Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Men zegt dat 4-5 liter water per dag veel is.Ik dronk tot voor kort 5-6 liter bier op een dag, buiten koffie en fris om :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Stien,Ik ben en blijf Nederlander dus ik drink ook koffie. Als je de waterconsumptie over de gehele dag uitsmeert is 5 liter best goed. En vergeet niet dat ik in Braziliƫ woon en daar is de waterconsumptie hoger dan in Nederland vanwege het soms hete weer. Je ziet veel Brazilianen met een flesje water lopen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ariel, ja de weersomstandigheden spelen natuurlijk ook een rol. Lijkt zo erg veel, met die paar liter die ik nu nuttig ben ik al loops, als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Nou Marieke,Dat moet wel een wereldstoppend, verpletterend diepzinnig, bericht worden. Dat wordt goed broeden op het juiste bericht. Ik wacht ademloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Word nu wel een tikje blauw (en dan niet onze reguliere soort blauw) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ah, je bent uitgelogd, maar goed dat ik dat bijtijds heb ontdekt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Goedenavond allemaal,Rosie en Droefje, welkom hier. Veel succes met wat jullie willen bereiken.Houtje, waarom moet je in vredesnaam alweer naar een info-avond, als je zoon al weet waar hij naar toe wil? Is hij het zelf nog niet zat? Gewoon kappen ermee meid, en lekker een avond voor de buis gaan zitten.Leuk die gedichtjes vandaag.Ik had een drukke dag vandaag, afspraken gemaakt die ik al weken voor me uit schuif, dus mezelf weer een stukje overwonnen. Voorlopig maar weer even rustig aan doen, want ik zit nu tamelijk volgepland met dingen waar ik tegenop zie. Jaja, ik weet het, ik ben een held op sokken, niets aan te doen.Vanmiddag een gesprek met mijn peut gehad (ik noem hem maar even zo). Lastig. Waarom vind ik moeilijk wat ik moeilijk vind? Wel weer een heel klein beetje wijzer geworden, maar je wordt er wel moe van, van dat gewroet en gepeins.En tot slot mijn zoon de HBO-student nog even geholpen met een opdracht. Toch handig als je als moeder een beetje opleiding hebt gehad, al werk je niet op dat niveau. Ik ben apetrots, hij heeft een paar zeer goede cijfers voor zijn tentamens (waar ik niet bij geholpen heb, want dat snap ik niet). Wie weet Marieke, misschien ziet jouw zoon over een paar jaar ook het licht, want ik voelde me vaak net zo wanhopig als jij toen hij 17 was.Hou het allemaal droog vanavond, doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi Anna,Fijn dat je er ook weer bent. Je hebt dus weer een enerverende dag achter de rug. Ik hoop dat je met je peut weer een paar stappen in de goede richting kunt gaan zetten. Maar ik snap ook wel dat het je niet in de koude kleren gaat zitten. Veel sterkte ermee dus, de komende tijd. Ondertussen sta je wel al langer droog dan ik toen ik hier op het forum begon. Toen zat je nog tegen zo'n lange tijd aan te hikken maar nu ben je zelf ook al zover en zo zie je maar dat niets onmogelijk is... Misschien is dit een opsteker voor de mensen die nu ook nog het idee hebben dat maanden droogstaan (bijna) niet te doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Oh, het is wel te doen hoor Kohtje, daar ben ik inmiddels wel achter. Gewoon dag voor dag. Zo drink ik vandaag niet, en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Dat weet je toch wel, Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Staat hij nog ingeschreven op die school Marieke? Als hij niet staat ingeschreven voor een opleiding gaat het CWI hem echt wel achter zijn broek zitten zodra hij 18 is hoor, ze zijn behoorlijk streng op het moment.Mijn zoon heeft gelukkig zijn MBO-opleiding wel afgemaakt, ook al zag hij die niet zitten. Hij doet nu een HBO-opleiding in een heel andere richting, en zit in een klas voormalige MBO-ers die ook op het MBO deze richting gedaan hebben. Toch is hij een van de besten van de klas, maar hij moet er wel hard voor werken. Hij heeft zich eindelijk gerealiseerd dat hij later meer geld kan verdienen als hij een goede opleiding gehad heeft, en hij heeft eindelijk een idee wat hij wil. Laat je zoon maar een poosje ongeschoold werk doen, dan gaat hij vanzelf inzien wat het nut van een opleiding is. Maar accepteer niet dat hij 7 maanden in huis blijft zitten. Mijn principe is altijd geweest: Ć³f studeren, Ć³f werken voor je geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ja hoor Koh, geintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi allemaal.Alle nieuwkomelingen wens ik veel sterkte en succes.Nou de comp. is opnieuw geiinstalleerd, dus we kunnen weer... Ik heb een paar goede dagen achter de rug. Weinig tot geen trekmomenten. Ik ben me gaan verdiepen in een zelfhulp boek met veel eye openers. Ten eerste moet ik weer actie vertonen. Nee, ik was niet inactief, maar allemaal van die moet dingen. Nu gaan bedenken hoe ik weer voor mijzelf invulling kan geven aan mijn leven. En dat kan alleen door het te doen! Ik hoop dat ik dit gevoel nog even vast kan houden, want er is toch wel wat angst van oh hoe lang gaat dit goed? Maar dat is eennegatieve gedachte, die leiden tot neg. gevoelens.... dus dat moet ik niet doen. Leven in het het nu. Het verleden is geweest en de toekomst moet nog komen. nou, klinkt wel aardig toch? Niet altijd makkelijk om uit te voeren! Ik ga zo weer, zoonlief wil erg graag updaten! Pubers..., misschien tot laters. Liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 RAF trio:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 In die negen maanden ben je volgroeid, Marieke. Dan kun je nu de wereld in als niet drinkend alcoholiste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Marieke, je bent een topper, ook voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Goedenavond allemaal. Heb nog niets terug gelezen, jump er zo in. Alles goed hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ja hoor Mick want ik ben er:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ja, dat scheelt stukken BB, leukt de boel gelijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik ga d'r ook weer vandoor. Welterusten allemaal.We zijn allemaal weer een dagje verder. Voor iedereen die per dag niet drinkt is (bijna) weer een mijlpaal gehaald. Ook de niet (meer) tellers hebben er toch weer een dag bij en de mensen die momenteel niet gaan zoals ze eigenlijk zouden willen is deze dag er weer Ć©Ć©n dichter bij de dag dat het wel weer gaat zoals ze zouden willen. Tot morgen of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Nou, dan ga ik er als de donder van tussen:DNee, hoor...bedtijd hier. Fijne avond nog allen en voor later mooie dromen.Till next time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Kohtje en Lady, jullie zijn ook erg leuk hoor, voel je vooral niet gepasseerd.Welterusten, en tot de volgende keer.Nog bedankt voor de felicitaties BamBam. Ik kan jullie mededelen dat ik niet meer precies weet hoeveel weken wij nu ADB zijn, ik tel ze niet meer. Onderweg naar de 6 maanden in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik tel ze nog wel Anna, morgen is Bammetje VIJF, jawel, VIJF maanden Alcohol De Baas:beer::wine::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 En jij vijf en half!!! YAHOOOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden