Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 januari 2007

Houtje

Aanbevolen berichten

Drugs gebruiken of drinken om te tonen hoe goed het wel met je gaat of hoe sterk je wel bent, dat hebben we hier nog gelezen... Ik wilde weleens weten wat ik eigenlijk miste. Ik lag ik weet niet hoe snel weer in het ravijn, dat dieper was dan daarvoor.

Maar als je zo opgekrabbeld bent als jij, kan die blik in het verleden misschien inderdaad heel afschrikwekkend werken. Ik hoop het!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Whisky, jenever, cognac, wijn, bier, ook allemaal harddrugs.

Ik ben niet zo ondersteboven van het feit dat ik het middel heb gebruikt, ik ken het en mezelf en het is niet gevaarlijk voor mij, hoewel wel voor vele anderen dat is zeker waar.

nee, waar ik zo ondersteboven van ben is dat ik zo DOM ben geweest. Dat ik me zo makkelijk liet overhalen. Zo dom ben ik echt in tijden niet geweest namelijk.
een goede les is het, ik voelde me ontzettend raar worden op een gegeven moment. En geloof me, het was niet prettig, alles behalve kan ik je verzekeren. Deed drank dat maar met ons, dan zouden we daar ook afblijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herval ook vrij gemakkelijk in oude fouten Cato, en ik merk het ook pas als ik er al mee bezig ben. Misschien is dat dom, maar je bent nu eenmaal niet altijd even helder en alert. Waarschijnlijk ben je bij een volgende gelegenheid - als die zich zou voordoen - alerter. Het kan geen kwaad je nu even dom te voelen, des te meer ben je gewaarschuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Anna, dat kan ook helemaal geen kwaad. Ik moet wel zeggen dat ik alle zeilen bij heb moeten zetten om vanmiddag niet in een soort depressie weg te zinken hierdoor. Gelukkig kan ik mezelf tegenwoordig bij de lurven pakken en het zien als een superstomme actie maar ook niet meer dan dat. Gelukkig, dat is een hele grote stap voorwaarts voor mij.

En ja, Fran, ik beschouw dit zeker als een uitglijder hoewel niet drankgerelateerd. Ik tel dan ook gewoon m'n alcoholvrije dagen door, dag 42 nu( met een aantekening dat wel!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik laat het draadje weer aan jullie.
Ik had deze valkuil gewoon niet kunnen bedenken en daarom was ik zo van de kaart hierdoor.
Maar ik ken hem nu en kan er dus alert op zijn .
Ik ben ONTZETTEND blij dat ik niet kon drinken vannacht.
Want dat is het echte gevaar voor me.

Lieve groetjes, Cato.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrik er wel en niet van Cato.

Ik ben trots op je bekentenis, dat zegt voor mij dat je zo zuiver als mogelijk is, bezig bent.
Je voelt 't al zo oke dat dit niet je weg is...je het anders wilt.

Ik heb de laatste jaren vrienden gehad die ook wel verslaafd waren aan wat dan ook.
Ikke met m'n biertje, m'n ex-vriend met z'n jointje, m'n vrienden en vriendinnen met hun drankjes en andere geestverruimende middelen.
Ik was trots op ze..mijn vrienden!
Als we het maar leuk hebben.....zo'n attitude.
We hebben ook een goede tijd gehad; superslimme mensen met veel diepgang.
Maar....wel met een probleem!
Daar spraken we niet over.

De vriendschappen zijn net zo sneeky verdwenen als de verslavingen erin slopen!

Voor mezelf heb ik momenteel de regel; Ik ga voorlopig niet om met mensen, hoe lief ze me ook zijn, die aktief verslaafd aan wat dan ook zijn!
Puur zelfbescherming!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraag van een heel andere orde.

Hoe kan ik in de laatste versie van Word vermijden dat er een spatie komt voor dubbele leestekens (? ; : !)??? Ik heb al overal gekeken bij autocorrectie en zo, maar ik vind het nergens. En er mag geen spatie tussen! Anders moet ik achteraf alles gaan zoeken en vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Cato,

Ik vind het heel dapper van je, dat je het hier vertelt. Ik heb geen ervaring met drugs, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Het geeft een roes, waar je naar verlangt. Gelukkig heb je er niet bij gedronken.
En heb je weer een valkuil ontdekt. Doe daar je voordeel mee. En ga door op de ingeslagen weg. Want je bent goeg bezig.

succes, Ferry.

p.s. en blijven op dit draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Lady, ik weet even niet wat ik moet zeggen maar je woorden raken de kern van m'n gevoel hierover. Dank je wel.

En koh, ik weet ook wel dat het mijn draadje ook is. ik ben momenteel niet actief hier want ik ben met twee therapieen bezig, en ik moet boekwerken voor mijn stage/opleiding schrijven lijkt het wel. het lijkt wel alsof ik alleen nog maar aan het reflecteren ben tegenwoordig en ik kan het gewoon even niet opbrengen om hier ook nog veel te schrijven, zelfs niet af en toe meer, hoewel ik dat eigenlijk wel zou moeten doen, dan was vannacht misschien niet gebeurt. Maar ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik vind het echtechtechtwaar niet lekker.

En ik ben veel te gehecht aan jullie om weg te gaan hoor. Ook al is het nu even stil, maar, nou ja, dat is nu even zo. Maar ik zal iets vaker iets van me laten horen. al is het alleen maar dat ik weer droog overgekomen ben. Belooft!

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...