Francesca Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Drugs gebruiken of drinken om te tonen hoe goed het wel met je gaat of hoe sterk je wel bent, dat hebben we hier nog gelezen... Ik wilde weleens weten wat ik eigenlijk miste. Ik lag ik weet niet hoe snel weer in het ravijn, dat dieper was dan daarvoor.Maar als je zo opgekrabbeld bent als jij, kan die blik in het verleden misschien inderdaad heel afschrikwekkend werken. Ik hoop het!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Whisky, jenever, cognac, wijn, bier, ook allemaal harddrugs.Ik ben niet zo ondersteboven van het feit dat ik het middel heb gebruikt, ik ken het en mezelf en het is niet gevaarlijk voor mij, hoewel wel voor vele anderen dat is zeker waar. nee, waar ik zo ondersteboven van ben is dat ik zo DOM ben geweest. Dat ik me zo makkelijk liet overhalen. Zo dom ben ik echt in tijden niet geweest namelijk. een goede les is het, ik voelde me ontzettend raar worden op een gegeven moment. En geloof me, het was niet prettig, alles behalve kan ik je verzekeren. Deed drank dat maar met ons, dan zouden we daar ook afblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Marieke, we gaan nog steeds samen op hoor. Ik heb toch niet gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Nou Francisca, Zo afschrikwekkend was het dus!PoehBen wel weer blij met jullie reacties, er glijd een boel stiekums van me af nu, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Ik herval ook vrij gemakkelijk in oude fouten Cato, en ik merk het ook pas als ik er al mee bezig ben. Misschien is dat dom, maar je bent nu eenmaal niet altijd even helder en alert. Waarschijnlijk ben je bij een volgende gelegenheid - als die zich zou voordoen - alerter. Het kan geen kwaad je nu even dom te voelen, des te meer ben je gewaarschuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Tuurlijk is drank ook een drug, maar ik ken coke alleen van horrorverhalen, dus dat schokt me dan meer dan dat je een fles wijn achterover gekieperd zou hebben. Als we ervan uitgaan dat het hetzelfde is, heb je gisteren inderdaad een uitglijder gehad.Foutje verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Nee Anna, dat kan ook helemaal geen kwaad. Ik moet wel zeggen dat ik alle zeilen bij heb moeten zetten om vanmiddag niet in een soort depressie weg te zinken hierdoor. Gelukkig kan ik mezelf tegenwoordig bij de lurven pakken en het zien als een superstomme actie maar ook niet meer dan dat. Gelukkig, dat is een hele grote stap voorwaarts voor mij.En ja, Fran, ik beschouw dit zeker als een uitglijder hoewel niet drankgerelateerd. Ik tel dan ook gewoon m'n alcoholvrije dagen door, dag 42 nu( met een aantekening dat wel!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Oke, ik laat het draadje weer aan jullie.Ik had deze valkuil gewoon niet kunnen bedenken en daarom was ik zo van de kaart hierdoor.Maar ik ken hem nu en kan er dus alert op zijn .Ik ben ONTZETTEND blij dat ik niet kon drinken vannacht. Want dat is het echte gevaar voor me.Lieve groetjes, Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Ik schrik er wel en niet van Cato.Ik ben trots op je bekentenis, dat zegt voor mij dat je zo zuiver als mogelijk is, bezig bent.Je voelt 't al zo oke dat dit niet je weg is...je het anders wilt.Ik heb de laatste jaren vrienden gehad die ook wel verslaafd waren aan wat dan ook.Ikke met m'n biertje, m'n ex-vriend met z'n jointje, m'n vrienden en vriendinnen met hun drankjes en andere geestverruimende middelen.Ik was trots op ze..mijn vrienden!Als we het maar leuk hebben.....zo'n attitude.We hebben ook een goede tijd gehad; superslimme mensen met veel diepgang.Maar....wel met een probleem!Daar spraken we niet over.De vriendschappen zijn net zo sneeky verdwenen als de verslavingen erin slopen!Voor mezelf heb ik momenteel de regel; Ik ga voorlopig niet om met mensen, hoe lief ze me ook zijn, die aktief verslaafd aan wat dan ook zijn!Puur zelfbescherming! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Even een vraag van een heel andere orde.Hoe kan ik in de laatste versie van Word vermijden dat er een spatie komt voor dubbele leestekens (? ; : !)??? Ik heb al overal gekeken bij autocorrectie en zo, maar ik vind het nergens. En er mag geen spatie tussen! Anders moet ik achteraf alles gaan zoeken en vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Lieve Cato, het draadje is ook voor jou hoor. Je hoeft het niet aan "ons" te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Geen idee Fran, het was me nog niet opgevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Lieve Cato...lees "Drinken, een liefdesverhaal". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Vroeger was het niet, Anna, maar nu zet hij er automatisch een spatie voor. Pff, ik haat het als computers dingen doen die ik helemaal niet gevraagd heb en die ik dan achteraf mag gaan corrigeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Die eigenschap hebben de nieuwe versies van Word ja, en het wordt steeds erger. Ik erger me ook altijd groen en geel aan dat 'meedenken' van de software. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Ja, ik schakel meteen alles uit wat er in zit aan 'meedenken' maar dit krijg ik dus niet weg. Wat denken die lui van Microsoft eigenlijk wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Hoi Cato,Ik vind het heel dapper van je, dat je het hier vertelt. Ik heb geen ervaring met drugs, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Het geeft een roes, waar je naar verlangt. Gelukkig heb je er niet bij gedronken.En heb je weer een valkuil ontdekt. Doe daar je voordeel mee. En ga door op de ingeslagen weg. Want je bent goeg bezig.succes, Ferry.p.s. en blijven op dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Thanks Lady, ik weet even niet wat ik moet zeggen maar je woorden raken de kern van m'n gevoel hierover. Dank je wel.En koh, ik weet ook wel dat het mijn draadje ook is. ik ben momenteel niet actief hier want ik ben met twee therapieen bezig, en ik moet boekwerken voor mijn stage/opleiding schrijven lijkt het wel. het lijkt wel alsof ik alleen nog maar aan het reflecteren ben tegenwoordig en ik kan het gewoon even niet opbrengen om hier ook nog veel te schrijven, zelfs niet af en toe meer, hoewel ik dat eigenlijk wel zou moeten doen, dan was vannacht misschien niet gebeurt. Maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 't Is al goed Catootje. Als je maar niet hier weggaat omdat je denkt dat je hier niet meer welkom zou zijn na een minder goede ervaring. En niet te lichtzinnig over coke gaan denken hoor. Dat dat jouw ding niet meer zou zijn, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Hey Ferry, ook jij bedankt voor je steunende woorden weer.En Lady, ik heb de titel opgeschreven en ga volgende week zaterdag naar de bieb.Ik ga nu plat op de bank lieverds, met een heel groot glas witte thee, hebben jullie die al geprobeert?Is lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Ja, ik heb een pakje witte thee, grofgesneden jonge bladeren gekregen met Kerstmis Cato. Drink ik ook altijd 's avonds, want als ik dan zwarte thee drink slaap ik niet goed. Het was even wennen, maar ik vind hem nu erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Hé witte thee, nooit van gehoord. Is dat van een bepaald merk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Kohtje, ik vind het echtechtechtwaar niet lekker. En ik ben veel te gehecht aan jullie om weg te gaan hoor. Ook al is het nu even stil, maar, nou ja, dat is nu even zo. Maar ik zal iets vaker iets van me laten horen. al is het alleen maar dat ik weer droog overgekomen ben. Belooft!Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Ja he An, ik heb het pas ontdekt.Ferry, het is van Celestial Seasonings. White Tea. Ik heb het bij Appie Hein gekocht. Vierkant doosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Bedankt, ga ik ook proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden