Spring naar bijdragen

maandag 22 januari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Twan,

Je moet nooit in een dorp gaan wonen, hier is maar een slijter en maar een glasbak.
Ik zie me al op mijn fietsje 8 km gaan fietsen om mijn glasbak te gaan rouleren, ha ha.
Woonde ik op een dorp waar 2 kippen meer rondliepen dan zal ik het hoogstwaarschijnlijk ook doen.

Ik ben boos op Oprah!! zij had een item over wenkbrauwen vorige week dus ik goed opletten en van morgen netjes stipjes gezet en nu zit ik met een dunne en een natuurlijke wenkbrauw. Kijk doe ik iets volgens de "regeltjes" en huiver van het resultaat.
Toen dacht ik make up ook maar ( wat bezielt me???) en ja hoor, kon ik ook twee maal doen. Echte tranen....

Ondertussen zit ik bijna te hyperen van wat eerst te doen en waar ligt X en waar had ik Y gelaten?
Zal ik gelijk een afspraak maken met het CWI of eerst maar eens de spullen bij elkaar zien te vinden?

Tel daarbij op dat ik niets maar dan ook niets kan vinden inclusief niew rooster wat toch wel handig zou zijn gezien het morgen begint.

Ik ben blij dat ik weer energie heb maar zo duurt het natuurlijk nooit lang.

Ik heb al bijna 15 jaar dezelfde peut, psychiater en hij is erg goed maar vandaag dacht ik een afspraak zou geen kwaad kunnen en die arme vrouw aan de andere kant kon denk ik mijn vloeken horen want ik had dat rooster nodig. Zie je het voor je? Is het in week 8!!! Voor iedereen onder de rivieren voorjaarsvakantie......

Irish Coffee, mmm gevoelig onderwerp. Ten eerste mag er in mijn Jan nog niet een ijsklontje, ten tweede heb ik jaren in een poepiechique restaurant gewerkt waar de Irish coffee als wat bloedde, als de slagroom geen kaarsrecht lijntje meer is, dit werd terug gestuurd om dan als ik er een in perfecte staat voor de persoon zijn neus zetten, hij ging roeren.:devil:

Mieke en Ariel, veel WATER drinken helpt de afvoer van giftge stoffen en boullion voor de zouten helpt ook.

Sorry, het was allemaal lekker belangrijk maar ik moest even stoom afblazen. nu weer aan het werk...

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd katrina,

Ik hoop dat je man tegen die tijd beter is. met zijn allen uit eten. We hebben toen mijn zus een wereldreis ging maken met zijn allen binnen ge BBQed. Kan je lekker circuleren en informeel met elkaar kletsen. En jij kan lekker blijven zitten.
Of met zijn allen naar een voorstelling?
Het hangt natuurlijk van de omstandigheden af, als je man zo ziek blijft zou ik samen in bed kruipen en eerst maar uitzieken. Het is voornamelijk jullie feestje, toch? Als je man wat beter is kan je alsnog wat doen.

En nu moet ik echt aan het werk.

Lief,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Droefje en Rosie welkom op het forum.

Sabine en Ariel proficiat met jullie behaalde droge dagen:musicnote::musicnote:

Twan, je mag best wel om middernacht beginnen hoor, er is niemand die hier de wetten voorschrijft.
en wat is niet prettiger om 's morgens gelijk de weersberichten te zien.

Stien en Bammetje, ik heb jullie mail ontvangen

Marieke, grrrrrrrrr PMS, dat had ik ook, niet ontploffen hoor.

Mieke, ik heb de laatste tijd ook ontzettend slecht geslapen, maar sind 2 nachten wordt het weer beter.

Katrina, ga lekker uit eten met het hele stel, dan heb je er zelf ook wat aan.

Houtje, ik hoor het je zo zingen, die reclame:moon:

Anjo, werk ze en niet te veel hooi op de vork nemen deze eek.

Nou hier ontploft zometeen ook wat, mijn man is niet te genieten, hij is ontzettend introvert, ik kan hem niet bereiken.
Gisteren was hij de hele dag passief, vandaag zegt hij ook niets maar smijt met alle deuren en dingen die hem voor de voeten komen.
Zelfs de honden worden er heel nerveus van. Mijn oude hond Scooby van bijna 11 kruipt zelfs helemaal weg.
Hij heeft nu de sleutels van de auto gegrepen en is weg gereden.
IK wacht wel af, hoop dat de spanning bij mij niet te erg wordt en dat ik vanavond ga drinken, maar als het echt zo is kom ik wel hier.
Hoop ik wel dat mijn computer normaal doet, want die is zich ook constant aan het opslomen.
Vandaag dag 4, dus geen man overboord.

Hé Zeeman, doet me aan jou denken. Laat eens wat van je horen, ook al ben je even de koers kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje,
Tja, wat een beroerde situatie. Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met spanningen om te gaan en of af te reageren. Jullie zullen elkaar hier wat ruimte in moeten geven.
Probeer de craves (zo noemen ze dat toch) niet ook nog bij je man neer te leggen, maar blijf liever hier maar schrijven als dat kan. En laat die fles staan, daar help je je man niet mee en ook jezelf niet.
Kan de situatie alleen verergeren. (hoor wie dit zegt @#$%%$#@) Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sneeuwwitje: Ik kan je man wel begrijpen, hoor. Iets verliezen waar je zo hard voor gewerkt hebt. En misschien is het een cliché, maar ik denk dat vrouwen echt wel gemakkelijk alles eruit blèren en dat mannen meer opkroppen. Opvoeding waarschijnlijk. Een man mag niet huilen, hé! Ik heb dat altijd stom gevonden. Waarom zou een man zijn gevoelens niet mogen tonen dan? Mijn eigen vader was heel gevoelig, die huilde wel. Ik heb hem daar geen moment zwak voor gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar, Fran. Vooral die koude voeten tegen je aan.brrr.
Het is hier echt koud, niet meer normaal.

De vergadering weer voorbij, nu een lijstje dat te overzien is, alleen maar aan morgen denken.
Eerst vanavond nog even doorstaan, er is nog steeds geen orde in de chaos en ik wil wel graag straks voor de buis.

Ik ben blij dat jullie schreven dat Ariel niet in nederland woont, ik maakte me zorgen. Zelfs spiritus is duurder dan een Euro en dat werd vroeger heel veel gedronken. Dus ik had al zoiets wat drinkt die man?

Goed, weer aan de slag.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...