maar geen nood, ik doe het niet, no way. Het bevestigd maar es weer het verhaal van Ziza(gister, geloof ik) waarin hij schrijft dat het pas weer gevaarlijk wordt als je denkt dat je al aan het einde van de race bent.En ik was afgelopen week redelijk hoogmoedig, denk ik nu. Geeft nix, koppie erbij, komt goed.RIVELLA, BEETJE VREEMD MAAR......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Absoluut niet! Dat vind ik zelfs beledigend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Pardon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Twannie, ik zit hier voor NIKS tussen! Ik hou van je, dat weet je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Ja, maar riep iemand mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Dat dacht ik al!...mietjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hoi Mick,Ben aan het bijlezen, dus zal even antwoorden. Buxusfiguren, zijn figuren geknipt in buxusplanten.Zijn planten, die ook als buxushaag worden gebruikt. Begrijp je het nu?Ik weet het anders niet uit te leggen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden